زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بلفاروپلاستی زیر چشم

بلفاروپلاستی زیر چشم

چشم ها حساس تر از سایر نقاط بدن و صورت هستند. که اولین نشانه های پیری نیز در چشم ها نمایان میشود. مانند چین و چروک ،پف چشم ها و افتادگی پلک شما می توانید با انجام این روش های درمانی جدید و بروز این مشکلات را برای همیشه برطرف کنید مانند انجام روش بلفاروپلاستی زیر چشم .

علایم و دلایل رفع مشکلات چشم:

انجام روش بلفاروپلاستی زیر چشم باعث افزایش زیبایی و شادابی درصورت می‌شود. چون داشتن چشم های پف آلود و چین و چروک باعث به هم خوردن ظاهر زیبا و جذاب فرد می شود. و فرد را خسته و مسن تر نشان میدهد. و شما می توانید با این درمان این مشکل را برای همیشه برطرف کنید. و زیبایی صورت خود را چند برابر کنید.

انواع درمان مشکلات چشم:

بلفاروپلاستی زیر چشم یکی از انواع درمان برای رفع مشکلات چشم است، این روش دائمی بوده و ماندگاری آن تا پایان عمر باقی خواهد ماند شما نیاز به ترمیم دوباره این درمان ندارید در این روش پف چشم ها، چین و چروک و افتادگی پلک ها برطرف می‌شود و صورتی جوان شاداب به شما می دهد و به دو روش تیغ جراحی و لیزر انجام می شود و پس از ایجاد برش بر روی خطوط طبیعی صورت پوست اضافه و مایعات تجمع یافته که باعث پف چشم شده‌اند تخلیه می‌شود و نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت نداشته و پس از گذشت یک هفته تا ۱۰ روز شما می توانید به فعالیت های عادی و روزانه خود ادامه دهید.

چه کسانی بهترین گزینه برای انجام بلفاروپلاستی زیر چشم هستند:

افرادی که سن بالای ۳۰ سال دارند و دچار مشکلات چشم مانند پف و چین و چروک شده اند می‌توانند بلفاروپلاستی زیر چشم را در کلینیک های معتبر انجام داده و به نتیجه دلخواه خود برسند و این درمان برای همه افراد مفید بوده و عوارضی برای آنها در پی نخواهد داشت.

بلفاروپلاستی زیر چشم چه کاربرد و مزایای دارد:

از مزایا و کاربرد بلفاروپلاستی‌زیر چشم می توان به رفع مشکلات چشم مانند پف زیر چشم و بالای چشم ،چین و چروک اطراف چشم و افتادگی پلک ها اشاره کرد که در کمترین زمان انجام می شود و نیازی به انجام عمل‌های سنگین جراحی با بیهوشی کامل نداشته و شما می توانید پس از گذراندن دوره نقاهت ۷ روزه نتیجه این درمان را مشاهده کرد و بهبودی کامل پیدا کنید.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی زیر چشم:

قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی‌زیر چشم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را به صفر برسانید و به طور خود سرانه داروی خاصی مصرف نکنید اگر دچار بیماری مزمنی هستید حتماً با پزشک در میان بگذارید.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی زیر چشم:

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی زیر چشم اگر می خواهید نتیجه دلخواه خود را به دست آورید و از بروز عوارض جلوگیری کنید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید،از ضدآفتاب استفاده کنید،با مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک درد و یا تورم ایجاد شده بر روی صورت خود را از بین ببرید و به طور خودسرانه دارو مصرف نکنید.

هزینه:

هزینه انجام درمان بلفاروپلاستی زیر چشم با توجه به نوع مشکل چشم شما و همچنین مقدار آن مشخص می شود و شما می توانید برای اطلاع از کاربرد و مزایای بیشتر این درمان و هزینه آن به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

نتیجه:

چشم ها چون بافت حساس تری نسبت به بقیه اعضای بدن دارند زودتر دچار مشکل می‌شوند که یکی از این مشکلات پف زیر چشم چین و چروک اطراف چشم است که شما می توانید با بلفاروپلاستی زیر چشم این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان و به طور قطعی با ماندگاری بالا انجام دهید به نتیجه دلخواه خود برسید این درمان در کلینیک‌های و مراکز زیبایی معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.
شما میتوانید بلفاروپلاستی زیر چشم را تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید همچنین می‌توانید با مشاوره رایگان کلینیک اطلاعات کافی را از درمان های زیبایی به دست آورید و درمانهای کلینیک را با استفاده از تخفیفات روزانه با هزینه مناسب انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/cocg

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.