آلوئورا برای پوست خانم ها چگونه است ؟؟

آلوئو ورا یک گیاه شناخته شده می باشد که از ژل که در برگهای این گیاه وجود دارد. در مصارف آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. و آلوئورا برای پوست خانم ها  می توان به عنوان خام بر روی پوست صورت نیز استفاده کرد.

آلوئورا برای پوست خانم ها

خواص آلوئورا چیست:

آلوئورا دارای خواص بیشماری می باشند از آلوئورا در لوازم آرایشی استفاده می‌کنند همچنین آلوورا نیز می تواند به صورت خوراکی باعث رفع بعضی از بیماریها شود از پودر آلوورا در انواع لوسیون و کرم ها استفاده می کنند از آلوئورا برای پوست خانم ها نیز می توان استفاده کرد.

طرز استفاده از ماسک آلوئورا برای پوست خانم ها:

برای استفاده از آلوورا به عنوان یک ماسک برای رفع تیرگی و شفافیت پوست و جای جوش می توانید آلوئورا را از وسط به صورت حلقه حلقه برش بزنید و ژلهای حاوی در برگ های آلوورا را خارج کرده و به صورت مستقیم و روی پوست صورت استفاده کرد یا از آن به عنوان پایه در انواع ماسک استفاده کنید در کنار استفاده از این روش برای جوانسازی پوست می توانید از روشهای دائمی نیز برای جوانسازی پوست استفاده کنیم که یکی از این روش ها می تواند استفاده از لیزر درمانی باشد که با استفاده از این روش می توانید به صورت دائمی باعث رفع چین و چروک ها و سیاهی روی صورت خود شوید.

استفاده از روش لیزر درمانی برای چه کسانی مناسب میباشد و چه مزیت هایی دارد:

استفاده از لیزر درمانی در کناره درمان های خانگی نظیر استفاده از آلوئورا برای پوست خانم ها می توانند برای تمام افرادی که به دنبال یک روش دائمی برای رفع چین و چروک پوست صورت هستند استفاده شود ولی خانم های باردار نمی توانند از این روش استفاده کنند.
و مزیتی که می توان با استفاده از لیزر درمانی برد این است که در این روش هیچ گونه جای زخم و یا بارشی بر روی پوست صورت شما ایجاد نمی شود.

مراقبت های قبل از انجام لیزر:

قبل از انجام لیزر سعی کنید که از لایه بردار ها و روش های پاکسازی پوست استفاده نکنید ولی می توانید از روش های خانگی نظیره استفاده از آلوورا برای پوست خانم ها با توجه به نظر پزشک معالج استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام لیزر:

بعد از انجام لیزر برای پاکسازی پوست صورت باید مواظب باشید در که در زیر اشعه های نور زیانبار خورشید قرار نگیرید و سعی کنید از عینک ونقاب ها برای جلوگیری از تابش نور خورشید استفاده کنید همچنین می توانید برای حفاظت از پوست خود از ضد آفتاب ها استفاده کنید و برای شاداب تر شدن پوست صورت خود نیز می توانید از روش های خانگی نظیر استفاده از آلوئورا برای پوست خانم‌ها نیز بهره بگیرید

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیزر درمانی برای شادابی پوست بستگی دارد به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی برای شما در نظر گرفته است.

نتیجه:

در کنار استفاده از روش های خانگی نظیر استفاده از آلوئورا برای پوست خانم ها که می تواند کمک شایانی به حفظ شادابی پوست صورت کند برای استفاده از روشهای دائمی استفاده از لیزر درمانی نیز می توان به رفع چین و چروک و مشکلات پوستی خاتمه داد.
شما می توانید برای رفع مشکلات پوستی و همچنین داشتن پوستی شاداب و زیبا از لیزر درمانی استفاده کنید که تمامی خدمات مربوط به انجام لیزر درمانی را میتوانید در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جنابه دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده انجام این روش توسط این دکتر با تجربه بر روی پوست صورت خود نیز برخوردار باشید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن و کارشناسانه این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/g1dl

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/yu32

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش