اموزش تزریق چربی صورت

اموزش تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت : یکی از مواردی که امروزه، بسیار مورد توجه مردم و مخصوصا خانم ها قرار گرفته است. زیبایی و جوانسازی پوست و به خصوص پوست صورت،است . صورت جزئی از بدن است. که در نگاه اول دیده میشود .

گرافت چربی یا تزریق چربی عبارات مترادفی هستند. برای توصیف روشی به کار می روند که، چربی را از بخشی از بدن بر می دارند و به عنوان پرکننده برای سایر بخش های بدن یا صورت استفاده می کنند که ،منجر به ایجاد ظاهر جوان میشود.

مراحل تزریق چربی صورت

یکی از شیوه های جوانسازی پوست  تزریق چربی است .که در آن از چربی به عنوان یک فیلر استفاده میشود.

و فیلرها یا حجم دهنده های پوستی دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ ای از پوست موجب حجم‌ دهی جوانسازی و زیبایی  پوست می‌شوند در  عمل تزریق چربی از چربی های خود بدن فرد استفاده می شود، اثرات آن ماندگاری بیشتری دارد و بافت های بدن دچار حساسیت و واکنش بد به تزریق چربی نشان نمی دهند، به علاوه اگر به پزشک مجرب برای تزریق چربی مراجعه کنید ،عوارض این روش بسیار کم و محدود است.

 

کاربردها یا مزایا

در جراحی زیبایی تزریق چربی به صورت نسبت به تزریق سایر پرکننده ها احتمال عفونت بسیار کمتر است.  در این روش نیازی به بیهوشی کامل نیست و تنها کافی است تحت بی حسی موضعی قرار گیرید. این عمل سرپائی است و مدت زمان لازم برای انجام آن کم است و نیازی به بستری شدن ندارد. در حقیقت تزریق چربی به صورت، نوعی پیوند چربی است.

بهترین کاندیدا

افراد  که از نظر ژنتیکی با بالا رفتن سن شان دچار تجزیه چربی می شوند ،بخش هایی از بدن  یا صورت  نا متقارن می شود؛ بهترین کاندید جهت تزریق چربی صورت محسوب می شوند. برای این افراد انجام عمل تزریق چربی راهکار مناسبی برای بازگرداندن تقارن به صورت یا بدن است  افرادی که قصد از بین بردن چروک صورت را دارند هم جزو بهترین گزینه ها برای انجام این عمل هستند.

معایب یا عوارض تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت یک روش بسیار کم خطر است و عوارض خاصی ندارد. اما به هر حال در هر روش درمانی، یک سری عوارضی وجود خواهد داشت، حتی اگر موقتی باشند. در هنگام خارج کردن چربی از عضو مورد نظر شما، ممکن است احساس درد، سوزش و کمی فشار در آن ناحیه کنید.

و باعث ترشح یک نوع مایع خونی رنگ شود که بسیار طبیعی است .که با استفاده از قرص های مسکن  برطرف خواهد شد. شایع ترین عارضه ای که ممکن است هم در محل اهدا کننده چربی و هم در محل گیرنده چربی ایجاد شود، ورم و کبودی است که با گذشت زمان برطرف خواهد شد.

گاهی نیز با تزریق چربی صورت غیر اصولی ممکن است عدم تقارن در بخش های مختلف صورت ایجاد شود. به احتمال خیلی کم احتمال عفونت در محل تزریق چربی وجود دارد، کنترل این مشکل با استفاده از داروهای آنتی بیوتیک مناسب می باشد.

یکی دیگر از عوارض این است که احتمال دیده شدن رنگ پریدگی و همچنین جای زخم در نزدیکی محل های برش داده شده برای خروج چربی وجود دارد که این موارد هم با مراقبت های بعد از تزریق و گذشت چند روز کم کم برطرف می شوند.

هزینه و اموزش تزریق چربی صورت – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه

هزینه در این روش بر حسب فرم انتخاب مقدارچربی تزریق شده، دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد مطلع شوید، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان میباشد.

مراقب قبل از عمل

از مصرف غذای سیر دار ، چای سبز بدلیل افزایش خونریزی و کبودی ، قبل و بعد از تزریق پرهیز کنید.

خوردن داروهایی نظیر وارفارین و آسپرین از یک هفته قبل از تزریق ممنوع می باشد.

مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات نیز تا یک هفته قبل از انجام تزریق نباید مورد استفاده قرار بگیرد.

مراقبت بعد از عمل

بعد از عمل تا دو روز از دو بالش زیر سر هنگام خوابیدن استفاده کنید.

انجام فعالیت های سبک مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مانعی ندارد.

سه روز بعد از تزریق چربی انجام ورزشهای سبک مجاز می باشد.

پس از تزریق چربی باید از حرارت بالا  مانند سونا ، جکوزی ، بخورو فشار و ضربه به ناحیه تزریق شده پرهیز کرد.

اثرات و نتایج تزریق چربی صورت

نتایج حاصل از تزریق چربی به صورت بسیار طبیعی است . ماندگاری طولانی دارند. همچنین یکی دیگر از مزیت ها این است که ،چربی های ناخواسته شما هم از بین می رود. به دلیل این که چربی از سلول های زنده تشکیل شده است، احتمال جا به جایی آن کمتر از ژل است.

با استفاده از تکنیک های جدید تزریق بین 50 الی 70 درصد از سلول های گرفته شده از بدن، پس از تزریق، زنده می مانند یکی دیگر از مزیتها این روش  این است که نیازی به بیهوشی کامل ندارد . تنها کافی است تحت بی حسی موضعی قرار گیرید. این عمل سرپائی است و مدت زمان لازم برای انجام آن کم است و نیازی به بستری شدن ندارد.

دوره نقاهت

تزریق چربی  صورت دوران نقاهت بسیار کوتاه مدتی دارد. و پس از تزریق می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

جلسات تزریق چربی صورت

تزریق چربی توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام می‌گیرد.در برخی از شرایط پزشک با صلاح دید خود ترجیح می‌دهد که انجام تزریق طی چند جلسه انجام بگیرد و فاصله بین جلسات و تزریق چربی توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود.

در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد تزریق چربی  صورت توسط جناب دکتر محمد علیزاده صورت می گیرد.

همچنین در این کلینیک سایر خدمات مربوط به تزریق چربی به نواحی مختلف بدن توسط جناب دکتر محمد علیزاده صورت می‌گیرد که برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله بهترین دکتر برای تزریق چربی به صورت مراجعه کنید.

جهت اطلاع گرفتن از خدمات مربوط به انجام این روش با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/530x

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/4XDoXxwVsfY

 

 

 

 

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش