جراحی ها

انواع تزریق چربی لب و حجم سازی لب

داشتن لبهای برجسته بدون خطوط در زیبایی صورت و اعتماد به نفس در فرد کمک بزرگی می کند.اما افرادی هستند که به دلایل مختلف دچار نازکی و نافرمی لب هستند.که استفاده از انواع تزریق چربی لب می تواند به رفع مشکلات و جوانسازی لب کمک کند.

انواع تزریق چربی لب چیست

دلایل تزریق چربی:

افراد زیادی هستند که به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن و یا به دور ارثی و ژنتیکی دارای لب های نازک هستند که تزریق چربی لب می‌تواند به آنها در برجسته سازی و زیباسازی لب کمک کند همچنین برای افرادی که به دلیل تصادف و جراحی های لب و دچاره مشکلات لب شده اند که تزریق چربی می تواند به رفع این مشکلات نیز کمک کند.

انواع تزریق چربی لب:

انواع تزریق چربی لب می‌تواند به مشکلات لب و همچنین برجسته سازی و زیباسازی لب کمک کند تزریق چربی هیچ گونه عوارضی برای فرد در بین دارد و می‌توان آن را روشی میل و موثر دانست که ماندگاری طولانی تری نسبت به روش‌های درمانی دیگر دارد که ربی از بدن خود فرد خارج می‌شود و آزمایشات و مراحل لازم برای حجم دهی به نقل رفع چین و چروک و خطوط صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد چربی می‌تواند به هر قسمتی از بدن تزریق شود و به خاطر اینکه چربی از بدن خود فرد بوده دارای هیچگونه عوارضی نمی باشد بلکه باعث خارج شدن چربی های انباشته شده در بدن نیز می شود و فرد با خیالی آسوده می‌تواند به این روش درمانی بپردازد.

تزریق چربی برای چه افرادی کارایی دارد:

انواع تزریق چربی لب برای افرادی که به دنبال راه درمانی موثر با ماندگاری طولانی برای حجم دهی و رفع مشکلات لب خود هستند کارایی دارد.

مزایا:

انواع تزریق چربی لب مزایایی چون بدون هیچ گونه عوارض و حساسیتی ماندگاری طولانی و همچنین خارج کردن چربی های اضافه بدن را دارد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی:

– یک هفته قبل از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون اجتناب کنید همچنین از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی:

– تا ۲۴ ساعت استراحت داشته باشید و زنجان به فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید و از فشار آوردن به لبها و ماساژ آن خودداری کنید و تا ۲۴ ساعت از هیچگونه مواد آرایشی بر روی لب ها استفاده نکنید.

هزینه:

هزینه انواع تزریق چربی‌لب بستگی به میزان چربی تزریق شده و همچنین چربی خارج شده از بدن شما دارد که شما با مراجعه به کلینیک و مشاوره می توانید از هزینه آن اطلاع پیدا کنید.

نتیجه:

افرادی هستند که به دلایل گوناگونی از فرم لب های خود راضی نیستند و به دنبال راه درمانی مناسبی برای جوان سازی و برجسته سازی لب های خود هستند که انواع تزریق تربیه لب می تواند به آنها کمک شایانی کند.
شما می‌توانید برای انتخاب انواع تزریق چربی لب و انجام این روش از مشاوره رایگان کلینیک بین المللی آراد بهره مند شده و اطلاعات کافی را در مورد این روش درمانی برای افزایش حجم لبها به دست آورده و تحت نظر جناب دکتر علیزاده پزشک متخصص زیبایی روش درمانی را انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:  https://clinicarad.com/juzv

برای اطلاعات بیشتر  درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com/1ip9

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش