درمان انواع آکنه ها با میکرودرم

آکنه ها انواع مختلف دارند که لکه های پوستی را ایجاد می‌کنند.که ظاهر و علائم متفاوتی دارند و حدود ۸۰ درصد نوجوانان با این مشکل مواجه هستند.انواع آکنه ها و درمان آن به راحتی امکان پذیر است.

انواع آکنه ها

انواع آکنه ها:

انواع آکنه ها می تواند جوش های سر سفید جوش های سر سیاه جوش‌های چرکی و …. باشد که لکه های پوستی را ایجاد می کند و بیشتر نوجوانان با این مشکل روبرو هستند درمان آکنه با روش های امروزی به راحتی امکان پذیر است از جمله استفاده از لیزر هایفوتراپی میکرودرم و….. می تواند راه درمانی مناسبی برای رفع انواع آکنه ها باشد.

روش درمانی آکنه:

میکرودرم می‌تواند روش درمانی مناسبی برای انواع اکنه ها باشد در این روش درمانی با استفاده از ابزار خاصی که سطح ساینده‌ای دارند به روی پوست کشیده می‌شود و این سایش باعث از بین رفتن موادی که باعث ایجاد جوش و اکنه روی پوست را از بین می‌برد و همچنین  چربی اضافه پوست راخارج می‌کند وبا تحریک پوست باعث تولید کلاژن بیشتر در بافت پوست میشود کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است که با افزایش سن تولید آن در بدن کم می‌شود و می‌توان گفت که میکرودرم روش درمانی مناسبی برای رفع اکنه و لکه های پوستی و جوانسازی و شادابی پوست است.

میکرودرم برای چه افرادی کارایی دارد:

میکرودرم برای انواع آکنه ها کارایی دارد و افرادی که دچار این مشکل هستند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده نمایند.

مزایا:

از مزایای میکرودرم درمان انواع اکنه ها رفع لکه های پوستی رفع چربی بیش از حد جوانسازی و شادابی پوست تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر است.

مراقبت های قبل از میکرودرم:

– ۳ روز قبل از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون و همچنین از مصرف مشروبات الکلی بر پرهیز کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از میکرودرم:

– از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر تبریز کنید همچنین برای جلوگیری از خشکی و قرمزی پوست از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

هزینه:

هزینه استفاده از میکرودرم به عنوان درمان انواع آکنه‌ها بستگی به نوع درمان و میزان استفاده شما از دستگاه ها دارد.

نتیجه:

آکنه ها از انواع مختلف جوش ها به وجود می‌آیند که جای آنها بر روی پوست باقی می ماند و برای رفع انواع آکنه‌ها می توانید از میکرودرم که روش درمانی ایمن و موثری برای رفع مشکلات پوستی است استفاده کنید.
شما می توانید برای رفع انواع آکنه‌ها به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کرده و تحت نظر جناب دکتر علیزاده روش‌هایی مانند درمان میکرودرم را انجام داده و به شادابی پوست خود کمک کنید همچنین می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شده و اطلاعات کافی را در مورد درمان های زیبایی به دست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:  https://clinicarad.com/fxo5

برای اطلاعات بیشتر  درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com/aqju

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش