از بین بردن چین و چروک صورت

قرار گرفتن در زیر نور خورشید و همچنین افزایش سن می تواند باعث ایجاد چین و چروک بر روی صورت شود. که این عامل باعث نارضایتی در بین افراد می شود. و برای از بین بردن چین و چروک صورت خود راه‌های درمانی زیادی را امتحان میکنند.

علت های به وجود آمدن چین و چروک بر روی صورت:

برای از بین بردن چین و چروک صورت باید علت های را که باعث ایجاد این مشکل شده است. را بفهمیم علت هایی که باعث به وجود آمدن چین و چروک می شود می‌تواند قرار گرفتن در زیر اشعه های نور خورشید افزایش سن رژیم های غذایی نادرست استفاده از داروها عوامل ارثی و ژنتیکی می تواند علت های به وجود آمدن چین و چروک بر روی صورت باشد.

چه درمان هایی برای از بین بردن چین و چروک صورت می توان به کار برد:

برای از بین بردن چین و چروک صورت می توان از درمان های خانگی و درمان‌های پزشکی نظیر استفاده از مزوتراپی هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن استفاده کرد که استفاده از روش میکرودرم ابریژن هم می‌توانید به از بین بردن چین و چروک صورت خودتان کمک شایانی بکنید در این روش پوست خارجی صورت خود را بر می داری که بدن شما وحشت زده می شود و از این اتفاق به عنوان یک آسیب پوستی تحلیل می‌کند بنابراین سعی می‌کند با استفاده از سلول‌های تازهرا جایگزین سلول های از دست رفته کند که به بازسازی و رفع چین و چروک پوست کمک شایانی می شود.

چه کسانی نمی‌توانند از میکرودرم ابریژن استفاده کنند:

افرادی که زگیل و یا تبخال دارند نباید از این روش استفاده کنند. و کسانی که برای مشکلات گردن خود از رادیوتراپی استفاده می کنند. نیز از این روش نباید استفاده کنند و کسانی که جراحی صورت در سه ماه گذشته انجام داده اند نباید این روش را استفاده کنند.

مزیت های استفاده از میکرودرم ابریژن چیست:

برای از بین بردن چین و چروک صورت می‌توان از میکرودرم استفاده کرد. که یکی از مزیت های استفاده از این روش بدون عارضه بودن این روش برای از بین بردن چین و چروک صورت می باشد. روش میکرودرم بدون درد است. و نیازی به بیهوشی و یا بیحسی ندارد. و سریع و ساده است و زمان خیلی کمی برای انجام این روش صرف می شود.

مراقبت های قبل از انجام میکرودرم ابریژن:

مراقبت هایی که قبل از انجام میکرودرم برای از بین بردن چین و چروک‌صورت می توان گفت این است که بیماران که می‌خواهند این روش را انجام بدهند از قبل نباید داروهای لایه بردار و ضد لک استفاده کنند همچنین از روش‌هایی مثل دکلره کردن و بند انداختن صورت خود نیز قبل از انجام این روش خودداری کنند و زیر نور خورشید قرار نگیرند.

مراقبت های بعد از انجام میکرو درم ابریژن:

بعد از انجام روش میکرودرم ابریژن برای از بین بردن چین و چروک صورت باید از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید و در زیر نور خورشید قرار نگیرید و استفاده از آب داغ تا ۲۴ ساعت بعد از درمان ممنوع است همچنین سعی کنید از دکلره‌کردن و اصلاح کردن صورت خودتان با استفاده از بند و موم خودداری کنید و ماساژ صورت و همچنین لیفت صورت بعد از انجام این روش ممنوع می باشد.

هزینه :

هزینه های مربوط به انجام میکرودرم ابریژن بسته به تعداد جلسات می‌باشد که پزشک معالج برای شما در نظر گرفته است همچنین دستمزد پزشک و انتخاب کلینیکی که میخواهی روش‌ها را در آن انجام دهید بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار است که شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام میکرودرم ابریژن با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورید .

نتیجه:

برای از بین بردن چین و چروک صورت می‌توانیم از روش‌های پزشکی نظیره میکرودرم ابریژن استفاده کنید که در این روش به پاکسازی پوست و رفع سلولهای مرده باعث می‌شود تا صورتتان شاداب و جوانی خود را به دست آورد
شما می توانید برای استفاده از این روش توسط جناب دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر جهت مشاوره شدن قبل از انجام این روش اقدام نمایید دوستان عزیز این شماره ها جهت مشاوره شدند و حتی رزرو نوبت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است لطفاً با این شماره ها تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/dxjm

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش