زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

اثر بوتاکس و پس از چند روز

اثر بوتاکس و پس از چند روز
بوتاکس راحت ترین روش برای کاهش چین و چروک صورت می باشد. که اثر بوتاکس پس از چند روز و مدت زمان کوتاه تاثیر خود را بر روی چین و چروک می گذارد.

چه عواملی باعث میشود تا از بوتاکس استفاده کنیم:

علل هایی که باعث میشود تا از تزریق بوتاکس استفاده کنیم. میتواند افزایش سن و تغییرات ژنتیکی و هورمونی و مشکلات تیروئید باشد. که باعث چین و چروک و مشکلات پوستی بر روی پوست صورت میشود. که میتوان از بوتاکس استفاده کرد. و و اثر بوتاکس و صنعت چند روز بر روی پوست صورت باعث رفع چین و چروک میشود.

چه درمان هایی میتوان برای رفع مشکلات پوستی به کار برد:

از جمله درمان هایی که می‌توان برای رفع چین و چروک استفاده کرد استفاده از تزریق بوتاکس می باشد که با استفاده از تزریق بوتاکس و اثر بوتاکس و پس از چند روز میتوان به رفع چین و چروک ریز صورت می شود که با توجه به اینکه بوتاکس درمان همیشگی نمی باشد و در اثر گذشته مدت زمان معینی تاثیر آن کم میشود سعی کنید حداقل در در سال دوبار بوتاکس بر روی نواحی چین و چروک صورت انجام دهید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

افرادی می توانند از بوتاکس استفاده کنند که چین و چروک روی صورت آنها کم عمق و به دنبال رفع مشکلات باشند که اثر بوتاکس پس از چند روز می تواند باعث رفع چین و چروک برای پوست صورت شوند

مزیت استفاده از تزریق بوتاکس:

از مزیت های استفاده از تزریق بوتاکس میتوان رفع چین و چروک روی پوست صورت و اثر بوتاکس پس از چند روز بر روی پوسته صورت باشد که می توان از این درمان در سالی دوبار به دلیل اینکه اثر بوتاکس ماندگار نیست استفاده کرد تا ماندگاری این روش دائمی تر برای شما شود.

مراقبتهای قبل از انجام تزریق بوتاکس:

چون اثر بوتاکس پس از چند روز بر روی پوست صورت خود را نشان می دهد می توان از این روش به عنوان یک روش برای رفع چین و چروک استفاده کرد ولی قبل از انجام بوتاکس سعی کنید از مصرف الکل تا ۲۴ ساعت قبل از انجام خودداری کنید و نباید پوست شما قبل از انجام بوتاکس دچار آفتاب سوختگی شود.

مراقبت های بعد از انجام بوتاکس:

میتوان از بوتاکس به عنوان یک درمان برای رفع چین و چروک استفاده کرد که اثر بوتاکس پس از چند روز به طور کامل بر روی پوست شما نمایان می‌شود که بعد از انجام بوتاکس سعی کنید محل تزریق را تا ۴ ساعت پس از تزریق لمس نکنید و سعی کنید خم نشوید و از لایه بردارها این جزیره میکرودرم ابریژن و یا ماساژ صورت تا ۱۴ روز پس از تزریق بوتاکس خودداری کنید.

هزینه:

انتخاب کلینیک و همچنین حق الزحمه پزشک معالج می‌تواند بر هزینه‌های تزریق بوتاکس تاثیرگذار باشد که اگر شما قصد انجام بوتاکس را داری و نسبت به هزینه های آن می خواهید اطلاعات بگیرید با کلینیک بین المللی آرا دتماس بگیرید.

نتیجه:

اثر بوتاکس پس از چند روز میتواند خود را به طور کامل بر روی پوست سر شما نشان دهد و باعث رفع چین و چروک پوست شود ولی به خاطر اینکه بوتاکس اثر دائمی ندارد می توان از این روش در سالی دو بار استفاده کرد تا اثرات آن بیشتر بر روی پوست شما نمایان شود.
شما اگر قصد انجام بوتاکس را دارید می توانید تمام خدمات تزریق بوتاکس در کلینیک بین المللی و آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این دکتر باسابقه و باتجربه بر روی پوست صورت خود نیز برخوردار شوید.
شماره های زیر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید جهت رزرو نوبت با کلینیک بین المللی آراد تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/0at2
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/kicf
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.