از بین بردن چین و چروک صورت

یکی از مشکلاتی که افراد با آن روبه‌رو هستند گذراندن سن میباشد. که هرچی افراد به سن ۳۰ سال به بالا می روند عوامل متعددی باعث می‌شود. تا چین و چروکی بر روی پوست صورت آنها ایجاد شود. برای از بین بردن چین و چروک صورت می توان از راههای درمانی زیادی بهره گرفت.

علائم ایجاد چین و چروک:

برای از بین بردن چین و چروک صورت باید اول علتهای به وجود آمدن این مشکلات را پیدا کنیم. که عوامل زیادی می‌تواند باعث چین و چروک در صورت شود. از جمله افزایش سن انقباضات ماهیچه های صورت مثل کوچک کردن چشم ها برای نگاه کردن به یک نقطه نورانی، اشعه های نور خورشید، سیگار کشیدن و مصرف دخانیات و مواد الکلی، مشکلات هورمونی و علت های دیگر که باعث می شود. تا این مشکلات برای صورت ما به وجود آید.
برای از بین بردن چین و چروک صورت می توان از درمانهای پزشکی و هم خانگی بهره برد. که در کنار درمان های خانگی به دنبال بهترین راه برای درمان دائمی و رفع چین و چروک ها می توان از روش های درمانی نظیره مزو تراپی پوست بهره برد.

مزوتراپی پوست چیست و چه فوایدی برای از بین بردن چین و چروک روی صورت دارم:

به دنباله از بین بردن چین و چروک صورت می توانید از روش مزوتراپی برای درمان بهره ببریم. که در این روش پزشک متخصص شما با استفاده از مواد پروتئینی و آنزیم ها و مواد مغذی که آماده تزریق کرده است. را به صورت مستقیم به پوست صورت شما تزریق می کند. که این عامل باعث می شود تا پوست شما به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر که باعث رفع چین و چروک و حالت کشسانی و ارتجاعی بودن میشود. را دوباره به دست آورد و چین و چروک روی پوست صورت صاف شود.

بهترین کاندیدای مناسب برای انجام روش مزوتراپی:

بهترین کاندیدایی که می‌توانند روش های مزوتراپی را برای از بین بردن چین چروک صورت خود را داشته باشند. می‌تواند کسانی باشند. که از چین و چروک و روی پوست صورت خود ناراضی هستند. و به دنبال درمان های خانگی نتوانسته اند. به صورت دائمی از شراین چین و چروک ها رها شود.
به طور کلی افراد سالم می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش باشد ولی اگر شما قصد انجام مزوتراپی را دارید حتماً به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا پزشک متخصص برای شما مشخص کند که آیا این روش برای شما مناسب است و شما شرایط انجام این روش را دارید یا نه.

دلایل انجام دادن مزو تراپی؛

شما می توانید برای از بین بردن چین و چروک صورت مزوتراپی را انجام بدهید. در واقع مزوتراپی به عنوان یک شاخص در جوانی به شمار می رود که برای سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک صورت می توان از این روش استفاده کرد
همچنین از درمان با مزوتراپی برای سلول‌های چربی زائدی که در باسن و پاها و بازوها و صورت هستند نیز استفاده می‌شود از مزوتراپی برای کاهش سلولیت و رفع خطوط روی صورت نیز به کار گرفته می شود.همچنین برای درمان شلی پوست که بر اثر افزایش سن اتفاق می‌افتد نیز استفاده می‌شود. بیماری هایی نظیر آلوپسیا که باعث ریزش مو می‌شود را می تواند درمان کند و به تقویت ریشه مو نیز کمک کند. همچنین می توان از روش زیبایی مزوتراپی به عنوان روشی برای کاهش چربی های زائد به جای استفاده از عمل هایی همچون لیپوساکشن میتوان کمک گرفت . در این روش هزینه های کمتری برای افراد در نظر گرفته می شود.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

قبل از انجام مزوتراپی برای از بین بردن چین و چروک صورت باید مراقبت هایی برای آماده شدن این روش حتماً رعایت کنید که می تواند موارد زیر باشند.
• قبل از اینکه این روش را برای درمان چین و چروک خودتان استفاده کنید حتماً با پزشک متخصص خود را در جریان انتظارات خودتان از انجام این روش بگذارید.
• از یک هفته قبل از انجام روش مزوتراپی از خوردن داروهایی نظیر آسپرین و رقیق کننده خون خودداری کنید.
• اگر قبل از انجام این روش بیماری خاص و زمینه ای دارید حتماً پزشکی متخصص را در جریان بگذارید.
• هیچ گونه دارویی به جز تجویز متخصص و مشورت با ایشان مصرف نکنید.
• از کشیدن سیگار و مواد الکلی حداقل از یک هفته قبل از انجام این درمان اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی برای رفع چین و چروک صورت:

معمولا بعد از انجام روش مزوتراپی برای از بین بردن چین و چروک صورت و مواردی توصیه می‌شود که می‌تواند عبارت است،
• بعد از انجام روش مزوتراپی سعی کنید تا دو روز اول از کمپرس یخ برای کاهش تورم بر روی صورت خود استفاده کنید.
• بعد از روش مزوتراپی سعی کنید تا دو روز محل های تزریق را به آرامی ماساژ دهید.
• از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب و زیان آور آن تا یک هفته خودداری کنید.
• همچنین سعی کنید در روزهای اول از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید .
• از ورزشهای سنگین و کارهای سخت حداکثر تا ۷ روز اجتناب کنید .
• استفاده از داروهایی همچون آسپرین وارفارین و داروهای گیاهی بدون تجویز پزشک متخصص ممنوع می باشد.
• همچنین اگر پزشک متخصص برای شما داروهای خاصی را تجویز کرده سر وقت آنها را میل بفرمایید.
• و حداکثر تا یک هفته بعد از انجام هر روش مزوتراپی از آرایش صورت و بند انداختن صورت برای از بین بردن موهای زائد و همچنین میکرودرم برای صورت خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی بسته به تعداد جلساتی می باشد که پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته است همچنین انتخاب کلینیک و پزشک متخصص می تواند بر هزینه های این روش تاثیر گذار باشد.
شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام این روش با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای از بین بردن چین و چروک صورت می‌توانید از راه‌های پزشکی نظیره مزوتراپی بهره ببریم که به دنبال انجام این روش می‌توانید باعث شوید تا پوست شما به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر شود و به کشسانی و ارتجاعی بودن پوست خود نیز کمک میکند .
شما میتوانی انجام روشهای فوق برای از بین بردن چین و چروک صورت را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان دکتری با تجربه و سوابق کاری بالا جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از
خدمات فوق العاده بعد از انجام این روش تحت درمان جناب دکتر بهره مند شوید.
همچنین شما می توانید برای گرفتن مشاوره قبل از انجام این روش با مشاورانه کلینیک بین المللی و را که به صورت کامل رایگان برای شما در نظر گرفته شده‌اند مشورت نمایید و بهترین راه را برای رفع چین و چروک صورت خود انتخاب کنید.
دوستان و همراهان عزیز شماره های زیر برای شما در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت از مشاوره های این کلینیک نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/bdgv

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش