محتوا پنهان
1 بازگشت جوانی با مزوژل
1.1 مزوژل چیست ؟

بازگشت جوانی با مزوژل

داشتن پوست جوان و شاداب یکی از فاکتور های مهم  زیبایی است که هر فردی خواستار  پوست عاری از لک چین و چروک و خطوط سطحی می باشد.  به همین دلیل با مشاهده اولین چروک های ریز در اطراف چشم و لب های خود احساس نگرانی می‌ کنند و به دنبال راهی می گردند تا بتوانند این مشکلات پوستی را از بین ببرند.

مزوژل یکی از روش های جدید و موثر برای پیشگیری و مقابله با چین و چروک ها و باز گرداندن جوانی به چهره می باشد که حتی بر تیرگی ها و لکه های پوستی نیز تاثیر گذار است.  در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم در مورد این تکنیک زیبایی و کاربرد های بی نظیر آن با شما گفت و گو کنیم.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

مزوژل چیست ؟

مزوژل یکی از راه کار های درمانی مناسب برای حذف چین و چروک و انواع مشکلات پوستی بر سطح پوست صورت مخصوصاً در اطراف چشم می باشد.  در این تکنیک زیبایی و درمانی از هیالورونیک اسید برای از بین بردن آسیب های پوستی استفاده می شود  و می‌ تواند در مدت زمان کوتاهی شادابی و جوانی را به چهره هدیه دهد.

هیالورونیک  اسید یکی از مهم ترین ترکیبات طبیعی پوست می باشد که در ساختن کلاژن و افزایش حالت کشسانی پوست نقش مهمی ایفا می کند و می تواند انواع سلول های تولید کننده کلاژن را تحریک کند و باعث بهبود یافتن جریان خون رسانی در بافت های پوست آسیب دیده خواهد بود.

ترکیبات این ماده تزریقی شامل

  • هیالورونیک اسید
  • مواد معدنی
  • آمینو اسید ها
  • کوآنزیم ها
  • ویتامین ها
  • آنتی اکسیدان های مختلف می باشد که هر کدام به نوعی می تواند در ترمیم و بازسازی پوست کمک کننده باشد و انواع مشکلات پوستی را درمان خواهد کرد.

 این ترکیبات همچنین در تامین رطوبت پوست موثر است و  از ایجاد نشانه‌ های پیری و بروز انواع لکه های پوستی تا مدت های طولانی پیشگیری می کند.

کاربرد های مزوژل چیست ؟

مهم ترین کاربرد این تکنیک زیبایی و درمانی از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست به خصوص اطراف لب و چشم ها می باشد.  همچنین روشی موثر برای پر کردن خطوط عمیق لبخند و اخم است و چهره ای شاداب و جوان را به زیبا جویان هدیه می دهد.

 با تزریق این نوع ژل می توان نا متقارن بودن بخش های مختلف صورت را اصلاح کرد و تزریق را در بخش‌ هایی مانند چانه یا گونه  انجام داد تا نا هنجاری های ظاهری در این نواحی رفع شود.

 اگر به هر دلیل مختلفی پوست با افتادگی و شل شدگی مواجه شود تزریق ژل می تواند پوست را سفت و محکم کند و برای کسانی که دارای صورتی لاغر هستند و می خواهند حجم کمی به چهره خود ببخشند راه کار موثری می باشد.

 در کنار این کاربرد ها می توان این تکنیک زیبایی را در جهت درمان تیرگی و سیاهی اطراف چشم و پر کردن گودی زیر آن مورد استفاده قرار داد تا چهره شفاف و روشن شود.

  • کسانی که دارای پوست خشک هستند و به دنبال راه کاری مطمئن برای آب رسانی و ترمیم آسیب های پوستی می باشند می توانند از این تکنیک استفاده کنند زیرا، در این روش کلاژن سازی تحریک می شود و سبب احیای بافت های آسیب دیده و در نهایت جوان سازی پوست خواهد شد.

 کاربرد های دیگر این تکنیک از بین بردن جای جوش،  آکنه و لک های پوستی می باشد تا پوست حالتی صاف و شفاف پیدا کند.

 این تکنیک در جهت از بین بردن غبغب نیز موثر است.

این روش زیبایی برای حذف خطوط گردن،  از بین بردن غبغب و خطوط ایجاد شده در پشت دست،  فرورفتگی ها و ناهمواری های شدید رگ های برجسته در پشت دست،  ترک های پوستی و سلولیت ها،  انواع لکه های قهوه ای رنگ و سیاه رنگ مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین راه کار موثری برای ریزش خفیف مو ها می باشد.

این روش در برخی مواقع  با هدف از بین بردن مشکلات پوستی در ناحیه بالای سینه و دکلته انجام می شود و در از بین بردن قوز بینی نیز موثر است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مزوژل

کاندیدای مناسب مزوژل چه کسانی هستند ؟

 این تکنیک زیبایی و درمانی بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود و اکثر کسانی که با مشکلات و آسیب های پوستی مواجه هستند می توانند این راه کار درمانی را استفاده کنند.  به طور کلی این فرآیند روشی غیر تهاجمی است و می تواند مشکلات و  معایب ظاهری و  جزئی پوست،  چهره و بخش های دیگر بدن را از بین ببرد.

 بنابراین تاثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد خواهد داشت زیرا ظاهری جوان و زیبا حاصل می کند.

این فرآیند برای کسانی که در گروه های زیر قرار دارند انجام نمی شود و تنها متخصصین تشخیص می دهند که امکان انجام این عمل وجود دارد یا خیر که عبارتند از :

  • مبتلایان به بیماری‌ های زمینه‌ای از قبیل دیابت، سرطان و …
  • مبتلایان به بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • افرادی که با شل شدگی و افتادگی شدید مواجه هستند.برای این افراد معمولاً متخصصین روش هایی مانند تزریق ژل و لیفت صورت را همراه با این تکنیک زیبایی پیشنهاد می دهند.
  • مبتلایان به بیماری های خاص
  • مبتلایان به بیماری های اختلال در کلیه، قلب و سنگ صفراوی

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان با متخصصین ما مشورت کنید تا پس از بررسی های لازم تشخیص دهند که این عمل برای شما راه کار موثری هست یا خیر ؟؟  در صورت مساعد نبودن شرایط راه کار های زیبایی و درمانی دیگر پیشنهاد می شود.

مراقبت های قبل از تزریق مزوژل

مهم ترین اقدام قبل از انجام این تکنیک زیبایی و درمانی انتخاب کلینیک های معتبر و تخصصی می باشد.

ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پزشکانی  ماهر و با تجربه داریم که می‌ توانند انواع تکنیک های زیبایی و به روز دنیا را برای شما ارائه دهند تا شما عزیزان  بتوانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.  در این روش از بهترین برند ها استفاده می شود تا شما بتوانید ماندگاری طولانی مدتی حاصل کنید و خیالتان از بابت عوارض احتمالی و خطرناک راحت شود.

زیبا جویان می توانند پس از مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مورد معاینه متخصصین قرار گیرند تا قبل از ارائه این تکنیک زیبایی مطمئن شوند که این روش برای آن ها راه کار موثر می باشد و در نهایت زمان مناسب برای آن ها مشخص شود.

  • توصیه می شود یک هفته قبل از انجام این عمل مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • مصرف دارو های رقیق کننده و ضد التهابی را تا دو هفته کنار بگذارید.
  • در صورت مصرف مداوم این دارو ها باید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را مطلع کنید.
  • در جلسه مشاوره در مورد نگرانی های خود با پزشک گفت و گو کنید و هر سوالی دارید از پزشک بپرسید.
  • چند روز قبل از انجام این عمل از لایه برداری، لیزر کردن، برنزه کردن و وکس کردن پوست خودداری کنید.
  • چند روز قبل از تزریق مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید .

مراحل انجام مزوژل

زمانی که به کلینیک مراجعه می‌ کنید تا این تکنیک زیبایی را انجام دهید آرایش نداشته باشید.  بهتر است شب قبل از درمان استحمام کنید تا پوست خود را از هر نوع آلودگی پاک سازی کنید.  در حین تزریق شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد، حتی متخصصین برای کسانی که آستانه تحمل پایینی دارند از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

پس از پاک سازی پوست و انجام بی حسی این ماده با دوز معین در ناحیه مورد نظر تزریق می شود.  میزان تزریق به عمق و شدت چین و چروک ها بستگی دارد.  پس از پایان مرحله تزریق متقاضیان می توانند به منزل یا محل کار خود باز گردند.  البته این تکنیک به چند جلسه درمان نیاز دارد که بر اساس میزان آسیب دیدگی و شرایط پوست متقاضیان مشخص خواهد شد.

فاصله بین جلسات نیز در حدود یک ماه می باشد تا زیبا جویان بتوانند به نتایج مطلوب و مورد نظر خود برسند.

مراقبت های پس از مزوژل

اعمال مراقبت ها پس از انجام این تکنیک زیبایی اهمیت بالایی دارد و تاثیرات بی نظیری در مدت ماندگاری خواهد داشت.  بنابراین توصیه می شود مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید و همه دستورات پزشک را به خوبی اجرا کنید.

  • تا چند روز از مصرف غذا های شور، چرب و حساسیت زا خودداری کنید .
  • تا دو روز پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مکان های گرم خودداری کنید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از کلاه و ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن یا فشار دادن محل تزریق بپرهیزید.
  • تا ۲۴ساعت توصیه می شود از ورزش کردن و انجام فعالیت های شدید بدنی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید.
  • اگر در محل تزریق دچار تورم شدید حتما از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • اگر بر ناحیه تزریق احساس درد داشتید می توانید از مسکن که پزشک تجویز کرده استفاده کنید. اما از مصرف خود سرانه دارو ها خودداری کنید.

 شما با اعمال مراقبت های توصیه شده می توانید میزان عوارض را در کوتاه ترین زمان برطرف کنید  و از نتایج ماندگار آن لذت ببرید .عوارض ایجاد شده در این روش بسیار خفیف است  که در طی دو تا سه روز به طور کامل از بین می رود.

بهترین برند مزوژل چیست ؟

همانند ژل های تزریقی مزو ژل دارای برند های متفاوتی است که تاثیر گذاری و مدت ماندگاری آن ها نیز یکسان نمی باشد.  در حال حاضر بهترین تولید کننده مواد تزریقی برند‌ جالپرو می باشد که در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تایید سازمان CE قرار گرفته است.

ترکیبات این ماده با بافت های طبیعی پوست سازگاری دارد که به دلیل افزایش کلاژن سازی انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار می‌ دهد و باعث افزایش حالت ارتجاعی پوست خواهد شد.  میزان ماندگاری این برند در حدود ۶ تا ۹ ماه می باشد و عوارض پس از آن بسیار خفیف خواهد بود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان به غیر از برند جالپرو از برند  فرانسوی رویتاکر نیز استفاده می شود.  زیرا،  در پوست های ایرانی بسیار خوب پاسخ می دهد و همه چین و چروک های عمیق پوست را به طور موثری از بین می برد.  مدت ماندگاری برند رویتاکر در حدود ۶ ماه است و در جوان سازی و افزایش شادابی و طراوت پوست تاثیر زیادی دارد.

از برند های مطرح و شناخته شده ای که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد می توان به برند های زیر اشاره کرد.

  • پروایج
  • سیتوکر۷۱۵
  • پروستلین نچرال بی
  • سیتوکر۵۳۲
  • جالپرو صورتی
  • جالپرو آبی

مزایای مزوژل چیست ؟

برای بر طرف کردن چین و چروک های ریز و عمیق پوست این روش زیبایی بسیار موثر می باشد.

در این روش محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد و همه زیبا جویان می‌ توانند برای جوان سازی پوست خود با این روش اقدام کنند .

در این روش علاوه بر جوان سازی پوست رطوبت آن نیز تامین می‌ شود و می‌ تواند انواع آسیب های پوستی مانند تیرگی ها،  نا همواری ها،  پف چشم،  ورم پلک و گودی زیر آن را درمان کند.

با افزایش کلاژن سازی و حالت انعطاف پذیری پوست افتادگی و شل شدگی آن نیز درمان شده و سبب روشن شدن و شفافیت پوست خواهد شد.

 در این روش مواد مغذی و مورد نیاز سلول های پوست تامین شده و در مدت زمان کوتاهی به ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده می‌ پردازد.

هزینه این روش نسبت به روش های دیگر جوان سازی مناسب است و نتایجی نسبتاً پایدار و ثابتی دارد .

پس از انجام این تکنیک زیبایی شاهد عارضه خاصی نخواهید بود  و نیاز به دوره نقاهت و بهبودی ندارید.

عوارض مزوژل چیست ؟

به طور کلی این تکنیک زیبایی روشی کم عارضه و غیر تهاجمی است که حتی متقاضیان ممکن است در حین تزریق هیچ دردی احساس نکنند و درد آن قابل تحمل است. حتی متخصصین برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند از بی حسی موضعی استفاده می کنند .

تزریق در واقع یک درمان با ریسک پایین است اما در صورتی که توسط پزشکان غیر حرفه ای و آماتور انجام شود عوارض نا خوشایند ی به همراه خواهد داشت.  عوارض ذکر در این شرایط حاصل می‌ شود نمی تواند زیبایی و جوانی را به چهره باز گرداند بلکه خطرات جدی برای آن ها به همراه خواهد داشت.  از عوارض نا خوشایند پس از این تکنیک زیبا می توان به عوارض زیر اشاره کرد :

  • تورم ، کبودی و قرمزی

 پس از تزریق ممکن است برای زیبا جویان تا ۴۸ ساعت ادامه دار باشد.  این فاصله زمانی کاملاً طبیعی است و نباید نگران باشید.  اگر پس از تزریق و مدت تعیین شده عوارض از بین رفت و افزایش یافت باید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • بی حسی در ناحیه تزریق جزء عوارضی است که متقاضیان احساس کرختی در این ناحیه خواهند داشت. البته، این عارضه طبیعی است و در طی دو تا سه روز از بین خواهد رفت.
  • ایجاد عفونت در ناحیه تزریق به دلیل عدم مراقبت درست از ناحیه تزریق و مراجعه به مراکز نا معتبر اتفاق می افتاد.
  • نکروز بافت پوستی که به علت عدم مهارت و تخصص پزشک ایجاد می شود.
  • اگر پزشک در هنگام تزریق دقت و تمرکز بالایی نداشته باشد حتی ممکن است بر سطح پوست زخم های نا خوشایند ی ایجاد شود.
  • واکنش های آلرژیک که به دلیل ماساژ دادن شدید پس از تزریق اتفاق می افتد که در طی دو تا سه روز از بین می رود.

هزینه تزریق مزوژل چقدر است ؟

یکی از مهمترین مسائل در تعیین هزینه‌ های این تکنیک زیبایی میزان مورد نیاز مزو ژل برای ناحیه تزریق می باشد.  به طور کلی به دلیل این که این ماده در کشور ما تولید نمی شود و جزء محصولات وارداتی است قیمت آن دچار نوسانات ارزی خواهد شد به همین دلیل نمی‌ توان قیمت مشخص و اثبات شده ای را در این زمینه اعلام کرد.

از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت این تکنیک زیبایی می توان به شدت آسیب های پوستی اشاره کرد.  هر چه شدت آسیب دیدگی پوست بیشتر باشد قطعاً هزینه های شما افزایش می یابد.  علاوه بر موارد ذکر شده موقعیت جغرافیایی  کلینیک و دستمزد پزشک نیز عواملی است که هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

  هر چه پزشک شما در این زمینه تجربه و مهارت بالاتری داشته باشد به طور قطع دستمزد بالاتری دریافت می کند . در شهر های بزرگ هزینه ها نسبت به شهرستان ها کمتر است . متخصصین بر اساس ناحیه درمان و شدت آسیب دیدگی پوست تعداد جلسات را مشخص می کنند و قطعاً هزینه ها را تغییر خواهد داد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه استاندارد محاسبه می‌ شود.

  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

اثرات و نتایج :

نتایج حاصل از تزریق مزوژل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشد که می تواند بخش های مختلف صورت را پر و زیبا کند.  البته،  نتایج نهایی در اکثر افراد پس از ۴۸ ساعت نمایان خواهد شد و در حدود ۶ تا ۹ ماه می توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند.

پس از این مدت با تجزیه ماده تزریق شده تاثیرات آن نیز از بین می رود به همین دلیل برای کسانی که از نتایج پس از تزریق رضایت ندارند مناسب است و نیاز نیست که تا آخر عمر دچار ناراحتی و دلزدگی شوند.

همچنین متقاضیانی که از نتایج این تکنیک زیبایی رضایت داشته باشند می تواند برای افزایش مدت ماندگاری و  برای تمدید مجدد اقدام کنند  تا جوانی و زیبایی را به چهره خود هدیه دهند.  این فرایند زیبایی می تواند چین و چروک های خفیف و عمیق پوست را در کوتاه ترین زمان مورد درمان قرار دهند و با لیفتینگ و کشیدگی پوست جوانی و شادابی به چهره باز می گردد .

در این روش به دلیل آب رسانی لایه های پوستی و افزایش کلاژن سازی نتایج عالی و رضایت بخش حاصل می‌ شود و انواع آسیب های پوستی از قبیل :

  • انواع لک ها
  • خشکی پوست
  • چین و چروک ها
  • ترک های پوستی
  • تیرگی ها
  • فرورفتگی ها و ….

 مورد درمان قرار می گیرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از برند های مرغوب و معتبر استفاده می‌ شود و زیبا جویان می توانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

دوره نقاهت پس از تزریق مزوژل چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم مزوژل با استفاده از سرنگ‌ های ظریفی در ناحیه مورد نظر تزریق می شود و هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود  .

بنابراین این روش کاملا غیر تهاجمی است و  متقاضیان می‌ توانند بلافاصله پس از ترک کلینیک به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.  البته،  اعمال مراقبت‌ ها یکی از موضوعات مهم و پر اهمیت پس از تزریق می باشد که تاثیر بی نظیری بر نتایج و مدت ماندگاری این فرایند  خواهد داشت.

  • نوشیدن آب کافی
  • پرهیز از غذا های حساسیت زا ، شور و چرب
  • قرار نگرفتن در معرض نور خورشید
  • استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب
  • تغذیه مناسب
  • سبک صحیح زندگی

از مهمترین مراقبت ها  پس از این تکنیک زیبایی خواهد بود و نتایجی طبیعی به همراه دارد.

تعداد جلسات تزریق مزوژل چقدر است ؟

متخصصین پس از مشاوره و بررسی میزان آسیب های پوستی تعداد جلسات را برای زیبا جویان مشخص می کنند.  بنابراین تعداد جلسات برای همه افراد متفاوت است که معمولاً ۳ تا ۴ جلسه با فواصل یک ماه خواهد بود.

این تزریق در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد که البته این فاصله زمانی به میزان مشکلات و آسیب های پوستی و ناحیه درمان بستگی دارد.  پس از پایان دوره ماندگاری متقاضیان می توانند برای تمدید مجدد اقدام کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مزوژل

« سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی آراد اصفهان »

آیا افراد میانسال و سالمند می توانند از مزو ژل استفاده کنند؟

 این تکنیک زیبایی محدودیت سنی و جنسی ندارد و همه افراد در سنین مختلف می توانند از نتایج بی نظیر آن بهره‌مند شوند.  با این تکنیک زیبایی می توان انواع چین و چروک های عمیق و افتادگی خفیف پوست را مورد درمان قرار داد .

بنابراین افراد میانسال و سالمند نیز کاندیدای مناسبی برای این فرایند می باشند. البته،  اگر این افراد دارای پوستی بسیار شل و نرم هستند بهتر است روش های دیگر مانند لیفت با جراحی یا تزریق ژل را انتخاب کنند.

تفاوت مزوتراپی و مزو ژل در چیست ؟

این تکنیک زیبایی را می توان نوعی مزوتراپی پوست نیز معرفی کرد.  در واقع در تکنیک زیبایی مزوتراپی می توان رطوبت از دست رفته پوست را مجدداً حاصل کرد و راه کاری موثر در هیدراته کردن ناحیه درمان خواهد بود این موضوع به علت حضور هیالورونیک اسید می باشد که در مزو ژل ۵ برابر بیشتر از محلول مزوتراپی خواهد بود.

غلظت بالای هیالورونیک اسید در این ماده روند کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد و در مدت زمان کوتاهی باعث شفافیت و جوان سازی ناحیه درمان خواهد شد.

آیا مزوژل همان تزریق ژل است ؟

به دلیل شباهت این دو روش به یکدیگر بیشتر مواقع با همدیگر اشتباه گرفته می شوند.  البته،  هر دوی این روش ها می توانند در جهت پر کنندگی و جوان سازی پوست صورت موثر باشد اما شدت تاثیر مزو ژل بیشتر است و معمولاً تزریق ژل برای کسانی که پوستی نرم و افتادگی شدید دارند گزینه مناسبی خواهد داشت.

نتایج پس از مزوژل چه زمانی مشاهده می شود ؟

شما بلافاصله پس از تزریق شاهد تاثیرات اولیه درمان خواهد بود و پس از ۴۸ ساعت نتایج آن تثبیت و پایدار می شود.

میزان ماندگاری چقدر است ؟

میزان ماندگاری برای همه افراد بر اساس شرایط پوستی،  میزان آسیب های پوستی و برند و مارک ماده تزریق شده بستگی دارد که معمولاً تاثیرات آن را ۶ تا ۹ ماه تخمین زده اند.

آیا تزریق مزو ژل را می توان با درمان های دیگر ترکیب کرد ؟

بله امکان این روش با روش های دیگر وجود دارد که معمولاً متخصصین این روش را با مزونیدلینگ، لایه برداری پوست و  روش های جوان سازی دیگر انجام می دهند.

تزریق مزوژل در چه عمقی از پوست انجام می شود ؟

برای بازگرداندن جوانی به چهره و سطح پوست تزریق باید به طور صحیح و ماهرانه انجام شود تا بتوان چهره ای پر و عاری از چین و چروک حاصل کرد.  پس از تزریق این ماده در عمق ۴ سانتی متری پوست نتایج مطلوبی حاصل می شود.

آیا در حین تزریق احساس درد خواهم داشت ؟

متقاضیان در حین تزریق این ماده احساس درد نخواهند داشت حتی ممکن است که به دلیل پایین بودن استانه درد از بی حسی موضعی استفاده شود . ممکن است تا ۲۴ تا ۷۲ ساعت احساس درد خفیفی پس از تزریق داشته باشید که با مصرف مسکن کنترل خواهد شد.

آیا مزو ژل برای زیر چشم نیز مناسب است ؟

این تزریق به طور مستقیم در زیر چشم انجام نمی‌ شود و معمولاً در قسمت های پایین تر صورت انجام می شود و تاثیر بی‌ نظیری در پوست اطراف چشم خواهد داشت . در برخی مواقع متخصصین روش های لیزری را برای جوان سازی پوست  پیرامون چشم پیشنهاد می دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری :

مزوژل یکی از بهترین و موثرترین درمان های امروزی برای از بین بردن انواع آسیب های پوستی به ویژه مشکلاتی که در اطراف چشم و لب ها ایجاد می شود خواهد بود که در چند سال اخیر به عنوان یکی از روش های پر طرفدار در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد .

با افزایش سن میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد البته ، ماده مهم دیگری  در بافت های پوستی به نام هیالورونیک اسید وجود دارد که باعث استحکام و قوام پوست و همچنین حفظ طراوت و شادابی آن می‌ شود.  با افزایش سن و کاهش این ماده پوست تیره، پیر و افتاده خواهد شد.

در نتیجه این تکنیک  درمانی با کمک هیالورونیک اسید موجود در مزو ژل  مجدداً ترمیم و بازسازی پوست انجام می‌ شود و زیبا جویان می توانند در مدت زمان کوتاهی شاهد جوانی چهره خود را شوند.  همه مواد اولیه که در این ماده وجود دارد به تولید کلاژن سازی، فرایند خون رسانی و سلول های پوستی و بافت ها کمک می کند .

همچنین مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها موجود در آن سبب ترمیم و تقویت لایه های بافتی خواهد شد  و نتایج عالی از قبیل جوان سازی پوست،  درمان تیرگی ها ، درمان انواع لک های پوستی،  درمان افتادگی و شل شدگی پوست و … حاصل می‌ شود . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همچنین  انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست از قبیل

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • تزریق بوتاکس
  • هایفوتراپی
  • اندولیفت
  • لیفت با نخ
  • لیزر و …. انجام می شود.

 شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/3gnt

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/KYpzuJmM

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش