سیاهی دور چشم وضعیتی است که باعث میشود که فردخسته به نظر برسد.سیاهی دور چشم ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود.اصلی ترین دلیل ایجاد سیاهی زیر چشم وراثت است.علاوه بر وراثت دلایل دیگری همچو کشیدن قلیان و بی خوابی نیز باعث سیاهی زیر چشم میشود.بهبود سیاهی چشم راهی است که همگان به دنبال ان هستند.امروزه روش های درمانی زیادی برای رفع این مشکل به وجود امده است.

دلایل ایجاد سیاهی زیر چشم

سیاهی زیر چشم به دلایل مختلفی از جمله :بیخوابی،کمبود اب بدن،استفاده بیش از حد از مانیتور،عینک، وراثت،سبک زندگی غلط مثل کشیدن قلیان همگی در ایجاد سیاهی زیر چشم نقش مهمی را دارند.

انوع روش های درمانی برای بهبود سیاهی زیر چشم

برای درمان و بهبود سیاهی زیر چشم روش های درمانی زیادی ایجاد شده است.از جمله این رو شها شامل :هایفو،لیزردرمانی،مزوتراپی،پیلینگ و تزریق ژل و چربی است.

بهبود سیاهی زیر چشم با استفاده از مزوتراپی

مزوتراپی زیر چشم یکی از روش های درمانی برای بهبود سیاهی زیر چشم  است.این روش به گونه است که در ان محلولی از اسید امینه های دارویی و ویتامین ها را به لایه ی میانی پوست تزریق میکنند.انجام دادن این عمل معمولا دردی را ندارد ولی میتوان از بی حسی استفاده کرد.

چه افرادی برای بهبود سیاهی زیر چشم با استفاده از مزوتراپی مناسب اند؟

افرادی از این روش استفاده میکنند که دارای سیاهی و تیرگی زیر چشم هستند که این سیاهی بیشتر به دلایل ارثی ایجاد شده است.استفاده از این روش برای تمامی افرادی که قصد بهبود سیاهی زیر چشم خود را دارند مناسب است.

انجام دادن روش های درمانی برای این عارضه چه کاربردی دارد ؟

این روش درمانی با توجه به این که جز روش های ساده است ولی تاثیرات و کاربرد های زیادی را دارد از جمله انها میتوان به ابرسانی عمقی پوست،افزایش طراوت پوست،کاهش یافتن چین و چروک پوست، کلاژن سازی، دورن نقاهت کوتاه.

مراقبت های قبل ازانجام مزوتراپی

قبل از انجام مزوتراپی ابتدا با یک متخصص مشورت کنید. از داروهای رقیق کننده استفاده نکنید.روزی که نوبت مزوتراپی دارید ارایش نکنید.توصیه های پزشک را به خوبی گوش دهید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی

بعد از انجام مزوتراپی فرد میتواند فعالیت های روزمره خود را مجدد انجام دهد.از قرار گرفتن در معرض سرما و گرمای شدید نیز خودداری کنید.از مصرف داروهای رقیق کننده خون نیز تا چند روز بعد از مزوتراپی خودداری کند.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی مزوتراپی بستگی به کلینیک و همچنین پزشک مربوطه و تعداد جلسات درمانی دارد.در کلینیک بین المللی اراد علاوه بر اینکه مشاوره رایگان است هرروزه طرح های تخفیفی ویژه ای نیز به مراجعین ارائه میشود.

نتیجه

بهبود سیاهی زیر چشم کار سختی نیست.کافی است یکی از روش های درمانی را انتخاب کنید و سیاهی زیر چشم را از بین ببرید.مزوتراپی یک از روش هایی است که برای درمان سیاهی زیر چشم از ان استفاده میشود. استفاده از این روش برای افراد محدودیتی را ندارد.علاوه براین بدون ددر و خونریزی است .هزنیه ی انجام این روش بستگی به تعداد جلسات درمانی دارد.
انتخاب پزشک امری مهم است.کیلینک بین المللی اراد زیر نظر دکتر محمد علیزاده ،همه ساله مراجعین زیادی را در ایران و حتی خارج از ایران دارد که تمامی افراد رضایت تام را از کارهای زیبایی انجام شده توسط این کلینیک را دارند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/3qgr

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش