محتوا پنهان
1 بلفاروپلاستی بدون جراحی
1.1 بلفاروپلاستی غیر جراحی با پلاسما جت

بلفاروپلاستی بدون جراحی

بلفاروپلاستی یکی از روش های موثر برای درمان افتادگی پوست اطراف چشم می باشد که در اصطلاح سبب لیفت و جمع شدن پوست این ناحیه خواهد شد.  این روش نوعی عمل جراحی محسوب می‌ شود که با ایجاد برش و بخیه همراه است. اما،  در روش های بلفاروپلاستی غیر جراحی هیچ نیازی به ایجاد برش و بخیه بر سطح پوست نمی باشد .

یکی از روش های درمان پلاسما جت می باشد که با استفاده از دستگاه مخصوصی  پوست بالا و پایین پلک کشیده و سفت می شود و پوست اضافه از بین خواهد رفت . این تکنیک زیبایی یکی از روش های نوین برای جوان سازی پوست می باشد که در حوزه زیبایی پیشرفت و  گسترش زیادی داشته است.

متخصصین در این عمل بدون نیاز به برش و بدون حذف پوست اضافه یا چربی ها عضلات اوربیکولار پلک را اصلاح می کنند.  این موضوع سبب پیشگیری از خطرات ناشی از عمل جراحی می باشد و نتایج آن زودتر قابل مشاهده می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بلفاروپلاستی غیر جراحی با پلاسما جت

چشم ها یکی از اعضای اصلی و مهم در چهره می باشد که نقش مهمی در بینایی و زیبایی خواهد داشت. بنابراین با ایجاد چین و چروک در این ناحیه و مشکلاتی مانند افتادگی پلک و پف چشم تاثیر نا خوشایند ی برای اعتماد به نفس خواهد داشت.

اثر چشم ها یکی از حساس ترین اجزای صورت است بنابراین نمی‌ توان با هر روشی برای از بین بردن چین و چروک های اطراف ان استفاده کرد و حتی برخی افراد شرایط انجام عمل جراحی را ندارند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی به نتایج دلخواه خود برسند. پلاسما جت یکی از روش‌ های غیر جراحی،  مدرن و به روز برای درمان افتادگی پلک می باشد.

منظور ما از پلاسماجت این است که می‌ توان با روشی کاربردی و بدون جراحی برای رفع  چین و چروک و افتادگی اقدام کرد.  این روش عوارضی جانبی بسیار کمی دارد و برای کسانی که دوست دارند جوانی و شادابی را به چشم هایشان  باز گرداندند پیشنهاد می شود.

  پلاسما یکی از انواع دیگر  ماده است که حالت گازی دارد و درجه حرارت آن بسیار بالا است.  در واقع  در پلاسما تعداد الکترون های آزاد با تعداد الکترود های  مثبت برابر است از این رو این ماده می‌ تواند سلول‌های پوستی را تحریک کند در نتیجه سبب ترمیم و  بازسازی پوست می شود. این تکنیک  زیبایی بدون نیاز به جراحی،  کاربرد های فراوانی دارد.

در این عمل پزشک با استفاده از دستگاه پلاسما جت لایه های سطحی پوست را تصعید کرده و باعث کشیدگی لایه های زیرین پوست می شود و در نهایت به لیفت و جمع شدن پوست منجر خواهد شد . با تاباندن انرژی دستگاه پلاسما جت اطراف چشم پوست این ناحیه منقبض می شود و به تدریج سبب از بین رفتن افتادگی پوست آن می شود.

در نقاطی که پلاسما به پوست نفوذ می کند زخم های بسیار ریزی با فاصله ۵/. میلی متر ایجاد می شود.  البته، این زخم ها سبب یکنواخت شدن و جمع شدن لایه های زیرین پوست و نواحی آسیب دیده اطراف چشم خواهد شد و مشکلات آن رفع می کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بلفاروپلاستی

مراحل انجام بلفاروپلاستی بدون جراحی

پلاسما جت روشی کاملا ایمن و مطمئن برای درمان افتادگی های پلک و از بین بردن چین و چروک های ریز پیرامون چشم خواهد بود.  از آنجایی که این تکنیک زیبایی و یکی از روش های غیر تهاجمی است نیاز به بی هوشی و جراحی ندارد و هیچ برشی بر پوست اطراف چشم ایجاد نمی شود.

برای انجام این تکنیک زیبایی پزشک ابتدا پوست اطراف چشم را معاینه می‌کند تا از سلامتی متقاضیان مطمئن شود.  در جلسه مشاوره قبل از انجام این تکنیک زیبایی توضیحاتی در مورد عوارض، معایب،  خطرات و مشکلات احتمالی ارائه می دهد تا زیبا جویان از نظر روانی و جسمی برای انجام عمل پلاسما جت آمادگی داشته باشند.

 در جلسه درمان پزشک برای کاهش درد ناشی از پلاسماجت از کرم های موضعی برای بی حسی پوست استفاده می کنند سپس انرژی پلاسما به پوست تابانده می‌ شود.  این تکنیک زیبایی در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد و پس از انجام آن تا حدودی می توانید شاهد اثرات اولیه درمان باشید.

معمولاً افتادگی های خفیف پوست اطراف چشم با یک جلسه پلاسما جت درمان می‌ شود اما اگر میزان افتادگی پلک ها شدید تر باشد باید در جلسات بیشتری شرکت کنید که معمولاً در حدود ۳  جلسه خواهد بود. فواصل بین جلسات نیز توسط متخصصین زیبایی مشخص می شود . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.

بهترین کاندیدای بلفاروپلاستی بدون جراحی چه کسانی هستند ؟

اولویت اول برای متخصصین زیبایی در جهت پلاسما جت پلک سلامتی عمومی زیبا جویان خواهد بود.  پزشک پس از معاینات لازم مطمئن می شود که متقاضیان به بیماری‌ های زمینه‌ای مانند دیابت،  سرطان،  صرع و مشکلات غدد مبتلا نیستند. همچنین کسانی که درگیر بیماری های خود ایمنی هستند کاندیدای مناسبی برای این عمل محسوب نمی شوند.

 فرایند زیبایی پلاسما جت برک برای خانم های باردار و شیرده نیز انجام نمی شود.  اگر چه تا کنون دلیل قطعی و اثبات شده برای تاثیرات منفی پلاسما بر جنین ارائه نشده است اما بی خطر بودن آن نیز ثابت نشده است. پس در نتیجه بهتر است که در دوران بارداری و شیردهی از انجام پلاسما جت پلک خودداری شود.

  به غیر از موارد ذکر شده می‌ توان گفت که این فرآیند برای داشتن چشمانی زیبا مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما فقط در جهت از بین بردن افتادگی های جزئی و متوسط پلک موثر است.  کسانی که با افتادگی شدید مواجه هستند بهتر است از عمل بلفاروپلاستی به صورت جراحی استفاده کنند.

 کسانی که به هر دلیلی با افتادگی پلک مواجه هستند و یا چشمانی نا متقارن دارند می توانند از این تکنیک زیبایی استفاده کنند.

 فرایند پلاسما جت همچنین برای کسانی که از نتایج جراحی پلک خود رضایت ندارند مناسب است.  با این روش می‌ توان معایب پس از جراحی را اصلاح کرد.

 فرایند پلاسما جت روشی بدون جراحی،  بدون برش،  بی هوشی و خونریزی می باشد.  پس برای کسانی که به هر دلیلی توانایی انجام عمل جراحی را ندارند گزینه مناسبی خواهد بود.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام پلاسما جت همه شرایط جسمانی زیبا جویان را بررسی خواهند کرد و در صورت مساعد بودن شرایط آن ها این فرایند انجام خواهد شد.

مزایا و کاربرد های بلفاروپلاستی بدون جراحی

پلاسماجت جزء روش های بی خطر و کم عارضه است.  در این روش نیازی به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت و عوارض ناشی از این عمل با عوارض پس از جراحی قابل مقایسه نخواهد بود.  متقاضیان پس از انجام پلاسما جت پلک می توانند فعالیت های روزانه و سبک خود را ادامه دهند و حتی به سر کار خود بازگردند.

پلاسما جت پلک در مدت زمان کوتاهی در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه انجام می‌ شود و شما پس از ۱۰ روز هیچ عارضه ای در اطراف چشم مشاهده نخواهید کرد.  همچنین اگر شما داوطلب مناسبی برای این فرایند باشید در طول درمان و پس از آن هیچ دردی احساس نمی کنید.  برای انجام پلاسما جت هیچ نیازی به بی هوشی نمی باشد بنابراین عوارض پس از بی هوشی را نیز تجربه نخواهید کرد و نسبت به دارو های بیهوشی حساسیت نخواهید داشت.

نتایج اولیه پلاسماجت بلافاصله پس از پایان مراحل درمان قابل مشاهده خواهد بود.  البته با از بین رفتن عوارض کامل پلاسما جت در حدود یک ماه به نتایج قطعی دست می یابید و متقاضیان می توانند چشمانی زیبا و خوش حالت حاصل کنند.  نتایج حاصل از این فرایند طولانی مدت نیست و شما به چند جلسه برای تثبیت نتایج و ترمیم آن نیاز خواهید داشت.

کاربرد ها

  • درمان افتادگی پلک بالا و پایین
  • از بین بردن پف چشم بالا و پایین
  • متقارن شدن پلک ها
  • اصلاح و ترمیم عوارض ناشی از عمل جراحی
  • تنظیم فاصله چشم تا ابرو ها
  • جوان سازی پوست اطراف چشم
  • از بین بردن چین و چروک ها در اطراف چشم
  • بازسازی و ترمیم پوست
  • افزایش میدان دید
  • درمان سنگینی و خستگی چشم ها
  • شادابی و جوانی چهره
  • افزایش اعتماد به نفس

عوارض بلفاروپلاستی بدون جراحی چیست ؟

همان طور که در بخش قبل گفته شد میزان عوارض در روش بلفاروپلاستی نسبت به عمل غیر جراحی پلاسما جت قابل مقایسه نمی باشد.  میزان عوارض در این روش بسیار کم است که شامل

  • کمی التهاب
  • قرمزی
  • تورم
  • کبودی بر سطح پلک ها

می باشد که البته شما با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه میزان عوارض را به حداقل می رسانید.  همچنین پس از پلاسما جت ممکن است تا دو روز شما در ناحیه درمان احساس گر گرفتگی و گرما داشته باشید که در طی یک هفته از بین می رود و در این فاصله زمانی شاهد پوست ریزی در اطراف چشم خواهید بود.

عوارض ذکر شده کاملاً طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی از بین می رود. عوارض ناشی از پلاسما جت تقریباً در فاصله ۷ تا ۱۰ روز به طور کامل بهبود می یابد.  در صورت شدت یافتن عوارض باید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید .

نگرانی شایع دیگر متقاضیان در مورد پلاسما جت می توان معرفی کرد تاثیر اشعه پلاسما بر بینایی متقاضیان است این افراد به دلیل عدم عملکرد این فرایند،  فکر می‌کنند که با تابش پلاسما عصب های بینایی آن ها تحت تاثیر قرار می گیرد و سبب آسیب‌ دیدگی خواهد شد.

در صورتی که این تصور اشتباه است و باید بدانید که انرژی پلاسما جت قادر  نیست که بتواند از لایه‌های سطحی پوست عبور کند و اعصاب های بینایی را تحت تاثیر قرار دهد . اگر چه ممکن است در روز های اول پس از پلاسما جت هنگام نگاه کردن به نمایشگر گوشی، تلویزیون و لب تاب با مشکل مواجه شوید اما این عارضه کاملا موقتی است و در طی چند روز از بین می رود.

نگرانی دیگر زیبا جویان پلاسما جت ،برجای ماندن زخم های پس از انجام این فرآیند بر سطح پلک ها می باشد.  اگر شما بتوانید فیلم پلاسماجت را مشاهده کنید متوجه زخم های ریزی بر سطح پلک خواهید بود شاید تصوری که در مورد این زخم ها در ذهن خود دارید نادرست است بلکه زخم ها سریعاً بهبود می یابند و هیچ جایی از آن ها باقی نخواهد ماند.

زخم های این ناحیه به دلیل تابش پلاسما ایجاد می‌ شود و پس از چند روز از بین خواهد رفت.  البته، اگر شما مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید و از دستکاری کردن پلک ها و کندن زخم ها خودداری کنید . همچنین توصیه می‌ شود تا خوب شدن کامل زخم ها پوست پلک را تمیز نگه دارید.

از دیگر عوارض پس از پلاسما جت سوختگی سطح پوست می باشد . این سوختگی  بسیار خفیف و جزئی است و در چند روز از بین می رود.  پس از نفوذ انرژی به لایه سطحی پوست از این ناحیه عبور می کند و لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد.

 به این نکته توجه کنید که عوارض ذکر شده همگی جزء احتمالات می باشد.  البته،  اگر به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید در صورت عدم مهارت پزشک و انتخاب کلینیک نا معتبر هیچ تضمینی برای بی خطر بودن فرآیند پلاسما جت وجود ندارد.

متخصصین ما در انجام فرایند زیبایی پلاسماجت پلک مهارت و تخصص بالایی دارند و شما عزیزان با حداقل عوارض می توانید به نتایج عالی دست یابید.

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی چقدر است ؟

قطعاً موقعیت جغرافیایی کلینیکی که به آن مراجعه می کنید یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه های پلاسما جت می باشد. هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی با تعرفه مشخصی محاسبه می شود .

معمولا اگر شما بخواهید فرایند پلاسما جت را در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان انجام دهید هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد زیرا ، در این مراکز متخصصینی که فعالیت دارد از تجربه و مهارت بالایی برخوردار می باشند و مراحل درمان با دستگاه ها و تجهیزات مدرن و به روز انجام خواهد شد.

عامل دیگر تاثیر گذار بر هزینه ها، نوع پوست متقاضیان و  میزان افتادگی پلک ها و نوع درمان خواهد بود.  اگر شما بخواهید فرایند پلاسما جت را بر هر دو پلک انجام دهید هزینه بیشتری پرداخت می کنید.  همچنین عواملی مانند شرایط سنی و تعداد جلسات نیز از عوامل تاثیر گذار بر هزینه های پلاسما جت پلک می باشد.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد در معقول محاسبه می شود و تخفیفات ویژه برای متقاضیان  در نظر گرفته شده است  شما می توانید پس از حضور در کلینیک در مورد هزینه ها و تخفیفات این کلینیک مطمئن شوید و یا با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی  بدون بدون جراحی

  • قبل از انجام پلاسما جت پلک از معتبر بودن کلینیک و همچنین مهارت پزشک مطمئن شوید.
  • در جلسه مشاوره شرکت کنید و هر سوالی در ذهن دارید بدون تعارف از پزشک بپرسید؛ همچنین انتظارات و خواسته های خود را بدون تعارف بیان کنید.
  • اگر درگیر بیماری ها یا حساسیت های پوستی هستید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر قبلاً عمل جراحی پلک انجام داده اید پزشک را در جریان قرار دهید .
  • دو هفته قبل از انجام پلاسماجت از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین نوشیدنی های الکلی خودداری کنید .
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید.
  • از قرار دادن لنز در چشم های خود بپرهیزید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین، پروفن، ژلوفن و دارو های گیاهی، مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید.

مراقبت های پس از بلفاروپلاستی بدون جراحی

  • پس از انجام فرآیند پلاسما جت پلک به هیچ وجه در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار قرار نگیرید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
  • تا پایان دوره پوست ریزی پلک ها از محصولات و لوازم آرایشی استفاده نکنید .
  • از کندن و دستکاری کردن زخم های ایجاد شده بر سطح پلک بپرهیزید.
  • در صورتی که پزشک برای شما دارویی تجویز کرد آن ها را سر وقت و به موقع مصرف کنید.
  • پلک ها را همیشه تمیز نگه دارید و از دست زدن به این ناحیه خودداری کنید.
  • از مالیدن، فشار دادن و ماساژ دادن پلک ها خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به سونا، استخر، جکوزی و  حمام داغ بپرهیزید.
  • پس از ۱۲ ساعت می توانید برای شست و شوی چشم ها اقدام کنید.‌
  • برای شست و شو از شوینده های ملایم و غیر معطر استفاده کنید .
  • از خسته کردن چشم ها خودداری کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید. تا سرعت بهبودی را بیفزایید.

اثرات و نتایج :

بلافاصله پس از پایان جلسه پلاسما جت شما شاهد تاثیرات اولیه درمان خواهید بود و پس از ۷ تا ۱۰ روز و پس از،  از بین رفتن عوارض به طور کامل می توانید شاهد نتایج واضح پس از پلاسما جت باشید.

اما برای دستیابی به نتایج قطعی و ماندگار باید صبور باشید زیرا روند ترمیم و بهبودی به صورت تدریجی انجام می شود و نتایج قطعی پس از یک ماه قابل مشاهده خواهد بود.  در برخی مواقع نیز متقاضیان به جلسات ترمیمی دو ماهه نیاز دارند تا بتوانند به نتایج پایدار و طبیعی دست یابند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بلفاروپلاستی

مدت ماندگاری بلفاروپلاستی غیر جراحی با پلاسما جت به

  • سبک زندگی افراد
  • اعمال مراقبت ها
  • مهارت پزشک

 بستگی دارد.  در صورتی که مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید می توانید ۳ تا ۵ سال از نتایج بی نظیر پلاسما جت بهره مند شوید.  البته شما با مراقبت از پوست اطراف چشم و سبک صحیح زندگی، نوشیدن مایعات کافی و  دوری از نور خورشید نتایج آن را تا چندین سال ماندگار کنید.‌

پلاسما جت جزء  روش‌ های غیر تهاجمی است که می تواند به خوبی پوست اطراف چشم را جوان و شاداب می کند.  بنابراین می تواند انواع آسیب های پوستی در این ناحیه مانند پف بالا و پایین چشم و افتادگی پلک را مورد درمان قرار دهد.

بنابراین با کمک پلاسما جت نتایج عالی و ماندگار حاصل خواهید کرد البته لازم است بدانید که این فرآیند برای افتادگی های شدید پوست و چین و چروک های عمیق کارساز نمی باشد و در این شرایط متخصصین عمل بلفاروپلاستی را به صورت جراحی پیشنهاد می دهند.  شما با فرایند پلاسما جت می توانید عوارض خفیف و متوسط را از بین ببرید.

فرایند پلاسما جت می تواند تا حدودی فرم چشم ها را به شکل دلخواه تغییر دهد اما این روش جایگزین مناسبی برای عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای نمی باشد . اما قطعاً با از بین بردن پف پایین در  بالای چشم همچنین درمان افتادگی پلک ها و چین و چروک ها چشم هایی زیبا جوان و البته کمی کشیده خواهید داشت.  این فرایند را نمی توانید در جهت درشت کردن چشم ها و تغییر حالت آن ها استفاده کنید.

دوره نقاهت پس از بلفاروپلاستی بدون جراحی  چقدر است ؟

پلاسما جت روشی کاملاً غیر جراحی است که در طی انجام  آن هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود.  بلکه با تاباندن انرژی پلاسما به لایه های پوستی،  بافت ها و چربی های اضافه در زیر پوست پلک از بین می روند.  پس از تاباندن انرژی پلاسما پوست اطراف چشم سفت خواهد شد و شما شاهد پوستی کربنی رنگ این ناحیه ها می باشید.

این زخم های ظریف با فاصله ۵/. میلی متر بر سطح پوست ایجاد می شوند که در طی ۷ تا ۱۰ روز به طور کامل از بین خواهند رفت.  متخصصین به طور جدی توصیه می کنند در  دوره بهبودی از دستکاری کردن و کندن زخم ها جلوگیری کنید تا پس از ریزش شاهد نتایج بی نظیر پلاسما جت باشید . دوره بهبودی برای همه افراد متفاوت می باشد و به اعمال مراقبت ها و شرایط پوست بستگی خواهد داشت.

پلاسما جت جزء روش‌های غیر تهاجمی است بنابراین پس از پایان جلسه درمان نیاز به استراحت در منزل نمی باشد و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.‌ البته، توصیه می شود تا یک ماه پلک ها را بسیار تمیز نگه دارید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

تعداد جلسات بلفاروپلاستی بدون جراحی چقدر است ؟

تکنیک زیبایی و درمانی پلاسما جت جایگزین مناسبی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی می باشد.  بر خلاف بلفاروپلاستی فرآیند پلاسما جت در تعداد جلسات بیشتری انجام می شود . البته،  این موضوع به میزان افتادگی و شل شدگی پوست و شرایط سنی افراد بستگی دارد.

کسانی که با افتادگی خفیف و نا چیز مواجه هستند می توانند با حضور در یک جلسه به نتایجی موثر و رضایت بخش دست یابند اما در سنین بالا تر و مشاهده عوارض بیشتر ، بهتر است که در دو تا سه جلسه پلاسما جت حضور داشته باشید.

با کامل کردن جلسات درمان می توانید به نتایجی پایدار و اثبات شده دست یابید.‌ فاصله بین جلسات برای همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است که در حدود ۳  می باشد.  هر جلسه پلاسما جت تقریباً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

روش های دیگر بلفاروپلاستی  بدون جراحی در کلینیک های زیبایی

درمان افتادگی پلک با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش های کاملاً غیر تهاجمی و موثر برای درمان افتادگی پلک و یا پف چشم می باشد.  در این روش متخصصین با استفاده از سم بوتولونیوم عضلات اطراف چشم را فلج می کنند بنابراین برای چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در اطراف پلک و همچنین پف و افتادگی مناسب خواهد بود.

تزریق بوتاکس جزء روش های موقتی است و تاثیرات آن در حدود ۴ تا ۶ ماه ماندگار می باشد.  این تکنیک زیبایی را می‌ توان به عنوان سریع ترین راه کار درمانی معرفی کرد همچنین هزینه آن نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر می باشد .

در این روش پزشک را با بوتاکس را با  دوز مناسبی در عضلات اطراف چشم تزریق می کند سپس با فلج کردن عضلات در این ناحیه از انتقال سیگنال های عصبی به مغز جلوگیری می کند و سبب صاف شدن و جوان سازی پوست اطراف چشم می شود.

بلفاروپلاستی چشم بدون جراحی با نخ

لیفت با نخ نیز یکی از روش های جوان سازی و موثر برای افتادگی و شل شدگی پوست اجزاء مختلف صورت می باشد.  این تکنیک زیبایی می تواند نتایج عالی و طبیعی به همراه داشته باشد.

در این روش متخصصین با استفاده از نخ های بخیه قابل جذب پوست اطراف چشم را کشیده و سفت خواهند کرد همچنین با ایجاد حالت کششی در پوست سبب جوان سازی و افزایش تولید کلاژن می شود.  در این روش متخصصین با استفاده از سوزن بسیار ظریف  نخ ها را در زیر پوست اطراف چشم جای گذاری می‌ کنند و پس از کشیدگی نخ ها پوست در این ناحیه سفت و محکم خواهد شد.

این تکنیک زیبایی برای بازسازی و ترمیم گوشه خارجی چشم نیز کاربرد دارد همچنین سبب لیفت و با کشیدن  دم ابرو می شود. لیفت با نخ جزء روش‌ های کم تهاجم و کم عارضه می باشد و نتایج آن پس از یک هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  نخ هایی که در زیر پوست اطراف چشم قرار می گیرند به مرور زمان در پوست جذب می شوند و تاثیرات آن از بین خواهد رفت.

ماندگاری لیفت با نخ را می‌توان یک تا سه سال بیان کرد که البته این فاصله زمانی به شرایط پوست،  میزان افتادگی پلک ، شدت  پف چشم و  نوع نخ،  مهارت پزشک و جنس پوست هر فرد بستگی دارد.  شما پس از پایان دوره ماندگاری می توانید برای تمدید مجدد اقدام کنید.

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد بلفاروپلاستی بدون جراحی »

آیا پلاسما جت برای درمان پف چشم نیز مناسب است ؟

پلاسما جت یکی از روش های موثر برای بازسازی و ترمیم پوست اطراف چشم می باشد بنابراین هر نقصی که در این ناحیه ایجاد می‌ شود را می‌ توان با پلاسما جت مورد درمان قرار داد.

در این روش می‌ توان به شکل مطلوبی پف بالا و پایین چشم را و همچنین مشکلات پوستی را مورد درمان قرار داد.  البته، به این موضوع توجه کنید که در صورت شدت یافتن میزان مشکلات مانند پف و افتادگی شدید پوست نمی توان به نتایج مطلوبی دست یابید.

آیا با پلاسما جت می توانم فرم چشم های خود را تغییر دهم ؟

فرایند زیبایی پلاسماجت تا حدودی می تواند بر زیبایی و فرم دهی چشم ها موثر باشد اما نمی‌توان این روش را به عنوان گزینه ای به جای عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای قرار استفاده کرد.  در این روش مشکلات سطحی و متوسط پوست اطراف چشم از قبیل

  • چین و چروک ها
  • افتادگی پلک
  • پف بالا و پایین چشم

 مورد درمان قرار می‌ گیرد و قطعاً باعث تغییرات قابل توجهی در چشم ها خواهد شد. پس این فرایند زیبایی را، می توان راه کار موثری برای درشت کردن چشم ها معرفی کرد . اما تغییر چندانی در حالت چشمان ندارد. پس اگر به دنبال راهی برای تغییر فرم چشم های خود هستید با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

بهترین کلینیک برای انجام بلفاروپلاستی بدون جراحی کجاست ؟

پوست اطراف چشم نسبت به بخش‌ های دیگر بدن حساسیت بیشتری دارد بنابراین نمی‌توان تکنیک های زیبایی مربوط به این ناحیه را به دست  هر پزشکی سپرد بلکه شما باید در این زمینه به خوبی تحقیق کنید و پس از اطمینان کامل از مهارت پزشک به انجام این فرآیند بپردازید.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر و مطرح کشور ما می باشد.  در این کلینیک، تکنیک زیبایی و درمانی پلاسماجت توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می‌ شود و تاثیرات بی‌ نظیری بر زیبایی و جذابیت چشم ها ایفا خواهد کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری

 تکنیک زیبایی پلاسما جت همانند عمل زیبایی بلفاروپلاستی پوست اضافه و شل شده در اطراف چشم را مورد ترمیم و بازسازی قرار می دهد .  در این روش با استفاده از انرژی پلاسما سلول های سطحی پوست تحریک می شوند و باعث کشیدگی لایه های زیرین پوست خواهد شد ؛

همچنین با افزایش حالت انعطاف پذیری پوست اطراف چشم نتایج عالی با فاصله زمانی بسیار کم حاصل خواهید کرد.  نتایج حاصل از پلاسما جت کاهش سریع پوست اضافه در بالا و پایین چشم می باشد . از مزایای دیگر این روش از بین بردن چین و چروک ها ، خطوط گوشه چشم و پوست گونه خواهد بود.

همان طور که می‌ دانید افتادگی پلک پف چشم به دلایل مختلفی مانند افزایش سن،  استعمال دخانیات، ژنتیک و …. ایجاد می شود.  بنابراین عضلات بالا برنده پلک ها ضعیف می شوند بنابراین هر چه  سن افراد  افزایش یابد ماهیچه های این ناحیه ضعیف تر شده و در سنین بزرگسالی مشکلات زیادی در اطراف چشم ایجاد خواهد کرد.

حتی ممکن است برخی افراد از بدو تولد با این مشکل مواجه شوند که البته در مدت زمان کوتاهی قابل درمان است و زیبایی را به چشم ها باز می گردند.  با توجه به این که پلاسما جت روشی غیر جراحی است میزان عوارض در این روش بسیار کم است اما شما می توانید نتایج طولانی مدت و بی نظیر حاصل کنید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پلاسما جت برای بخش های مختلف صورت مانند بینی، از بین بردن چربی های اضافه در بخش های صورت،  افتادگی پلک و … مورد استفاده قرار می گیرد .  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/trx4

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/cgjAXQQx

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش