1بهترین تزریق بوتاکس در تهران و اصفهان

بهترین تزریق بوتاکس در تهران و اصفهان

سم بوتولینوم (Botulinum toxin) که با نام تجاری بوتاکس (Botox) در ایران معروف است. از سم باکتری کلستریدیوم تهیه و برای فلج موقت عضلات تزریق یوتاکس انجام می‌شود.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

مراحل انجام تزریق بوتاکس:

در مرحله اول وضعیت عمومی فرد مورد بررسی قرار می گیرد و تست ماده بوتاکس انجام می شود در مرحله بعد بی حسی پوست به صورت موضعی و باید انجام میشود و فرایند تزریق بوتاکس صورت می گیرد

مزایا و کاربرد بوتاکس:

تزریق‌بوتاکس پرطرفدارترین عمل زیبایی است. که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. پژوهشگران گفته‌اند بوتاکس ممکن است خاصیت ضد سرطانی داشته باشد.
سم بوتولینوم با فلج عضلات زیرپوستی برای صاف کردن چین و چروک‌های صورت، و ایجاد ظاهری جوان‌تر در افراد به کار می‌رود؛ مانند چین و چروک‌های ناشی از اخم کردن که در بین ابروها یا روی پیشانی ایجاد می‌شوند،  چروک‌های اطراف چشم و دهان که در موقع خندیدن ظاهر می‌شوند.
بوتاکس در برخی موارد برای کاهش میزان تعریق در کف دست‌ها یا زیر بغل نیز استفاده می‌شود.
تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس:

بعد از تزریق‌، بوتاکس جذب عضله می‌شود و در انتهای اعصابی که فرمان انقباض را به عضلات می‌رسانند، مستقر می‌شود. در این محل بوتاکس از آزاد شدن یک واسطه شیمیایی به نام استیل کولین- که مسئول انقباض عضلانی است- جلوگیری می‌کند، در نتیجه دستور انقباض به عضله نمی‌رسد، و در حقیقت نوعی فلج عضلانی موقت ایجاد می‌شود. که ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد.

عوارض تزریق بوتاکس:

از آنجا که تزریق‌بوتاکس عمدتاً جذب عضلات محل تزریق می‌شود، و مقادیر بسیار ناچیزی از آن وارد گردش خون می‌گردد، با دوزی که برای بازکردن چروک‌ها به کار می‌رود، تقریباً هیچ عارضه مهمی ایجاد نمی‌کند.
البته مثل هر تزریق دیگری ممکن است، سوزش و قرمزی خفیفی در محل تزریق ایجاد کند، که پس از چند ساعت خودبه‌خود برطرف می‌شود.
به علاوه در برخی از افراد پس از تزریق بوتاکس، سردرد یا تهوع خفیف یا علائم سرماخوردگی ایجاد می‌شود که معمولاً طی ۲ تا ۳ روز بهبود می‌یابد.
هر چند تزریق‌بوتاکس عارضه جسمی مهمی ایجاد نمی‌کند، اما در صورتی که به درستی تزریق نشود می‌تواند باعث افتادگی پلک، دوبینی فقدان جلوه عضلات صورت و ایجاد حالت انجماد، در افراد شود.
علت بروز عوارض فوق تزریق مقدار بیش از حد از بوتاکس یا تزریق در نقاط نامناسب است.
آلرژی در تزریق‌بوتاکس دیده می‌شود که به شکل کهیر، تورم پلک‌ها و خارش موضعی خود را نشان می‌دهد. هر چند میزان بروز آلرژی بسیار ناچیز است ولی می‌تواند شدت متفاوتی داشته باشد.

دوره نقاهت پس از تزریق بوتاکس چقدر است:

در این روش زیبایی نیاز به دوره نقاهت و استراحت نیز کسانی که تزریق‌بوتاکس را انجام می دهند پس از دو ساعت می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند عوارض رايج تزریق بوتاکس پس از دو روز از بین خواهد رفت

تولیدکننده‌ها

در ایالات متحده آمریکا کمپانی آلرگان(Allergan) با نام تجاری بوتاکس (BOTOX)، تولیدکننده سم بوتولینیوم می‌باشد، که هم استفاده درمانی و هم استفاده زیبایی دارد.
شرکت آلمانی آمریکایی مرز(Merz) با نام تجاری زاُمین (XEOMIN)؛ شرکت کره‌ای (جنوبی) مدی تاکس(Medy-Tox) با نام تجاری نورونکس، (NEURONOX) و شرکت فرانسوی ایپسن(Ipsen) هم با نام تجاری دیسپورت(DYSPORT)، از تولیدکننده‌های اصلی بوتولینیوم می‌باشند. الیزه لانژه تضمین کننده استفاده از بهترین برندهای روز دنیا است

مراقبت های قبل ازتزریق بوتاکس:

اگر جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که این روزها آینه با شما زیادی رو راست شده، و خط و خطوط صورت‌تان را بیشتر از قبل به روی‌تان می‌آورد، چه تقصیر، پای عبور سال‌ها باشد و چه دست ژنتیک و خلاصه به هر دلیل، موجه و غیرموجهی بدون شک به فکر رفع و رجوع این مشکل ظاهری افتاده‌اید، پس در همین راستا کاملا طبیعی است که اولین گزینه موردنظرتان استفاده، از بوتاکس باشد.
شاید از کسانی باشید، که تا به حال سوزن بوتاکس به پوست‌تان نخورده باشد، بنابراین اصلا بعید نیست اگر اطلاعات کافی در اختیار نداشته باشید. در این صورت این مطلب را از دست ندهید.  به‌خصوص اگر عزم جزمی برای استفاده از بوتاکس دارید

درد کمتر، تزریق بهتر

نیم ساعت گذشته و حالا شما آماده تزریق‌بوتاکس  هستید. پزشکان در این مرحله معمولا کرم روی صورت شما، را که حالا دیگر تقریبا پوست‌تان را بی‌حس کرده با الکل پاک می‌کنند.
بهتر است بعد از پاک کردن صورت برای محکم‌کاری و به حداقل رساندن درد، مقداری کیسه یخ روی سطح پوست استفاده شود، در این صورت دردی که حالا به واسطه بی‌حسی صورت کمتر شده، باز هم کاهش پیدا خواهد کرد، ضمن اینکه این کار، با انقباض رگ‌های خونی مانع از کوفتگی و کبودی، بعد از تزریق بوتاکس خواهد شد.

وقتی دکتر شما متبحر باشد

پزشک تزریق بوتاکس را انجام می دهد . نقاطی که تزریق در آنها انجام شده بوتاکس را مستقیم به ماهیچه‌ها منتقل می‌کنند. فاصله محل‌های تزریق‌بوتاکس  بسیار حائزاهمیت است. اگر این فاصله‌ها در بوتاکس  پیشانی بیش از حد کم باشد، ممکن است تا ماهیچه‌های چشم بسط پیدا کرده، و سبب دوبینی و مشکلات این چنینی شود،
بنابراین پیش از تزریق‌بوتاکس  از اینکه یک پزشک ماهر این کار را برای شما انجام  می‌دهد. مطمئن شوید چون در این‌صورت مهارت او مانع از بروز هر مشکلی خواهد شد.

درواقع تزریق صحیح بوتاکس یک هنر است.

در شرایطی که برخی بیماران به از کار افتادن کامل ماهیچه‌ها براثر تزریق‌بوتاکس احتیاج دارند، برخی دیگر فقط نیاز به کمی ضعف ماهیچه‌ای خواهند داشت، که این مهم با تشخیص پزشک محقق می‌شود. پزشکان می‌توانند با تشخیص صحیح فقط قسمتی از ماهیچه‌ها، را که احتیاج دارند، تزریق کنند نه همه آن موضع خاص را. به عنوان مثال اگر یک طرف صورت ماهیچه‌های قوی‌تری داشت، می‌توانند با تزریق بوتاکس به آن قسمت خاص نتیجه بهتری را برای مراجعه‌‌کنندگان، رقم بزنند. مهم این است که تزریق بوتاکس توسط پزشک متبحر انجام شود تا با چنین تشخیص‌های بجایی بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید.

پرس‌وجو از پزشک آرام‌تان می‌کند

نتیجه نهایی در تزریق بوتاکس به عوامل متعددی بستگی دارد. مثلا یکی از این عوامل می‌تواند مقدار دوز بوتاکسی باشد، که تزریق شده است. درواقع دلیل تزریق بوتاکس یا تعداد آن مهم نیست، بلکه مهم میزان واحدی است که تزریق شده، بنابراین اگر این مسائل برای شما حائزاهمیت است، می‌توانید به راحتی درباره آنها با پزشک خود صحبت کنید، و از ماجرا آگاه شوید.

چه کسانی کاندیدای مناسب تزریق‌بوتاکس هستند:

تزریق‌بوتاکس برای افراد بالای ۱۸ سال کسانی که پوست شان دچار چین و چروک شده و افتادگی شده است همچنین افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند و می‌توانند نتيجه این  روش درمانی را به خوبی درک کنند مناسب می باشد

تعداد جلسات تزریق بوتاکس چقدر است:

تزریق بوتاکس در یک جلسه انجام می‌شود مدت زمانی که در این روش زیبایی صرف می‌شود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است شما  باید شش ماه بعد تزریق‌بوتاکس را تکرار کنید

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس:

بعد از تزریق شما باید همچنان ۱۰ دقیقه‌ای منتظر بمانید، تا بوتاکس‌تزریق شده توسط ماهیچه‌ها جذب شود. بعد از اینکه پس از تزریق ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دیگر هم در مطب یا کلینیک پزشک منتظر ماندید، تا ماهیچه‌ها بوتاکس را جذب خود کنند، می‌توانید به منزل بروید.
در منزل می‌توانید خیلی راحت آشپزی کنید، کتاب بخوانید، قهوه‌ای درست و نوش‌جان کنید و برنامه دلخواه‌تان را از نظر بگذرانید و برای ۲ ساعت آینده هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید. به هیچ وجه بعد از تزریق بوتاکس تا ۴ ساعت نخوابید و دراز نکشید چون باعث مهاجرت ماده بوتاکس خواهد شد و عوارض خطرناکی برای شما به همراه خواهد داشت
خانم‌ها حتی بعد از این دو ساعت می‌توانند، در مناطقی که تزریق روی آنها انجام شده آرایش سبکی کنند. و چه‌بسا به کارهای روزمره‌شان بپردازند. بدون اینکه نگرانی بابت چیزی داشته باشند.
هر چند در مورد آرایش هم بهتر است، بعد از پرس و جو از پزشک خود با فراغ بال بیشتری اقدام کنید. و از هر نظر خیال‌تان آسوده باشد، اما در عین حال یک نکته را فراموش نکنید؛ در روزی که تزریق‌بوتاکس انجام داده ایید، به هیچ عنوان ورزش نکنید.
در این زمینه بهتر است محتاط باشید. البته همان یک روز کافی است، اما به هر حال کار از محکم‌کاری عیب نخواهد کرد. اگر دنبال بهترین نتیجه هستید. در این موارد دقیق و جدی باشید. حدود یک هفته برای اثر نهایی زمان خواهد برد.

نتایج و اثرات تزریق بوتاکس:

اولین اثرگذاری تزریق‌بوتاکس در فاصله‌ زمانی بین ۲ تا ۶ ماه طول خواهد کشید. خب این ماندگاری بین افراد مختلف متفاوت است. درواقع برای کسانی‌که اولین تزریق را تجربه می‌کنند نکته قابل اهمیت زمان تزریق بعدی است.
باید در این زمینه کاملا آگاهانه عمل شود، چون زمان تزریق بعدی باید وقتی اتفاق بیفتد که تزریق اول تاثیر خود را از دست داده باشد. شما به مرور زمان متوجه خواهید شد که هر تزریق چند ماه برای‌تان جواب خواهد داد.
البته نباید برای تزریق دوم آنقدر صبر کنید تا تاثیر اولین بوتاکس کاملا از بین برود. زمانی که بوتاکس اول ضعیف شده و اثرات تزریق کم‌کم در حال از بین رفتن است باید برای تزریق بعدی اقدام کنید.
درواقع هدف از تزریق بوتاکس این است که ماهیچه‌ها از کار کردن باز داشته شوند و قرار بر این است که ماهیچه‌ها کشته شوند نه اینکه دوباره بازسازی شوند. بعد از ۲ سال تزریق در فاصله‌های زمانی مشخص، ماهیچه‌ها دیرتر از سابق خودشان را ریکاوری می‌کنند و بعد از آن اصلا بعید نیست فاصله‌های زمانی تزریق‌های بوتاکس افراد به فواصل ۲ ساله تبدیل شود.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد بهترین تزریق بوتاکس توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است:

هزینه تزریق بوتاکس نسبت به نوع بوتاکس، دوزبوتاکس، ناحیه مورد تزریق، دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد
شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری:

تزریق بوتاکس، یک روش مطمئن و ایمن، برای درمان چین و چروک ها و خطوط صورت بخصوص خطوط پیشانی و کنار چشم می باشد. که در این روش مقدار مشخصی از بوتاکس را به نواحی مشخص تزریق میکنند. که نتایج بوتاکس حدود 2 هفته بعد از درمان مشخص می شود. و ماندگاری آن بسته به نوع بوتاکس‌تزریق شده بین 3 تا 6 ماه می باشد.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تزریق بوتاکس، توسط پزشک عالی و حاذق جناب دکتر علیزاده انجام می شود. لازم بذکر است که در کلینیک آراد انجام مشاوره پوست و زیبایی بصورت رایگان انجام می شود.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/eefn

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش