برجسته سازی گونه ها به روش تزریق چربی

با افزایش سن گونه ها نیز کم کم حجم خود را از دست می‌دهند. و کم حجم تر می شوند و باعث نارضایتی از فرم صورت میشود. و خانم ها به ویژه دنباله برجسته سازی گونه ها از روش های پزشکی می توانند استفاده کنند.

برجسته سازی گونه ها

چه عواملی باعث می‌شود تا فرم گونه‌های صورت کم حجم تر به نظر برسد:

عوامل متعددی می تواند باعث کم حجم شدن گونه ها شود از جمله افزایش سن و مشکلات ژنتیکی و حتی نیز مشکلات ارثی می تواند باعث شود تا گونه ها کم حجم تر باشند و افراد زیادی به دنباله پرحجم کردن و برجسته تر کردن گونه ها با استفاده از روش های پزشکی روی می‌آورند.

چه درمان هایی میتوان برای این مشکل کم حجم بودن گونه ها استفاده کرد:

برای برجسته سازی گونه ها می توان از روش های پزشکی نظیره تزریق ژل و تزریق چربی استفاده کرد که با استفاده از چربی می توان به برجسته سازی گونه ها کمک کرد در این روش پزشک معالج با استفاده از چربی‌های مناطقی از بدن مثل ران و یا باسن و شکم چربی ها را استخراج کرده و آنها را برای فرم دهی و جاگذاری در صورت انتخاب می‌کند.

چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند:

افرادی که به صورت ارثی و یا مشکلات افزایش سن باعث شده است تا فرورفتگی هایی بر روی صورت آنها ایجاد شود و فرم گونه‌های آنها به نحوی نباشد که آنها راضی باشند می‌توانند از روش برجسته سازی گونه ها با استفاده از تزریق چربی استفاده کنند.

مزیت‌های استفاده از تزریق چربی:

از چربی می توان برای برجسته‌سازی گونه ها استفاده کرد که باعث می شود تا نتایج انتقال چربی به صورت طبیعی تر و ماندگارتر و از ایمنی بالاتری برخوردار باشد و انتقال چربی یک روش غیر تهاجمی است که برای جوان سازی صورت و فرم دهی صورت از آن استفاده می‌شود.

مراقبت های قبل از انجام تزریق چربی:

قبل از انجام تزریق چربی به عنوان برجسته‌سازی گونه ها سعی کنید از ۱۰ روز قبل از انجام این روش از هیچگونه آسپرین و یا داروهای ضد التهابی استفاده نکنید همچنین تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل نباید هیچگونه نوشیدنی الکلی مصرف کنید و اگر احساس ناراحتی از دردهای حاصل از تزریق چربی را دارید می توانید قبل از انجام این روش از استامینوفن استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی:

بعد از تزریق چربی به عنوان برجسته سازی گونه ها اگر احساس درد و یا تورم داشتید می توانید برای رفع این تورم ها از کمپرس یخ استفاده کنید و برای کاهش ورم می توانید از نمک استفاده کنید و در سه هفته اول بعد از تزریق سعی کنید که در معرض نور آفتاب و فضاهای گرم و حمام حداقل قرار نگیرید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش تزریق چربی برای برجسته سازی گونه بستگی دارد به حجمی که برای گونه‌های شما در نظر گرفته شده است و همچنین حق الزحمه پزشک معالج می‌تواند بر این روش تاثیرگذار باشد شما اگر بسته انجام هزینه های مربوط به انجام تزریق چربی برای برجسته‌سازی گونه را دارید می توانید نسبت به اطلاع گرفتن از هزینه‌ها با کلینیک بین المللی و آراد تماس بگیرید.

نتیجه:

برجسته سازی گونه ها می تواند باعث استفاده از تزریق چربی صورت گیرد و باعث شود تا صورت شما را جوان‌تر جذاب تر و فربه تر به نظر برسد و شادابی را به پوست شما با استفاده از این روش می‌توان به ارمغان داشت اما اگر قصد برجسته سازی گونه ها توسط تزریق چربی را داریم می توانید تمامی خدمات را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید .
شما عزیزان می توانید جهت مشاوره شدن قبل از انجام این روش توسط مشاوران حرف های این کلینیک به صورت کامل و رایگان برای شما در نظر گرفته شده است می توانید با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/0li8

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/fv8d

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش