برطرف کردن چروک دور چشم در جوانی

برطرف کردن چین و چروک دور چشم در جوانی با روشهای غیر تهاجمی و ساده میسر است.چین و چروک های دوران جوانی ممکن است به دلایلی همچو وراثت نوع پوست و ،سیگار کشیدن ایجاد شود.این چروک ها باعث ازا و اذیت فردمیشود.

برطرف کردن چروک دور چشم در جوانی

دلایل ایجاد چروک دور چشم در جوانی

ایجاد چین و چروک در جوانان نیز پدیده ای رایج شده است.جوانان بسیاری از این مشکل رنج میبرند.بسیاری از این چروک ها به دلیل انور افتاب ایجاد شده است.زیرا زمانیکه در مقابل نور خورشید قرار میگیرید،چشمانتان را جمع میکنید.این جمع کردن چشم باعث میشود که خطوطی در اطراف چشم ایجاد شود.این خطوط الاستین پوست را از بین میبرد.بنابراین با از بین رفتن الاستین پوست ،چین و چروک در دور چشم ایجاد میشود.

روش های درمانی برای برطرف کردن چروک دور چشم در جوانی

روش های درمانی برای برطرف کردن چین و چروک دورچشم در جوانی متعدد است.این رو شها شامل روش های غیرتهاجمی میشوند.که عبارتنداز تزریق بوتاکس،فیلر،لیزردرمانی،میکرودرم ابریژن.

بوتاکس برای برطرف کردن چروک دور چشم در جوانی

صاف کردن چروک ها با بوتاکس جز یکی از موثر ترین وبهترین روش های زیبایی است.بوتاکس رایج ترین و پرمصرف ترین فراورده سم بوتولیسم در بازار است.سم بوتولیسم یک پروتئین خارجی است که به انتهای رشته های عصبی در عضلات متصل میشود.پس از اتصال در صفحه ی عصبی_عضلانی  از تحریک شدن عضله جلوگیری میکند و به صورت موقت عضله را فلج میکند.مثلا هنگامی که عضلات متصل به پوست در ناحیه ی میان ابروها منقبض شود،چین و چروک هایی ایجاد میکند.جلوگیری از انقباض این عضلات باعث میشود که این خطوط شکل نگیرد

کاندید های مناسب برای استفاده از بوتاکس جهت برطرف کردن  چروک دور چشم در جوانی

کاندید های مناسب برای استفاده از بوتاکس شامل تمامی افرادی میشود که از این چین و چروک ها رنج میبرند.البته بجز افرادی که به بوتاکس و مواد تزریقی حساسیت دارند.و افرادی که داری بیماری های زمینه ای هستند.تزریق بوتاکس برای زنان باردار و شیرده نیز توصیه نمیگردد.

کاربرد ها و مزیت های استفاده از روش درمانی بوتاکس

استفاده از بوتاکس دارای مزایایی است.این روش جز روشها ی غیرتهاجمی است که تاثیر فوق العاده ای را بر روی چین و چروک های صورت و اطراف چشم ها دارد .این روش درمانی دوره ی نقاهت کمی را دارد و فرد خیلی سریع میتواند کارهای روزمره خود را انجام دهند.

مراقبت های قبل ازانجام از بوتاکس جهت برطرف کردن  چروک دورچشم در جوانی

قبل ازتزریق بوتاکس باید از مصرف الکل خودداری کنید.تمرینات سنگین ورزشی را انجام ندهید.از دوش گرفتن با اب گرم خودداری کنید.از ماساژ دادن صورت خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام از بوتاکس جهت برطرف کردن  چروک دور چشم در جوانی

در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.به محل های تزریق دست نزنید.سیگار نکشید.صورتتان را حرکت دهید.انجام دادن این کارها باعث میشود که نتیجه ی حاصله به بهترین نحو شود.

هزینه

هزنیه ی این روش درمانی بستگی به برند بوتاکس دارد.علاوه بر این بستگی دارد که جه مقدار بوتاکس تزریق شود.در کیلینیک بین الملی اراد همه روزه طرح های تخفیفاتی را در اختیا رمرجعین قرار میدهند تا بتوانند از این تخفیفات استفاده کنند.علاوه بر این مشاوره ی زیبایی در این کیلینک که توسط دکتر علیزاده انجام میشود به صورت رایگان است.

نتیجه

برای برطرف کردن چروک دور چشم در جوانی روش های متفاوتی وجود دارد.یکی از این روشها تزریق بوتاکس است.استفاده از بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است. هزینه ی این روش بستگی به برند و مقداری که برای فرد مصرف میشود دارد.
برای تزریق بوتاکس باید به یک کیلینک معتبر مراجعه کنید.دقت کنید که تزریق باید توسط پزشک انجام شود.درصورت یکه قصد تزریق بوتاکس را دارید کلینیک بین المللی اراد را به شما پیشنهاد میکنیم.تمامی افرادی که به این کلینیک مراجعه کردند رضایت کافی را از نتایج حاصله داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/bjb3

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/vhz7

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش