اصلاح صورت بعد از بوتاکس

یکی از روش هایی که میتوان با آن باعث رفع چین و چروک و جوان سازی پوست صورت شود. تزریق بوتاکس می باشد. که اصلاح صورت بعد از بوتاکس با در نظر داشتن مراقبت های بعد از آن مانعی ندارد.

چه دلایلی باعث به وجود آمدن چین و چروک و خطوط روی پوست :

دلایلی که باعث به وجود آمدن چین و چروک و خطوط روی پوست می‌شود. می‌تواند بالا رفتن سن مشکلات ژنتیکی و تغییرات هورمونی و همچنین نداشتن رژیم های مناسب باعث ایجاد چین و چروک برای پوست می شود که می توان از روش بوتاکس برای حل مشکلات استفاده کرد که اصلاح صورت بعد از بوتاکس نیاز به مراقبت های قبل و بعد دارد که همه اینها را باید رعایت کنید تا نتیجه مطلوب تری از تزریق بوتاکس برای پوست صورت خود بهره‌ برید.

ایا با استفاده از تزریق بوتاکس میتوان به درمان چین و چروک کمک کرد:

با استفاده از روش بوتاکس میتوان به چین و چروک هایی که بر اثر گذشت زمان به وجود آمده‌اند. و شادابی و جوانی پوست را تحت تاثیر قرار دادند. از طریق بوتاکس به رفع این مشکل پرداخته بوتاکس با استفاده از تزریق که بر روی پوست انجام می شود. ماهیچه ها را فلج می کند و مانع از حرکت اضافه و رفع چین و چروک میشود استفاده از بوتاکس بین ۳ تا ۶ ماه است که می‌توان گفت درمان مناسبی برای رفع چین و چروک است. که اصلاح صورت بعد از بوتاکس باید به صورت کامل و دقیق انجام گیرد تا از نتایج مطلوبی از انجام این روش برخوردار شوید.

استفاده از روش بوتاکس برای چه کسانی مناسب نمی باشد:

برای اصلاح صورت بعد از بوتاکس همه افراد می‌توانند برای رفع چین و چروک از این روش استفاده کنند ولی افرادی که بیماری های عضلانی و عصبی دارند و همچنین خانم های شیرده و باردار و افرادی که داروهای ضد انعقادی مصرف می کنند نمی توانند از این روش استفاده کنند.

مزیت های استفاده از تزریق بوتاکس:

اصلاح صورت بعد از بوتاکس دارای مزیت هایی میباشد که میتواند باعث از بین رفتن خطوط افقی چشم بالا بردن گوشه لبها و از بین بردن خط ابرو و همچنین بالا بردن نوک بینی و محکم کردن چین و چروک اطراف گردن و چین و چروک اطراف چشم میتوان با استفاده از این روش شد.

مراقبتهای قبل از انجام تزریق بوتاکس:

قبل از انجام تزریق بوتاکس به عنوان اصلاح صورت بعد از بوتاکس باید از قبل از انجام این روش از یک هفته تقریبا از هیچ گونه داروی انعقاد خون استفاده نکرده باشید و همچنین دخانیات و یا الکل نیز مصرف نکرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق بوتاکس:

اصلاح صورت بعد از بوتاکس نیاز به مراقبت هایی دارد که می تواند به به موارد زیر اشاره کرد.
• بعد از تزریق بوتاکس ممکن است کمی تورم و کبودی بر محل های تزریق وجود داشته باشد که یک امر طبیعی است میتوانید با حرکاتی مثل اخم کردن یا چپ چپ نگاه کردن باعث جاگیری بهتره بوتاکس شوید
• سعی کنید بعد از انجام بوتاکس هیچ ماساژ بر روی پوست صورت خود انجام ندهید و تا حداقل ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس از دراز کشیدن خودداری کنید
• استفاده از حمام با آب داغ و سونا و جکوزی بعد از انجام این روش تا چند روز ممنوع میباشد.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام تزریق بوتاکس بستگی دارد به حجم استفاده شده برای تزریق بوتاکس و همچنین محل هایی که در آن تزریق انجام می‌گیرد و حق الزحمه پزشک همگی می توانند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

اصلاح صورت بعد از بوتاکس نیاز به مراقبت هایی دارد که باید آنها را رعایت کنید تا تزریق بوتاکس به خوبی جذب پوست شما شود و باعث رفع چین و چروک بر روی پوست تان شود.
تمامی خدمات مربوط به انجام روش بوتاکس در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام می گیرد شما اگر قصد انجام این روش‌ها را برای رفع چین و چروک پوست صورت خود دارید می توانید تمامی خدمات را تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این دکتر با سابقه و تجربه بالا بر روی پوست صورت خود برخوردار شوید. شما میتوانید جهت رزرو نوبت با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/k4cz
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/kl4j
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش