بلفاروپلاستی

بلفارو پلاستی چیست هزینه مراحل و عوارض احتمالی و جراحی پلک

بلفارو پلاستی چیست هزینه مراحل و عوارض احتمالی و جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از عمل های جراحی برای بهبود دادن فرم ظاهری پلک ها می باشد که  این جراحی یک پلک یا هر دو پلک را مورد درمان قرار می دهد. بلفاروپلاستی جزء عمل های زیبا سازی پوست اطراف چشم و همچنین برطرف کردن مشکلات عملکردی پلک ها می باشد.

ور طی  مطب پیشرو ما می‌ خواهیم این جراحی را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهیم و توضیحاتی در مورد چگونگی انجام عمل،  کاربرد ها،  هزینه ها و عوارض احتمالی پس از این عمل  برای شما ارائه دهیم.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب  در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

پس قبل از این که بخواهید در مورد این جراحی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم باید بدانید که این عمل جراحی با برداشتن پوست اضافه و چربی های بالا و پایین انجام می شود.  چربی ها به دلیل افزایش سن و ضعیف شدن پوست اطراف چشم در زیر پلک حبس می شوند .  با این جراحی می توانید افتادگی پلک یا چین و چروک های پلک ها را بر طرف کنید.

چشم ها یکی از عناصر مهم زیبایی هستند و عمل بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی پوست اطراف چشم خواهد بود.  عمل بلفاروپلاستی نیاز بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان ندارد و مراحل جراحی به صورت بی حسی سپری می شود.  عوارض پس از جراحی در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد و شما به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز خواهید داشت .

به طور کلی جراحی پلک باید توسط افراد متخصص و در مراکز معتبر انجام شود تا شما شاهد عوارض خطرناک و جبران‌ نا پذیر نشوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) چیست؟

یکی از دلایل مهم مراجعه کنند گان برای انجام عمل بلفاروپلاستی برداشتن پوست اضافه در اطراف چشم و افتادگی پلک ها می باشد.  این جراحی در جهت لیفت و سفت کردن پوست اطراف چشم انجام می شود تا چهره حالتی جوان و زیبا پیدا کند و چشم های هوشیار و جذاب داشته باشید .

در برخی مواقع عمل بلفاروپلاستی همچنین در جهت برطرف کردن مشکلات بینایی که به دلیل افتادگی که در  پلک ها ایجاد شده انجام می‌ شود.  در این تکنیک زیبایی پوست ،  عضلات و در برخی مواقع بافت چربی در زیر پلک بالا و پایین برداشته می شود و در برخی مواقع فقط پوست اضافه حذف خواهد شد.

برخی افراد عمل بلفاروپلاستی را به لیفت پلک یا بالا بردن پلک نیز می شناسند اما نباید این جراحی را با عمل درمان افتادگی چشم یا پتوز اشتباه بگیرید . در این جراحی عضلات  و تاندون های پلک،  که پلک ها را بالا نگه می دارند سفت خواهند شد اما در عمل بلفاروپلاستی افتادگی پلک و پوست اضافه که سنگینی چشم ها را سبب می شود از میان برداشته می شود .

اما  به طور کلی هر دو جراحی می‌ تواند در درمان افتادگی پلک کمک کننده باشد.  در ادامه مطلب  عمل بلفاروپلاستی را در دو جهت زیبایی و درمانی مورد بررسی قرار می دهیم.

  • جراحی پلک زیبایی

عمل بلفاروپلاستی که با هدف زیبایی انجام می شود از نظر متخصصین ضرورتی بر انجام آن  نمی باشد و افراد در جهت بازگرداندن جوانی و زیبایی به چهره این عمل را انجام می دهند . زمانی که با افزایش سن  پوست اطراف چشم نازک و ضعیف می شود  به مرور زمان چربی ها در زیر پلک ها جمع می‌ شوند و باعث پف،  تورم و افتادگی پلک ها خواهد شد.

البته،  در برخی افراد نیز در سنین جوانی به دلیل عدم مراقبت از پوست چشم این عارضه اتفاق می افتد و ضعیف شدن عضلات،  بالشتک های چربی در زیر پلک جمع می‌ شوند و باعث تورم چشم ها خواهد شد و  زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد .

با عمل بلفاروپلاستی می توان زیبایی چشم ها را مجدداً افزایش داد و چهره را از حالت کسلی  و خستگی خارج کرد.   جراحی زیبایی پلک را می توان توسط جراحان پلاستیک،  متخصصین چشم و متخصصین گوش و حلق و بینی انجام داد.

  • جراحی پلک درمانی

هدف از انجام بلفاروپلاستی درمانی برطرف کردن مشکلاتی  است که در ساختار پلک ها وجود دارد.  از نظر متخصصین  این جراحی ضروری است  و اهمیت بالایی خواهد داشت.  بلفاروپلاستی درمانی معمولاً زمانی که پوست اضافه بالای چشم باعث می شود که دید افراد را  دچار اختلال کند و یا با تورم و پف زیر چشم ، عینک زدن و یا قرار دادن لنز برای افراد مشکل ساز می شود انجام خواهد شد.

همچنین در جهت درمان التهابات پوستی که به دلیل قرار گرفتن چین های پلک بر روی یکدیگر ایجاد می شود مورد استفاده قرار می گیرد.  در برخی مواقع پلک ها به قدری سنگین می شوند که فرد برای بالا نگه داشتن پلک  های خود به  عضلات پیشانی فشار زیادی وارد می کنند .

برای رفع این مشکلات و رفع خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی جراحی درمانی بلفاروپلاستی موثر خواهد بود.  این عمل جراحی همانند بلفاروپلاستی زیبایی توسط جراحان چشم،  متخصصین زیبایی و متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود.

کاربرد های جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی همان طور که گفته شد در جهت رفع مشکلات بینایی و بازگرداندن زیبایی و جوانی به چشم ها انجام می شود.  اما به طور کلی از کاربرد های بی نظیر این فرآیند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از بین بردن افتادگی پوست آویزان شده از پلک بالا که باعث می شود چین و چروک های سطحی پلک از بین برود و سبب بهبود کانتور پلک می شود.
  • از بین بردن افتادگی پلک ها به دلیل سنگینی پوست که باعث ایجاد اختلال در بینایی می شود.
  • درمان پف و تورم پلک ها در بالا و پایین چشم
  • درمان افتادگی پلک که باعث شده بخش های سفید رنگ چشم در زیر قرنیه بیشتر دیده شود .
  • برداشتن پوست اضافه و حذف چین و چروک های ظریف در پایین پلک

 باید به این نکته توجه کنید که بلفاروپلاستی تاثیری در درمان تیرگی و خطوط پنجه کلاغی نخواهد داشت و باید روش های زیبایی دیگر مانند مزوتراپی،  تزریق ژل  و تزریق چربی را انجام دهید.  در این زمینه می توانید با مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد  اصفهان مشورت کنید . به طور کلی کاربرد های بلفاروپلاستی  عبارت است از

  • درمان افتادگی پلک ها
  • جوان سازی پوست اطراف چشم
  • برطرف کردن التهابات ناشی از چین خوردگی های بالای پلک
  • درمان سنگینی و خستگی چشم ها
  • خارج کردن چشم ها از حالت کسلی و خستگی
  • زیبایی و جذابیت چشم ها
  • درمان پف چشم در بالا و پایین چشم ها
  • افزایش وسعت دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • استفاده راحت تر از عینک و لنز های طبی و آرایشی

آمادگی و مراقبت های قبل از جراحی پلک :

قبل از این که بخواهید عمل بلفاروپلاستی را با اهداف مختلف انجام دهید باید مراقبت های قبل از آن را به خوبی انجام دهید تا بتوانید نتایج جراحی را به شکل مطلوبی حاصل کنید . مراحل انجام این جراحی به صورت سر پایی سپری می شود.

متخصصین با تزریق داروی بی حسی به پوست اطراف چشم،  درد حین جراحی را کنترل خواهند کرد.  در صورت احساس استرس در افراد دارو های آرامب خش به طور خوراکی یا تزریقی استفاده می شود . متخصصین در برخی شرایط برای افراد به جای بی حسی از بی هوشی عمومی استفاده می کنند و توضیحات کاملی در این زمینه برای مراجعه کنند گان ارائه خواهند داد .

دو هفته قبل از جراحی از مصرف دارو های رقیق  کننده خون ، دارو های ضد انعقادی مانند آسپرین و دارو های ضد التهابی مانند ایبوپروفن خودداری کنید . زیرا،  مصرف این دارو ها خونریزی در حین جراحی را افزایش می دهد.

در روز جراحی دارو های ضروری مانند دارو های کنترل فشار خون را با کمی آب مصرف کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و حتماً صورت خود را به خوبی شست و شو دهید.

 برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید یکی از اعضای خانواده را با خود به کلینیک بیاورید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.

 پس از پایان جراحی شما بدون نیاز به استراحت و بستری شدن در بیمارستان می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید . مگر این که بخواهید جراحی  دیگری بر روی صورت خود انجام دهید.  چند ساعت قبل از جراحی از مصرف غذا ها و نوشیدن مایعات خود داری کنید.

مراحل انجام جراحی پلک :

همانطور که می دانید عمل بلفاروپلاستی بر پلک بالا و پایین و یا به طور همزمان بر هر دو پلک قابل انجام می باشد . برای انجام این فرآیند برش هایی هم جهت با خطوط طبیعی پلک  در زیر شکاف پلک بالایی و یا زیر خط مژه  پلک پایین  ایجاد می شود .

متخصصین با تجربه و حرفه ای برش ها را به گونه ایجاد می‌ کنند که پس از التیام یافتن هیچ اثری از آن ها مشاهده نشود.  متخصصین قبل از این که برش ها را ایجاد کنند در هنگامی که بیمار را معاینه می کنند ناحیه برش ها را مشخص خواهند کرد و  محل دقیق بالشتک های چربی و پوست اضافه را  تعیین می کنند . برش هایی که در ناحیه پلک ایجاد می شود با استفاده از ابزار های دقیق جراحی ایجاد می شود و برش های ایجاد شده با استفاده از بخیه های ظریف،  چسب های بافتی و یا فرایند لیزر بسته می شود.

به طوری که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها مشاهده نخواهد شد.  متخصصین مقدار برداشت چربی ها و عضلات پیرامون چشم را بر اساس معاینات قبلی انجام می دهند.  عواملی از قبیل ساختار استخوانی و عضلانی صورت و تقارن بین دو ابرو ها  موضوعات مهم در تعیین نتایج بلفاروپلاستی خواهد بود .

در برخی از مراکز تخصصی برای جوان سازی پوست اطراف چشم،  جوان سازی پوست با فرایند لیزر co۲ انجام می شود تا چین و چروک های باقیمانده در این ناحیه برطرف شوند.  قطعاً با بستن برش ها توسط فرآیند لیزر میزان عوارضی از قبیل تورم ، کبودی و خون ریزی به حداقل می رسد و پوست سریعتر به بهبودی خواهد رسید.

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب این روش زیبایی و درمانی توسط متخصصین زیبایی و چشم مشخص می شود.  اگر شما نیز متقاضی این فرایند زیبایی هستید می توانید با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.  حتی می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق پیام رسان های مجازی با ما در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه حاصل کنید.

 اگر پوست اطراف چشم های شما افتاده و متورم شده است جراحی پلک می تواند زیبایی و سلامتی را به چشمان شما باز گرداند.  پف کردن و تورم  چشم ها در برخی مواقع به دلیل بروز واکنش های حساسیت زا اتفاق می افتد.  بنابراین قبل از این که بخواهید برای جراحی اقدام کنید باید توسط پزشک مورد معاینه قرار گیرید و مطمئن شوید که مشکلات ایجاد شده در اطراف چشم به دلیل افزایش سن و جمع شده چربی ها در زیر پلک اتفاق افتاده است.

  اگر شرایط اعلام شده برای شما صادق بود می توانید با انتظارات صحیحی از نتایج جراحی برای عمل بلفاروپلاستی اقدام کنید.  با انجام عمل بلفاروپلاستی می توانید تغییرات شگفت‌ انگیزی در چهره و چشم‌ های خود ایجاد کنید.  اما نباید به این جراحی به عنوان اکسیر جوانی نگاه کنید .

پس  هر روش درمانی و زیبایی پوست همچنان با روند پیری پوست تاثیرات خود را از دست می دهد و پس از سالیان طولانی ممکن است مجدداً به این عمل جراحی نیاز داشته باشید.  مهمترین موضوع برای متقاضیان عمل بلفاروپلاستی سلامت عمومی افراد می باشد و باید مراقبت ها و دستورالعمل های متخصصین را بتوانند به خوبی اعمال  کنند. نتایج حاصل از جراحی پلک حداقل تا ۱۵ سال ماندگار می باشد.

البته لازم به ذکر است که بدانید برخی از بیماری های حاد و مزمن باعث می شود که شرایط را برای شما تغییر دهد و نتوانید عمل جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهید.  خطرات جراحی برای کسانی که با مشکلات سیستم ایمنی بدن،  اختلالات انعقادی،  بیماری های ویروسی،  فشار کنترل نشده ، دیابت مواجه هستند بسیار زیاد می باشد بنابراین متخصصین توصیه می‌ کنند که پس از درمان و کنترل بیماری خود برای جراحی اقدام کنند .

کسانی که اهل دخانیات هستند و دائماً سیگار می‌ کشند کاندیدای مناسبی برای این جراحی معرفی نمی شوند . چون با مصرف دخانیات روند بهبودی دچار اختلال خواهد شد.  بنابراین متخصصین به زیبا جویان پیشنهاد می‌ کنند که چند هفته قبل از جراحی مصرف دخانیات را ترک کنند .

عوارض جراحی پلک چیست ؟

در کنار  مزایا و کاربرد های بی نظیر بلفاروپلاستی قطعاً باید عوارض جانبی را نیز در نظر بگیرید.  البته شما با انتخاب پزشک ماهر و باتجربه می توانید شدت عوارض را به حداقل برسانید و همچنین اعمال مراقبت ها در مورد این موضوع اهمیت ویژه ای  دارد و انجام عمل بلفاروپلاستی برخی عوارض رایج و موقتی را تجربه می کنید.  اما در صورت عدم مهارت پزشک عوارض نا خوشایند ی مانند

  • کوتاه شدن پلک ها
  • عفونت
  • اختلال در بستن چشم ها
  • آسیب به  بینایی
  • نتایج نا خوشایند
  • نا متقارن شدن چشم ها

 مواجه خواهید شد.  پس همیشه قبل از مراجعه به کلینیک در مورد مهارت و تخصص پزشک اطمینان کامل حاصل کنید.  از عوارض رایج بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خشکی چشم ها

 خشکی چشم جزو عوارض رایج و موقتی می باشد و با استفاده از پماد ها قطره های چشمی و روان کننده ها در طی دو تا سه روز بر طرف می‌ شود و اگر این عارضه ادامه دار شد حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • آبریزش چشم

  آبریزش از عوارض دیگری است که پس از عمل بلفاروپلاستی تجربه می کنید.  این عارضه به دلیل تغییراتی که در حفره چشم و کوتاه شدن پلک ها ایجاد می شود اتفاق می افتد و با حرکت پلک ها آبریزش چشم ها مشاهده می شود که به صورت موقتی رفع خواهد شد.

  • اختلال در بستن چشم ها

 پس از انجام عمل بلفاروپلاستی بستن پلک ها کار دشواری است این عارضه در روز های اول آزاردهنده خواهد بود که به مرور زمان برطرف می شود.  اگر پزشک در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد و پوست اضافه پلک بیش از حد برداشته شود این عارضه به صورت دائمی با شما همراه است و باید به پزشک اطلاع دهید تا راه کار های درمانی مناسب انجام شود.

  • ایجاد زخم در سطح پلک ها

 برای استخراج چربی ها در زیر پلک و همچنین برداشتن پوست اضافه برش هایی در چین های طبیعی پلک ایجاد می شود بنابراین شاهد زخم هایی ظریفی در این ناحیه خواهید بود . بر اساس مهارت و تخصص پزشک برش ها به گونه ایجاد می‌ شوند که پس از بهبودی اثری از آن ها بر پلک ها مشاهده نخواهد شد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم شامل بلفاروپلاستی، کانتو پلاستی و اپی کانتوپلاستی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می‌ شود و شما عزیزان می توانید زیبایی و سلامتی چشم های خود را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-بلفارو پلاستی

هزینه جراحی پلک در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است ؟

عمل بلفاروپلاستی به صورت کاملا تهاجمی انجام می شود و هزینه آن برای همه متقاضیان بر اساس میزان  افتادگی و مشکلات پوست اطراف پلک متفاوت خواهد بود.  البته،  عوامل مختلفی مانند

  • نوع جراحی
  • دستمزد پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • ویزیت پزشک قبل و بعد از جراحی
  • دارو ها و هزینه‌ های جانبی

 تحت تاثیر قرار می دهد.  اگر شما بخواهید عمل جراحی را توسط متخصصین مجرب و حرفه‌ ای و در کلینیک های معتبر انجام دهید قطعا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید .نوع جراحی نیز بر این موضوع تاثیر گذار است . هزینه جراحی پلک پایین نسبت به پلک  بالایی بیشتر است.

برخی افراد همزمان با عمل بلفاروپلاستی تصمیم دارند روش های زیبایی دیگر را نیز مانند لیفت ابرو انجام دهند  در این شرایط صرفه جویی در  هزینه ها را خواهند داشت زیرا  یک بار هزینه اتاق عمل را پرداخت خواهند کرد. عمل بلفاروپلاستی به صورت سر پایی انجام می شود و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و هزینه ای در این زمینه پرداخت نمی کنید .

با توجه به موارد بیان شده هزینه ها برای همه افراد کاملاً متفاوت است و شما برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه باید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید و با گرفتن وقت حضوری مشکلات پوست اطراف چشم خود را برطرف کنید .

مراقبت های پس از جراحی پلک :

برای این که شما دوره بهبودی طولانی مدت و خسته کننده را پشت سر نگذارید  باید در اعمال مراقبت ها دقت کنید.  زیرا با این نوع  جراحی پلک ها  مستقیماً دچار تغییر خواهد شد و نباید برای مشاهده نتایج عجولانه رفتار کنید.

 پس از مرخص شدن از کلینیک زیبایی آراد اصفهان باید یکی از اعضای خانواده شما را تا منزل  همراهی کند.

 شب بعد از جراحی برای کنترل درد مسکن های لازم را مصرف کنید .از مصرف خود سرانه دارو ها بپرهیزید.

یک هفته پس از عمل جراحی برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید . سه روز پس از جراحی می توانید برای شست و شوی پلک ها از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

 اگر پس از جراحی با نا هماهنگی در چشم های خود مواجه شدید این موضوع برای شما نگران کننده است  ما این عارضه کاملاً طبیعی است . اگر نقص به  علت جراحی باشد پس از چند ماه مشخص می شود اما این عارضه به دلیل سرعت بهبودی در پلک  ها اتفاق می افتد .

تا چند روز پس از جراحی پلک های  شما سخت و منقبض می شود و باز و بستن که چشم ها برای شما راحت نخواهد بود . به طور روزانه پلک های خود را پاک سازی کنید تا از بروز عفونت جلوگیری کنید.

 از خاراندن،  مالش دادن و فشار دادن چشم ها در دو هفته اول بپرهیزید.

 دارو های تجویز شده از قبیل آنتی بیوتیک،  پماد ها و قطره های چشمی را به اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید . تا دو هفته از قرار دادن لنز در چشم ها خود داری کنید و اگر مشکل بینایی دارید از عینک استفاده کنید.  هنگام گذاشتن و برداشتن عینک با ملایمت رفتار کنید.

 پس از انجام عمل جراحی در  معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید .

سه روز اول  استفاده از کمپرس سرد  در کاهش تورم و کبودی به شما کمک می‌ کند و سه روز دوم استفاده از کمپرس گرم با افزایش گردش خون سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

 تا یک ماه از جا به جایی اشيا سنگین،  ورزش کردن،  خم شدن به نگاه کردن به صفحه موبایل و تلویزیون بپرهیزید.

 تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشيد تا هنگام تعویض لباس فشاری به چشم‌ های شما وارد نشود.

اثرات و نتایج :

عمل بلفاروپلاستی یکی از روش های موثر برای درمان افتادگی پلک است که این عارضه چشم ها و چهره را زیبا می کند . عمل بلفاروپلاستی نمی‌تواند سیاهی و تیرگی دور چشم و همچنین خطوط پنجه کلاغی را برطرف کند اما می‌تواند پوست افتاده و شل شده در بالا و پایین  پلک و پف چشم را مورد درمان قرار دهد.  با این عمل جراحی و برداشتن پوست اضافه کمی ابرو ها به سمت بالا کشیده می شود.  قبل از جراحی باید به برخی نکات توجه شود.

مشکلاتی از قبیل بیرون زدگی چشم ها،  اختلال در بینایی   خشکی چشم  و…. بر نحوه جراحی تاثیر گذار خواهد بود.  به همین دلیل متخصصین جلسه  ای را برای مشاوره و معاینه چشم ها در نظر می گیرند . به  طور کلی این جراحی در جهت درمان افتادگی پلک و پف چشم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در برخی اوقات اگر افتادگی یکی از پلک ها  نسبت به دیگری بیشتر باشد باید تناسب و تقارن در هر دو چشم ایجاد شود.

نتایج حاصل از عمل بلفاروپلاستی در طی ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده است.  کسانی که عمل جراحی پلک را انجام می دهند برای مشاهده نتایج عجله می کنند اما باید بدانید که تغییراتی در پلک های شما ایجاد شده و  روند بهبودی به زمان کافی نیاز دارد.

پس برای مشاهده نتایج عجله نکنید و صبر کنید تا دوره بهبودی به آرامی سپری شود.  نتایج حاصل از عمل بلفاروپلاستی دائمی می باشد و شما می توانید حداقل تا  ۱۵ سال از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.  عوامل مختلفی از قبیل میزان مهارت و تخصص پزشک،  کیفیت پوست،  میزان ظرافت و شدت افتادگی پوست در نتایج جراحی تاثیر گذار خواهد بود.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است ؟

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی به مدت ۵ تا ۷ روز استراحت کامل برای شما در نظر گرفته می‌ شود.  در هفته اول با مشکلاتی از قبیل اشک ریزی ، تاری دید  و دو بینی مواجه می شوید و هنگام خوابیدن و بستن پلک ها احساس نا خوشایند خواهید داشت که به مرور زمان و استراحت کافی بر طرف می شود.

هنگام استراحت به پشت دراز بکشید و با کمک چند بالش زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید با این عمل می توانید تورم و کبودی اطراف چشم های خود را کاهش دهید.  در دوره بهبودی غذا های سالم و سبک مصرف کنید.  غذا های نرم مانند سوپ می تواند سیستم گوارشی شما را راحت تر کند و روند بهبودی سریعتر حاصل می شود.

مصرف سبزیجات و میوه های تازه در التیام زخم ها کمک کننده خواهد بود.  مصرف مایعات را فراموش نکنید زیرا احتمال ایجاد لخته‌ های خونی را کاهش می‌ دهد و به بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن کمک می کند. برای اکثر افراد توصیه می شود تا یک هفته از رفتن به محل کار خود داری کنید و پس از دو هفته می تواند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید . تا یک ماه انجام فعالیت های شدید بدنی ممنوع می باشد.

  به یاد داشته باشید که در دوره بهبودی از گریه کردن،  خم شدن و انجام فعالیت های شدید بدنی خود داری کنید زیرا تاثیرات بهبودی را کاهش می دهد.  فعالیت هایی مانند رانندگی و فعالیت هایی که به تمرکز و هوشیاری نیاز دارد تا زمانی که دارو های مسکن را مصرف می کنید توصیه نمی شود.  سه روز اول استفاده از کمپرس سرد می تواند در کاهش تورم و کبودی به شما کمک کند.

هر چند ساعت یک بار بهتر است به مدت ۱۵ دقیقه کمپرس را  پلک ها قرار دهید.  احساس کشیدگی و تنگ بودن چشم ها تا یک هفته طبیعی است و به مرور زمان  کبودی و سیاهی دور چشم کاهش می یابد . دوره بهبودی در همه افراد کاملا متفاوت است و  به شرایط بدنی هر فرد بستگی دارد.

  اگر در دوره بهبودی شدت عوارض به جای بهبودی افزایش یافت و یا با مصرف مسکن ها درد شما تسکین پیدا نکرد و با مشکلاتی مانند تهوع،  استفراغ،  لرز ، سر درد مواجه شدید یا در  ناحیه برش ها شاهد ترشحات بد بو و زرد شدید  حتماً به پزشک اطلاع دهید تا راه کار های درمانی موثر برای شما به کار گرفته شود.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-بلفارو پلاستی

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است ؟

 برای انجام عمل بلفاروپلاستی شما در یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه حضور خواهید داشت.  اما یک جلسه  مشاوره قبل از جراحی  برای بررسی شرایط بدنی  شما در نظر گرفته می شود.  در  جلسه مشاوره معاینات چشمی و آزمایش‌ های لازم تجویز خواهد شد تا شرایط بینایی و سلامتی شما مورد بررسی قرار گیرد .

پس از مساعد بودن شرایط متخصصین زمان مناسبی را برای انجام جراحی تعیین می کنند . ۵ تا ۷ روز پس از جراحی شما باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.  همچنین پزشک در این جلسه نتایج جراحی را   بررسی خواهند کرد و در صورت نیاز توصیه ها گوشزد می شود  و دارو های لازم را تجویز خواهند کرد .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تا بهبودی کامل زیبا جویان عزیز  را همراهی خواهند کرد.  در این دوره اگر با مشکل خاصی مواجه شدید می توانید سریعاً با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم برای شما ارائه شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d9%be%d9%81-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9/

نتیجه گیری :

با عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک می توان مشکلات زیادی که در ساختار پلک  وجود دارد را مورد درمان قرار داد . عمل بلفاروپلاستی با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود و پوست اضافه پلک ها که زیبایی چشم ها را کاهش داده   و همچنین اختلالات بینایی را حاصل می کند برداشته می شود .

حتی کسانی که از عینک استفاده می کنند با وجود این عارضه دچار مشکل خواهند شد و استفاده از عینک و لنز های طبی برای آن ها سخت می باشد . با عمل بلفاروپلاستی حالت چهره نیز از حالت کسلی و خستگی خارج می شود و هوشمند جذاب به نظر می رسد.

بنابراین  پس از جراحی می توانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید و اعتماد به نفس شما افزایش می یابد . مهم ترین موضوع در هنگام انجام این عمل زیبایی،  انتخاب کلینیک های معتبر و تخصصی می باشد. با مراجعه به مکان های معتبر می توانید برای همیشه از نتایج بی نظیر بلفاروپلاستی بهره مند شوید.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های با سابقه و معتبر در زمینه پوست و مو می باشد.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی در محیطی امن انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می  توانند  با حداقل عوارض نتایجی عالی حاصل کنند.

تنوع خدمات رضایت متقاضیان و مهارت متخصصین  و تنوع خدمات تضمین کیفیت کار در کلینیک زيبايي آراد اصفهان می باشد . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/ff58

لینک آپارات:https://aparat.com/v/izNKI

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/z9lk7y8m

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش