زیبایی بینی

انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی

انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی

افراد زیادی می خواهند تغییراتی در حالت بینی خود ایجاد کنند تا بتوانند مشکلات ظاهری و ایرادات آن را از بین ببرند اما مسئله این است که عمل جراحی با ترس و استرس همراه است و هزینه بالای آن باعث می شود که برخی افراد توانایی انجام این جراحی را نداشته باشند.  خوشبختانه امروزه با تکیه بر علم و تکنولوژی می توان از روش‌ های مختلفی برای زیبا سازی و تغییر فرم بینی استفاده کرد .

در این روش ها بدون نیاز به عمل جراحی می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.  موثرترین روش برای رفع ایرادات و معایب ظاهری بینی،  لیفت بینی است که  بدون نیاز به بی هوشی و تجربه عوارض پس از آن،  می توان فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر داد.  روش های مختلفی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد نتایجی ماندگار و تاثیر گذار خواهد داشت.

اما  اکثر افراد نمی دانند نتایج  این تکنیک ها تا چه حد ماندگار است ؟  همچنین سوالات متعدد دیگری در مورد نحوه انجام عمل،  هزینه ها،  عوارض و مراقبت های قبل و بعد از آن در ذهن زیبا جویان  وجود دارد.  به همین دلیل ما  در طی این مطلب قصد داریم به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم و شما  را با انواع روش های لیفت بینی آشنا کنیم تا بتوانید سریع تر به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی چیست ؟

لیفت بینی یکی از روش های مطمئن برای از بین بردن معایب ظاهری بینی و رفع مشکلات پزشکی از قبیل مشکلات تنفسی و انحراف بینی می باشد.  با کمک این روش ها می توان بخش های مختلف بینی را تغییر داد و تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد کرد.

نکته حائز اهمیت در این روش این است که می توان مشکلات ناشی از آسیب های مادرزادی و ورزشی را  نیز برطرف کرد.  فرایند لیفت را می توان با تکنیک های مختلفی انجام داد که در بیشتر آن ها نیاز به جراحی نمی باشد.  اما در برخی شرایط متخصصین برای دست یابی به نتایج مورد نظر لیفت با جراحی را پیشنهاد می کنند به همین دلیل ما ادامه مطلب را به بررسی انواع روش های لیفت اختصاص می دهیم.

روش های مختلف برای تغییر ساختار ظاهری بینی به دو دسته جراحی و غیر جراحی تقسیم می شود.  در روش های بدون جراحی پزشک بدون نیاز به بی هوشی مراحل درمان را پیش می‌ برد و در مدت زمان کوتاهی این عمل انجام خواهد شد . در این تکنیک ها ممکن است جای زخم ظریفی بر سطح بینی مشاهده شود که قطعاً کمتر از عمل جراحی می باشد .

فرایند لیفت را می توان گزینه مناسبی به جای عمل جراحی دانست.  معمولاً کسانی که از عمل جراحی و عوارض پس از آن می ترسند این تکنیک ها را انتخاب می کنند.

  • لیفت بینی با نخ

نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی در حدود یک تا سه سال خواهد بود و پس از آن برای حفظ نتایج نیاز به تمدید مجدد خواهد داشت.  در این روش زیبایی متخصصین با جای گذاری نخ های  ظریف در داخل بافت بینی،  فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر می دهند.  در واقع پزشک با توجه به مشکلات ظاهری بینی نخ ها را در جای مناسب قرار می دهند که با کشیدگی و ثابت کردن آن ها فرم بینی اصلاح خواهد شد.

نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد از جنس نخ های بخیه می باشد که ضخامت آن ها در حدود ۱۲/. میلی متر است.  به همین دلیل به مرور زمان در پوست جذب می شود و نتایجی موقتی به همراه دارد.

متخصصین زیبایی برای ترمیم و اصلاح فرم بینی از نخ هایی به نام های PDO،  گاگ،  پلیکولید و هوریکان استفاده می‌ کنند که مرغوب ترین نوع آن ها نخ های PDO می باشد در برخی مواقع متخصصین بر اساس ناحیه درمان از نخ های دیگر نیز استفاده خواهند کرد.  نتایج حاصل از نخ های PDO تفاوت چندانی با عمل جراحی بینی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که بدانید لیفت با نخ جزء عمل های بدون درد می باشد. زیرا مراحل انجام آن با بی حسی موضعی سپری می شود.  مدت زمان جای گذاری نم ها  در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود که البته مدت زمان آن به تعداد نخ های جای گذاری شده و مشکلات بینی بستگی دارد.

پس از لیفت با نخ نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و متقاضیان دوره نقاهت کوتاه مدتی را می توانند در منزل پشت سر بگذارند.  سپس فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  متخصصین توصیه می کنند چند روز پس از انجام لیفت با نخ انجام فعالیت های سنگین ورزشی و ماساژ دادن  بینی را متوقف کنند.

لیفت با نخ معمولاً در جهت رفع اشکالات ظاهری بینی مورد استفاده قرار می گیرد و متخصصین درصد موفقیت در این عمل را بالا می دانند. البته،  در برخی مواقع مشکلات ظاهری بینی از قبیل آسیب های ایجاد شده مربوط به شکستگی یا انحراف استخوان بینی با نخ امکان پذیر نمی باشد.

در این شرایط متخصصین روش های جراحی را پیشنهاد می کنند. نتایج حاصل از لیفت با نخ سریع تر از عمل جراحی مشاهده خواهد شد و دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به عمل جراحی دارد . در ضمن باید بدانید که هزینه ها در این روش نسبت به عمل جراحی مناسب تر خواهد بود.

  • لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق ژل به بینی برای افرادی پیشنهاد می شود که قصد دارند افتادگی نوک بینی خود را درمان کنند یا بر سطح بینی خود با زخم مواجه شده اند.  همچنین اگر قوز بینی مشاهده می شود می توان با این راه کار درمانی برطرف کرد و با درمان بیرون زدگی ها سطح بینی را هموار و صاف کرد.  همان طور که می دانید لیفت با تزریق ژل با استفاده از فیلر های پوستی انجام می‌ شود که در نواحی مختلف بینی تزریق می شود .

متخصصین بر اساس سن افراد،  بافت پوست و نوع ژل ماندگاری این تکنیک زیبایی را در حدود یک تا دو سال موثر می دانند.  البته تزریق ژل در جهت رفع مشکلات اساسی بینی مورد استفاده قرار نمی گیرد تنها این روش را می توان در جهت قوز های خفیف و متوسط و برخی از انحرافات به کار برد.

  نکته مهم دیگر در مورد ژل های مورد استفاده این است که این ژل ها از ماده ‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند که با افزایش حالت انعطافی پوست سبب جوانی و شادابی پوست خواهد شد.  قیمت این تکنیک زیبایی بر اساس نوع ژل و دوز تزریق مشخص می شود.

  • لیفت بینی با جراحی

شاید با شنیدن این صحبت تعجب کنید و تصوری شبیه به عمل جراحی در ذهن شما ایجاد شود.  در ابتدا باید گفت که در لیفت با جراحی نیاز به مراقبت های ویژه و بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود.  مراحل انجام این عمل با بی حسی موضعی سپری می شود همچنین متخصصین در برخی مواقع بر اساس شرایط متقاضیان بی هوشی عمومی را توصیه می کنند.  نکته حائز اهمیت در مورد این تکنیک این است که شما در حین درمان هیچ احساس دردی نخواهید داشت.

زمانی که برای انجام لیفت با جراحی در نظر می گیرید در حدود ۲ تا ۴ ساعت خواهد بود سپس به مدت ۱ تا ۲ ساعت در حالت ریکاوری می مانید.  سپس پس از بررسی شرایط شما از کلینیک مرخص می شوید تا دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.  در عمل لیفت با جراحی برش ظریف و سطحی در بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود تا بتوان پوست این ناحیه را بلند کرد.

سپس پزشک با توجه به نواقص و ایرادات بینی که در جلسه مشاوره انجام شده مشکلات را برطرف خواهد کرد در نهایت  برش های ایجاد شده با بخیه بسته می شوند.  زمانی که آسیب ها شدید تر باشد متخصصین ممکن است در پایه بینی نیز برش ایجاد کنند و در پایان با استفاده از اسپیلت بینی را ثابت نگه دارند.  لیفت بینی با جراحی با تکنیک های مختلفی قابل انجام است که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم.

  • لیفت کاهشی

لیفت کاهشی بینی جزء رایج‌ ترین روش های لیفت با جراحی می باشد که در جهت کوچک کردن بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این تکنیک زیبایی پس از ایجاد برش،  استخوان ها یا غضروف های کناری و نوک بینی برداشته می شوند.

  • لیفت افزایشی

در این تکنیک می توان برای بزرگ کردن بینی اقدام کرد. در این روش متخصصین با برداشتن بافت از یکی از بخش ها و پیوند آن به بینی این عمل را انجام می دهند.  در برخی مواقع نیز از ایمپلنت های طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود.

  • لیفت آسیب دیده

اگر بینی افراد در هنگام ورزش کردن و یا حوادث مختلف دچار آسیب شود و فرم آن تغییر کند این نوع لیفت انجام می شود.  در این روش متخصصین با رفع کردن انحراف های ایجاد شده و درمان شکستگی بینی به اصلاح فرم آن می پردازند تا تنفس راحت تر انجام شود

  • لیفت ترمیمی

در این تکنیک متخصصین با استفاده از بافت های پیوندی از بخش های دیگر بدن بافت های از دست رفته بینی را ترمیم و بازسازی می کنند.  برای آسیب های شدید تر ممکن است متخصصین چند عمل جراحی را به طور متوالی انجام دهند.

  • لیفت اصلاحی بینی

اگر متقاضیان از فرم نوک بینی خود رضایت نداشته باشند لیفت اصلاحی بینی برای آن ها انجام می‌ شود.  در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از برداشتن چربی ها و یا پیوند بافت همچنین ایمپلنت ها به باز سازی نوک بینی می پردازند تا بتوانند فرم آن را به شکل مطلوب تغییر دهند.

  • لیفت نژادی بینی

در این روش فرم اصلی بینی حفظ می‌ شود و متخصصین بر اساس مشخصات چهره و ویژگی های ظاهری آن ها مراحل جراحی را پیش می برند.

  • لیفت بازبینی

در این روش با استفاده از لیفت با جراحی مشکلات ایجاد شده پس از عمل جراحی برطرف می شود که شامل نا متقارن شدن بینی و ناراضی بودن از فرم بینی و حتی مشکلات تنفسی می باشد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- بینی

کاندیدای مناسب لیفت بینی چه کسانی هستند ؟

برای انجام انواع تکنیک های لیفت بینی محدودیت خاصی وجود ندارد و هر فردی که فکر می کند که بینی آن به اصلاح نیاز دارد می تواند برای دست یافتن به نتایج لذت بخش از این تکنیک ها استفاده کند.  باید به این نکته توجه کنید که روش های مختلف لیفت می تواند نواحی مختلف بینی را از قبیل نوک، تیغه،  پره و پوست آن را تغییر دهد.

همچنین از این تکنیک ها می توان برای ترمیم یافتن و بهبود نتایج جراحی استفاده کرد.  حتی ممکن است در موارد خاص پزشک عمل جراحی را پیشنهاد دهد که معمولاً برای درمان انحراف و آسیب های شدید بینی انجام می شود.

به هر حال با توضیحات ارائه شده می توان گفت که تنها کسی که می تواند تشخیص دهد شما کاندیدای مناسبی برای لیفت هستید متخصصین زیبایی خواهند بود. متخصصین بر اساس مشورت های انجام شده در جلسات مشاوره  روش موثر را برای شما انتخاب می کنند .

پس،  حضور در جلسات مشاوره قبل از انجام تکنیک های لیفت ضروری می باشد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین بهترین راه کار های درمانی را برای اصلاح و تغییر فرم بینی به شما پیشنهاد می کنند تا شما عزیزان بتوانید به نتایج مد نظر و فرم دلخواه بینی خود دست یابید.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی

  • هزینه مناسب

 اکثر افراد به دلیل هزینه های بالا و گزاف عمل جراحی از انجام این عمل خود داری می کنند.  لیفت  بینی راه حلی مناسب و با صرفه برای دست یابی به نتایج طولانی مدت خواهد بود.

  • بدون نیاز به تیغ جراحی و بی هوشی

 اگر شما جزء افرادی هستید که از انجام عمل جراحی و بی هوشی هراس دارید پیشنهاد می کنیم یکی از روش های لیفت را بدون جراحی انتخاب کنید.  این روش ها معمولاً بدون درد و بدون نیاز به دوره نقاهت انجام می شود.

  • بدون محدودیت سنی

 معمولاً برای انجام عمل جراحی بینی باید افراد به سن مناسب برسند اما در انواع روش های لیفت محدودیت سنی وجود ندارد و در هر سن و سالی می توان  از این تکنیک ها استفاده کرد و از نتایج آن لذت بر.

 البته باید قبل از انتخاب و انجام هر کدام از روش ها با متخصص با تجربه مشورت کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی دست یابید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با در نظر گرفتن مشکلات ظاهری بینی و شرایط سنی شما بهترین روش های لیفت را پیشنهاد خواهند داد.

  • عوارض جانبی خفیف

معمولاً پس از عمل جراحی به دلیل برش های عمیق و استفاده از دارو های بی هوشی شاهد عوارض نا خوشایند ی خواهید بود.  در حالی که در روش های لیفت بدون جراحی شما با عوارض رایجی مانند کمی تورم و التهاب در طی چند روز مواجه خواهید شد که در برخی مواقع نیز با زخم کوچکی همراه می باشد .

عوارض ناشی از این روش ها بسیار خفیف است و  در طی چند روز بر طرف می شود.  مراحل انجام روش های بدون جراحی با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.

کاربرد ها

  • اصلاح قوز بینی
  • رفع انحراف های خفیف بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • رفع مشکلات نوک بینی
  • جمع کردن پره های باز بینی
  • رفع مشکلات تنفسی
  • رفع نواقص پس از عمل جراحی بینی
  • کاهش فاصله بین بینی تا لب ها
  • تغییر فرم بینی به شکل دلخواه
  • ایجاد تناسب بین اجزای صورت

عوارض و معایب لیفت بینی چیست ؟

عوارض ناشی از روش های لیفت بدون جراحی کاملاً متفاوت است اما قابل مقایسه با عمل های جراحی بینی نخواهد بود . معمولاً پس از لیفت با جراحی شما شاهد کبودی و تورم در اطراف چشم های خود خواهید بود که در طی  ۲ تا ۳ روز کم کم کاهش می یابد.  همچنین پس از،  از بین رفتن اثرات دارو های بی حسی،  احساس فشار در بینی و یا درد خواهید داشت .

عارضه های ایجاد شده کاملا طبیعی است و در طی زمان کوتاهی برطرف می شود ممکن است پس از انجام لیفت  با جراحی در طی چند ماه با تورم جزئی در ناحیه بینی مواجه باشید البته این تورم زیاد به چشم نمی آید و در حدود شش ماه پس از انجام لیفت  برطرف می شود .

در برخی مواقع ممکن است متقاضیان پس از عمل جراحی  رضایت چندانی از نتایج نداشته باشند و بینی آن ها نا متقارن شود.  در این شرایط روش های لیفت کار ساز خواهد بود.  اگر بخواهید که تکنیک های لیفت بینی را در مراکز نا معتبر توسط افراد غیر حرفه ای انجام دهید قطعاً مشکلات زیادی برای شما حاصل خواهد شد که شامل

  • نا متقارن شدن بینی
  • آسیب به بافت بینی
  • ایجاد تورم و کبودی گسترده
  • احساس درد
  • برجای ماندن زخم بر روی بینی

 و مشکلات دیگر مواجه خواهید شد و حتی شاید مجبور به انجام جراحی های اصلاحی سبک شوید و هزینه ها و دوره بهبودی شما را افزایش می دهد. بنابراین قبل از انجام و انتخاب هر کدام از روش های لیفت باید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک به‌ خوبی تحقیق کنید همچنین می توانید در جلسه مشاوره با مشاهده نمونه کار های پزشک انتخابی درست  و معقول داشته باشید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های زیبایی

لیفت پلک،  بینی،  لب ها ،گونه ها ، چانه، پیشانی و ….. توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود و زیبا جویان عزیز قطعاً می توانند به نتایج دلخواه و مورد نظر خود دست یابند.

هزینه انواع روش های لیفت بینی چقدر است ؟

یکی از مهم ترین موضوعات در حین تعیین هزینه ها کلینیک و مرکزی است که شما برای انجام فرآیند لیفت انتخاب می کنید.  معمولاً در کلینیک های معتبر انواع خدمات  زیبایی و درمانی با هزینه ای معقول و تعرفه  مناسب ارائه می‌ شود . همچنین برای بر گزاری جلسات مشاوره هزینه‌ بسیار کمی در یافت می شود .

طی بررسی هایی که بر لیست قیمت های انواع روش های لیفت انجام می‌ شود به این نتیجه می رسیم که هزینه انواع روش های لیفت نسبت به عمل جراحی  مناسب تر است.  البته قبل از انجام این روش ها باید به موارد ی از قبیل هزینه آزمایش ها، عکسبرداری،  ابزار و تجهیزات مورد استفاده،  نوع تکنیک لیفت و مهارت و تخصص پزشکی توجه کنید.

همچنین در برخی از روش های لیفت متخصصین برای تثبیت مدل بینی از چسب های مخصوص استفاده می‌ کنند که باید قیمت چسب را نیز به هزینه های خود اضافه کنید.  موضوعی که در مورد هزینه های روش لیفت مورد توجه است این است که هزینه این روش های لیفت نسبت به عمل جراحی با صرفه تر خواهد بود و گزینه مناسبی برای کسانی است که توانایی پرداخت عمل جراحی را ندارند.

قیمت لیفت در شهر های بزرگ نسبت به شهرستان ها کمی متفاوت است  که به موقعیت جغرافیایی کلینیک بستگی دارد . معمولاً در شهر های بزرگ برای ارائه خدمات زیبایی و درمانی هزینه بیشتری دریافت می شود.  اگر می خواهید در مورد هزینه های انواع روش های لیفت بینی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان اطلاعاتی حاصل کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا توضیحات کامل در این زمینه برای شما ارائه شود.

مراقبت های قبل  از لیفت بینی :

شما باید قبل از انجام هر کدام از روش های لیفت نکات مهمی را در نظر بگیرید. زیرا با آمادگی شما نسبت به روش های لیفت عوارض پس از آن کاهش می یابد و حتی می توانید تاثیرات درمان را افزایش دهید و نتایجی ماندگار تر حاصل کنید.

 پس حضور شما در جلسات مشاوره بسیار مهم است زیرا در این جلسات پزشک توصیه های لازم را نسبت به شرایط شما اعلام می‌ کند و شما  می‌ توانید هر سوالی در مورد تکنیک های زیبایی دارید بدون ترس و تعارف  از پزشک بپرسید و ابهامات ذهن خود را بر طرف کنید.

حداقل دو هفته قبل از انجام هر کدام از تکنیک های لیفت باید مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید زیرا استفاده از آن ها باعث کاهش اکسیژن رسانی در بدن می شود و با افزایش عوارض پس از لیفت دوره نقاهت را طولانی خواهد کرد.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 از مصرف غذا ها و دارو های رقیق کننده خون خودداری کنید.  اگر نتوانید مصرف دارو ها را متوقف کنید حتما به پزشک خود خبر دهید تا توضیحات و دستورالعمل های لازم برای شما انجام شود

 اگر در طی جلسات مشاوره پزشک دارویی برای شما تجویز کرد باید به طور منظم و سر وقت مصرف کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

 چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از انجام لیفت بینی :

پزشک پس از انجام لیفت با جراحی برای تثبیت و پایدار شدن نتایج آن پیشنهاد می کند تا یک هفته اسپیلنت را بر روی بینی خود نگه دارید.

 برای کاهش تورم و کبودی بهتر است در طول روز ۶ تا ۸ بار کمپرس سرد را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی بینی قرار دهید.

  تا چند روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی اطراف چشم را کاهش دهید.

  از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین خود داری کنید.

تا  بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی و فعالیت‌ های ورزشی،  جا به جایی اشیاء سنگین خم شدن و  شنا کردن بپرهیزید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی که با استفاده از توپ انجام می شود مانند فوتبال،  والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ با صورت شما وجود دارد خودداری کنید.

 بر اساس نظر پزشک رژیم غذایی اصولی داشته باشید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 پس از انجام هر کدام از روش های لیفت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی بپرهیزید.

 از دست کاری کردن،  فشار دادن و ماساژ دادن همچنین فین  کردن خودداری کنید .

از مصرف دخانیات و  قرار گرفتن در معرض دود آن بپرهیزید.

 چند روز پس از انجام فرآیند لیفت مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز دارو های لازم تجویز شود.

 مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار  بپوشید تا هنگام تعویض لباس به بینی شما فشاری وارد نشود.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- بینی

اثرات و نتایج :

نتایج حاصل از هر کدام از روش های لیفت متفاوت می باشد.  در روش لیفت با ژل  بلافاصله شاهد تاثیرات  اولیه درمان خواهید بود اما نتایج قطعی پس از از ۷ تا ۱۰ روز قابل مشاهده می باشد.

 پس از انجام روش های دیگر لیفت نباید انتظار داشته باشید که سریعاً شاهد نتایج باشید بلکه باید تا بهبودی کامل و کاهش تورم و کبودی صبور باشید . نتایج حاصل از لیفت با نخ پس  از دو هفته قابل مشاهده می باشد

 نتایج حاصل از لیفت با جراحی پس  از یک تا دو ماه به وضوح حاصل می شود البته ممکن است تا ۶ ماه با تورم بسیار جزئی همراه باشد.   شما باید در این دوران صبور باشید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.

ماندگاری هر کدام از روش های لیفت نیز یکسان نمی باشد.  لیفت با تزریق ژل ماندگاری در حدود ۱ تا ۲ سال خواهد داشت.  لیفت با نخ یک تا سه سال ماندگار است و روش های جراحی نتایج طولانی مدتی به همراه دارد که حتی نیاز به عمل‌ های ترمیمی و اصلاحی نخواهید داشت.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است ؟

پس از تزریق ژل به بینی شما نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت نخواهید داشت و بلافاصله می‌ توانید  فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  در روش لیفت با نخ به دلیل جای گذاری نخ ها در زیر بافت بینی با کمی تورم و کبودی در این ناحیه مواجه می شوید معمولاً متخصصین یک تا دو روز استراحت را پیشنهاد می‌ دهند.  البته برخی افراد نیز می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

در روش های لیفت با جراحی شما در بیمارستان بستری نمی شوید و عوارض کمتری نسبت به عمل جراحی رینوپلاستی تجربه می کنید.  همچنین دوره نقاهت در این تکنیک زیبایی کوتاه‌ مدت است و شما در زمان کوتاهی می توانید شاهد نتایج درمان باشید.

البته،  تصمیم گیری هر کدام از روش های لیفت بر عهده پزشک است و متخصصین بر اساس شرایط جسمی و مشکلات ظاهری  بینی روش مورد نظر را انتخاب می کنند.  در دوره بهبودی بهتر است که از مصرف انواع دخانیات خود داری کنید همچنین در معرض دود آن قرار نگیرید. متخصصین برای کاهش عوارض و سرعت روند بهبودی دارو هایی برای شما تجویز می کنند.  بنابراین باید دارو ها با دوز معین و در زمان تعیین شده مصرف شود تا شما عزیزان بتوانید  سریعتر به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

قبل از انجام هر کدام از روش های لیفت شما باید در جلسات مشاوره حضور داشته باشید و بدون خجالت و تعارف هر سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید تا بتوانید با بر طرف کردن ابهامات و ترس خود بهترین تصمیم را بگیرید.  همچنین در جلسه مشاوره شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد و در مورد انتظارات خود از انجام عمل لیفت با پزشک گفت و گو خواهید کرد.

شما می توانید نگرانی های خود را نسبت به هر کدام از روش های لیفت بیان کنید متخصصین نیز  در جلسه با نشان دادن  نمونه کار های خود ذهن شما را نسبت به نتایج عمل آماده می کند و شما می‌ توانید درک واقع‌  بینانه ای نسبت به نتایج درمان داشته باشید.  انواع روش های لیفت در طی یک جلسه انجام می‌ شود و تفاوت آن ها در مدت زمان جلسات و همچنین ابزار هایی که مورد استفاده قرار می گیرد خواهد بود.

  تزریق ژل به بینی در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌ کشد.  لیفت با نخ ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد و لیفت با جراحی در طی ۲ تا ۴ ساعت انجام می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%88-%db%8c%d8%a7-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d9%82%d9%88%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

نتیجه گیری :

امروزه عمل جراحی بینی جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می شود و معمولاً در بین نوجوانان محبوبیت بالایی دارد اما برخی افراد با داشتن نواقص و ایراداتی در فرم بینی خود به دلیل ترس از عمل جراحی، دوره نقاهت طولانی مدت و عوارض پس از آن ترجیح می دهند که با معایب  بینی خود کنار بیایند.

خوشبختانه امروزه این افراد می توانند با روش‌ های مختلف لیفت بینی مشکلات ظاهری بینی از بین ببرند و فرم بینی خود را تغییر دهند. این فرایند زیبایی با دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود . در روش های غیر جراحی ساختار داخلی بینی تغییری نخواهد کرد و متخصصین با استفاده  از ابزار های مناسب مانند ژل یا نخ فرم بینی را به شکل مطلوبی تغییر می دهند.

در روش های لیفت با جراحی شما عوارض خطرناک پس از عمل رینوپلاستی را تجربه نمی کنید و مراحل انجام آن به صورت سر پایی سپری می شود.  پس نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت،  بستری شدن در بیمارستان و پرداخت هزینه های بالا نخواهد بود .  کسانی که با مشکلات و عیب های جزئی در بینی خود مواجه هستند بهتر است که روش های لیفت را انتخاب کنند تا بتوانند در زمانی کوتاهی مدل بینی خود را به شکل مورد نظر خود تبدیل کنند.

برای انجام انواع روش های لیفت باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.  منظور ما از مراکز معتبر مراکزی است که انواع روش های لیفت با قیمت مناسب و توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر و بین المللی  در خاورمیانه می باشد و می تواند بهترین خدمات زیبایی را برای زیبا جویان عزیز با کیفیت بالا ارائه دهد.

هدف کادر درمانی و متخصصین زیبایی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان و ارائه بهترین نتایج و خدمات درمانی می باشد . پس پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات کلینیک  با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/hbkv

لینک آپارات:https://aparat.com/v/o8NSC

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/KniFkDjG

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش