انجام بوتاکس لب در خانه

ما می توانیم برای رفع چین و چروک اطراف لب و پرحجم کردن لب های خود به روش های خانگی با استفاده از مواد قابل تهیه در خانه به انجام بوتاکس در خانه برای خود استفاده کنید.

انجام بوتاکس لب در خانه

بوتاکس چیست:

بوتاکس یک نوع تزریق برای رفع چین و چروک روی پوست صورت است. که با استفاده از سم بوتولینیوم از نوع A برای تزریق استفاده می‌شود. با استفاده از انجام بوتاکس میتوان به فلج شدن عضلات پوست جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست کمک شایانی کرد.

چه کسانی می توانند از بوتاکس استفاده کنند:

کسانی که از نظر جسمی سلامت هستند و مشکلات پوستی نظیر تبخال ندارند. می توانند از انجام بوتاکس تحت نظر پزشک معالج استفاده کنند.

مزیت های استفاده از بوتاکس:

از مهمترین مزیت های استفاده از انجام بوتاکس میتوان به کم درد بودن و کم هزینه بودن و زمان کم برای انجام این روش را نام برد.

مراقبتهای قبل از انجام بوتاکس:

قبل از انجام‌بوتاکس سعی کنید از یک هفته قبل از تزریق از هیچ گونه مواد خوراکی نظیر روغن ماهی و ویتامین e و همچنین داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از انجام‌بوتاکس:

بعد از انجام بوتاکس سعی کنید در معرض زیر نور آفتاب قرار نگیرید و همچنین از ماساژ دادن مناطقی که بوتاکس در آن انجام شده نیز خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام بوتاکس بستگی دارد به حجم قابل استفاده شده از مواد بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست صورت و همچنین حق الزحمه پزشک معالج و انتخاب کلینیک نیز می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

انجام‌بوتاکس به عنوان یک روش نوین و شناخته شده در علم پزشکی برای رفع چین و چروک پوست صورت از طرفداران و خواهان زیادی برخوردار است که باعث می شود تا عضلات صورت فلج شده و جلوگیری از رفع چین و چروک پوست صورت کند و به دلیل اینکه این یک روش کاملاً دائم می‌باشد برای ماندگاری بیشتر این روش باید سالی دو بار از این درمان برای رفع چین و چروک پوست صورت خود استفاده کنید تا به صورت دائمی برای شما باقی بماند.
شما اگر غصه انجام بوتاکس را دارید می توانید این خدمات را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام دهید و خدمات فوق العاده این کلینیک برای خود صورت خود نیز برخوردار شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران این کلینیک به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده می شود با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/41se

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/n14z

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

11 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش