برجسته سازی گونه با نخ برای زیبایی

تا همین چند مدت پیش تنها راه رفع افتادگی پوست استفاده از عمل های جراحی بود. اما امروزه با استفاده از روش های ساده تر میتوان. بدون جراحی به شلی و افتادگی پوست خاتمه داد. که برای برجسته سازی گونه با نخ میتوان بدون جراحی این مشکل را برطرف کرد.

برجسته سازی گونه با نخ

چه عواملی باعث میشود تا به جراحی با لیفت به بر جسته سازی گونه با نخ روی آورید.

عوامل متعددی باعث می‌شود تا افراد درصدد بهبود گونه های خود برای زیباتر شدن چهره شان از روش‌های پزشکی نظیر لیفت نخ روی آورند که می تواند افزایش سن و مشکلات ارثی و کوچک بودن گونه ها از عواملی باشد که باعث نارضایتی افراد از فرم دلخواه صورتشان باشد.

چه درمان هایی میتوان برای برجسته سازی گونه استفاده کرد:

برای فرم دادن به گونه ها می توان از روش های برجسته سازی گونه با نخ استفاده کرد که در این روش پزشک معالج بدون اینکه هیچ‌گونه برش و یا جای بخیه بر روی پوست شما ایجاد کند تنها با قرار دادن چند نفر زیر پوست صورت را میکشد و باعث می‌شود تا فرم دلخواه ای به صورت شما بدهد.

برجسته سازی گونه با نخ برای چه کسانی مناسب میباشد:

لیفت گونه با نخ برای تمام افرادی که در صدد فرم دهی به گونه ها و افتادگی پوست خود هستند و نمی خواهند از عمل جراحی استفاده کند و از انجام جراحی می هراسم می توانند از این روش استفاده کنند.

مزیت های استفاده از لیفت گونه برای برجسته سازی گونه با نخ:

برای برجسته‌سازی گونه با نخ می تواند مزیت هایی نظیر اینکه در این روش هیچ گونه برش و یا جای بخیه ای در پوست صورت شما به جایی نمی ماند و به صورت سرپایی این روش انجام می گیرد و همچنین ریکاوری در این درمان بسیار کوتاه است و دوره بهبودیه کوتاهی دارد و سریع پس از انجام این روش می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت گونه برای برجسته سازی گونه با نخ:

قبل از انجام لیفت گونه برای برجسته‌سازی گونه با نخ ابتدا یک پزشک معالج و باتجربه را برای انجام این کار در نظر بگیرید. قبل از انجام لیفت گونه سعی کنید که هیچگونه موی زائد بر روی پوست صورت شما قرار نداشته باشد سعی کنید که قبل از انجام لیفت حمام کرده باشید و پوست صورت خود را تمیز بشویید و هیچ گونه آرایشی بر روی پوست صورت خود استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام لیفت گونه برای برجسته سازی گونه با نخ:

بعد از انجام لیفت گونه برای برجسته سازی گونه با نخ سعی کنید که برای خشک کردن صورت خود از حله های زبر استفاده نکنید و آقایان سعی کنند که تا یک هفته اصلاح صورت انجام ندهند و همچنین خانم ها هیچ گونه وسایل آرایشی بر روی پوست خود تا یک هفته نزند و از هیچ گونه دارو بدون تجویز پزشک استفاده نکنند و تا یک هفته از مصرف مواد الکلی و دخانیات اجتناب کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیفت گونه برای برجسته‌سازی گونه با نخ بستگی دارد به محل هایی که می خواهید در آن لذت انجام دهید و همچنین تعداد نخ هایی که برای این کار استفاده می‌شود بر هزینه‌های این روش تاثیر می گذارد.

نتیجه:

برای برجسته سازی گونه با نخ که یک روش شناخته شده میتوان بدون انجام هیچ جراحی و یا ایجاد برش و زخم و روی پوست صورت به فرم دهی صورت جهت برجسته سازی گونه ها کمک شایانی کرد.
شما اگر قصد انجام برجسته سازی گونه با نخ را دارید می توانید تمام خدمات مربوط به انجام لیفت نخ را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این کلینیک بر روی پوست صورت خود نیز بهره مند شوید.
شما می توانید جهت مشاوره شدن توسط کارشناسان کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/hcyb

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/6s96

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش