زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

استفاده از جوش شیرین به جای بوتاکس

استفاده از جوش شیرین به جای بوتاکس
با افزایش سن چین و چروک بر روی پوست صورت ایجاد می‌شود . که برای رفع چین و چروک میتوان از درمانهای پزشکی نظیر بوتاکس استفاده کرد. که در بعضی از مواقع به جای بوتاکس میتوان از روش های خانگی نظیر استفاده از جوش شیرین نیز بهره برد.

علائم به وجود آمدن چین و چروک چه چیزهایی می باشد:

افزایش سن مشکلات ژنتیکی و هورمونی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید رژیم های نادرست از همه اینها می تواند از علائم به وجود آمدن چین و چروک باشد که می توان از درمانهای خانگی برای رفع این مشکلات به جای بوتاکس استفاده کرد.

چه درمان هایی میتوان برای رفع چین و چروک استفاده کرد:

برای رفع چین و چروک میتوان به جای بوتاکس از روش های خانگی نظیر استفاده از جوش شیرین بهره برد که با استفاده از این ماده می توان باعث رفع چین و چروک و آکنه بر روی پوست به صورت موقتی شویم اگر به دنبال درمان دائمی هستید می توانید از بوتاکس استفاده کنید

چه کسانی می توانند از روش بوتاکس استفاده کنند:

به جای بوتاکس میتوان از روشهای خانگی استفاده کرد. اما اگر روش های خانگی بر روی پوست صورت شما به صورت دائمی جواب نمی دهد. و به دنبال راهی برای جوابدهی دائمی هستید. می توانید از تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست صورت خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از تزریق بوتاکس:

به جای بوتاکس می توانید از درمانهای خانگی نیز بهره ببرید ولی بوتاکس یک درمان دائمی برای رفع مشکلات چین و چروک پوست می باشد که با استفاده از این روش می‌توانید مشکلات پوستی و چین و چروک روی پوست صورت خود را رفع کنید.

مراقبت های قبل از انجام تزریق بوتاکس:

بجای بوتاکس می توانید از روش های پزشکی دیگر نیز بهره ببریم ولی اگر قصد انجام هر روش بوتاکس را دارید باید قبل از انجام این روش از ۸ تا ۱۰ روز قبل از انجام بوتاکس از هیچ گونه داروی ضد التهابی و خوراکی‌هایی نظیره روغن ماهی و ویتامین e خودداری کرده باشید و سعی کنید که تا چند روز قبل از انجام روش بوتاکس سعی کنید که هیچگونه اپیلاسیون و وکس بر روی پوست خود استفاده نکرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق بوتاکس:

با استفاده از تزریق بوتاکس می توانید باعث رفع چین و چروک شوید که به جای بوتاکس میتوانید از روشهای خانگی نیز بهره ببریم ولی به طور دائم نمی‌توانید باعث رفع چین و چروک شوید اگر بوتاکس را به عنوان یک روش دائمی برای رفع چین و چروک پوست صورت خود انتخاب کرده اید بعد از انجام بوتاکس سعی کنید که برای نتایج به طرح تزریق سعی کنید تا دو ساعت بعد از تزریق تمرینات عضلات ای را برای تحریک عضلات و جذب بهتره بوتاکس انجام دهید سعی کنید که بعد از انجام تزریق بوتاکس ارزد آفتاب برای استفاده روزانه خود استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام هر روش بوتاکس بستگی دارد به فاکتورهایی نظیر میزان تزریق بوتاکس و اندازه منطقه‌ای که نیاز به تزریق دارد و همچنین هزینه کلینیک و دستمزد پزشک می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

استفاده از جوش شیرین به جای بوتاکس می تواند یک روش خانگی برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی باشد اما به صورت دائم نمی‌تواند باعث رفع چین و چروک روی پوست صورت شود که می توان از بوتاکس برای رفع مشکلات استفاده کرد.
شما اگر قصد انجام هر روشی بوتاکس را دارید می توانید تمام خدمات مربوط به انجام تزریق بوتاکس را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این روش بر روی پوست صورت خود برای رفع چین و چروک پوست بهره مند شوید .
شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت با مشاوران کلینیک نیز مشورت نمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/41sa
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/qjer
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.