جوانسازی

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

داشتن بینی خوش حالت و زیبا خواسته هر فردی است. همه افراد دوست دارند مقداری فرم بینی خود را تغییر دهند تا مشکلات ظاهری آن را برطرف کنند. انجام عمل جراحی همیشه با استرس و هزینه زیاد همراه است است و هر کسی نمی تواند این عمل را انجام دهند.

خوشبختانه با پیشرفته علم و تکنولوژی در زمینه علم پزشکی و زیبایی می توان از روش های مختلفی برای زیباسازی بینی بدون انجام عمل جراحی اقدام کرد.  یکی از سریعترین و موثرترین روش ها برای تغییر فرم بینی لیفت بینی می باشد. در این روش ها همه مراحل تحت بی حسی موضعی انجام می شود و شما عوارض خطرناک پر از استرس را تجربه نخواهید کرد.

روش های غیر جراحی نتایج موثری دارد. همچنین میزان ماندگاری آن تقریبا طولانی مدت است. اما  میزان ماندگاری آن ها بر اساس هر روش فرق می کند . اگر شما در مورد انواع روش های لیفت سوالات دیگری در ذهن خود دارید در ادامه مطلب با همراه باشید تا با  چگونگی انجام عمل،  هزینه و عوارض آن ها آشنا شوید .در این مطلب به همه سوالات شما در این زمینه پاسخ می دهیم و بهترین و سریعترین روش های زیبایی بینی را به شما معرفی می کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی یکی از روش های موثر برای از بین بردن نواقص ظاهری بینی و برخی از مشکلات از قبیل اختلال در تنفس و انحراف بینی می باشد. در این روش ها می ‌توان قسمت های مختلف بینی را تغییر داد تا بتوان بین اجزا  صورت و بینی تناسب خاصی ایجاد کرد.  یکی از مزیت های مهم این روش ها این  است که می‌ توان مشکلات مادرزادی و یا آسیب هایی که در حین انجام فعالیت های ورزشی به بینی وارد شده است را برطرف کرد. این عمل با روش های متفاوتی و بدون جراحی انجام می شود .در برخی مواقع پزشک برای کسب نتایج مطلوب جراحی را به شما پیشنهاد می کند. در ادامه  این مطلب چند روش مناسب برای زیبا سازی فرم بینی به شما معرفی خواهیم شد.

انواع روش های لیفت بینی

ما می توانیم لیفت بینی را به دو دسته جراحی و بدون جراحی تقسیم کنیم. در روش های غیر جراحی نیاز به بیهوشی نیست و مدت زمان عمل بسیار کوتاه است و هیچ اثری بر روی بینی مشاهده نمی شود.  البته دوام این روش ها نسبت به جراحی ماندگاری کمتری دارد. اما برای کسانی که  نمی‌ خواهند از عمل جراحی استفاده کنند کاملا مناسب می باشد.  در ادامه مطلب شما را با انواع روش های لیفت آشنا خواهیم کرد.

لیفت بینی با نخ

این نوع لیفت روش غیر جراحی است و ماندگاری آن یک تا سه سال می باشد و پس از پایان دوره ماندگاری باید مجدداً این روش را تکرار کرد.  در این روش متخصصان با جایگذاری نخ های ظریفی در زیر پوست بینی فرم آن را به شکل دلخواه تغییر می دهند.  پزشک بر اساس نقص های موجود در بینی و ناحیه درمان نخ ها را جایگذاری می کنند و با کشیدن و صاف کردن فرم بینی را اصلاح می ‌کنند. نخ هایی که در این روش استفاده می شود نوعی نخ بخیه است و ضخامت آن ۱۲/. میلی متر می باشد. نخ های جایگذاری شده به مرور زمان در پوست جذب می شوند و نمی ‌توان این روش را روشی دائمی معرفی کرد.

متخصصان برای انجام لیفت با نخ از نخ هایی از جنس PDO،  goog و پلوکولید یا هوریکان استفاده می کنند. بهترین نوع  نخی که نتایج بهتری به همراه دارد و PDO  می باشد.  در برخی مواقع نتایج حاصل شده با جراحی تفاوتی ندارد. وقتی این نخ ها در زیر پوست جایگذاری می شوند هیچ اثری از آن ها بر سطح پوست مشاهده نمی شود.  نوع نخی که مورد استفاده قرار می گیرد توسط پزشک تعیین می شود.  یکی از مزیت های بی نظیر این روش این است که لیفت با نخ بدون درد است و با بی حسی موضعی انجام می شود.  مدت زمان عمل تقریبا ۱۵ دقیقه است البته زمان آن  به تعداد نخ هایی جایگذاری شده و مهارت پزشک بستگی دارد.  پس از لیفت شما می توانید به منزل باز گردید و فعالیت های روزانه خود را را آغاز کنید. تا چند روز ماساژ بینی و همچنین فعالیت های سنگین ممنوع می باشد.

لیفت با نخ مشکلات ظاهری بینی را برطرف می کند و تاثیر زیادی بر فرم بینی خواهد داشت و نتایج  موفقیت آمیزی به همراه دارد.  اگر مشکلات بینی به دلیل انحراف استخوان بینی و یا شکستگی ایجاد شده باشد لیفت با نخ گزینه مناسبی نمی باشد.  نتایج این روش نسبت به جراحی در مدت زمان کمی قابل مشاهده است و نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت  ندارد. همچنین میزان هزینه های آن نسبت به عمل جراحی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت بینی

لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روش های موثر برای افتادگی بینی می باشد یا برای کسانی که بر روی بینی خود زخم دارند توصیه می شود. ژل های تزریقی در جهت از بین بردن غضروف های بینی که کمی بیرون زده اند مناسب است و سطح بینی را صاف و یکدست می کنند . این فرایند زیبایی توسط ژل ها یا فیلر های پوستی انجام می شود. نتایج این روش به نوعی ژل، بافت پوست  و مشکلات ظاهری بینی و سن بیمار بستگی دارد و تقریباً ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهد داشت.

یکی از نکات مهمی که درمورد لیفت با ژل باید مورد توجه قرار دهید این است که این فرآیند اشکالات اساسی بینی را بر طرف نمی ‌کند و برخی از مشکلات از قبیل قوز، نقص های ظاهری بینی و انحرافات را رفع خواهد کرد . ژل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد حاوی ماده ای به نام  هیالورونیک اسید است که حالت انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد و شما شاهد جوانی و شادابی پوست نیز خواهید بود. هزینه ها در این روش بر حسب نوع ژل و میزان تزریق آن تعیین می‌شود.

لیفت بینی با جراحی

شاید شما تصور کنید که لیفت بینی با جراحی همان عمل جراحی بینی است. اما باید گفت در این جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا گذراندن دوره‌ی نقاهت طولانی مدت نمی باشد و مراحل عمل تحت بی حسی موضعی انجام می شود . در برخی مواقع که پزشک صلاح بداند این عمل با بیهوشی عمومی انجام می شود . در هر دو صورت شما در هنگام جراحی هیچ دردی را احساس نمی کنید.  مدت زمان عمل برای همه افراد متفاوت است و تقریباً در فاصله زمانی دو تا چهار ساعت انجام می شود و پس از پایان یک تا دو ساعت در حالت ریکاوری باقی خواهید ماند.  سپس از بیمارستان مرخص می شود.

انجام این عمل با برش های ظریفی در بین دو سوراخ بینی صورت می گیرد . تا پوست بینی برداشته شود و پزشک بتواند تغییرات لازم را در بینی ایجاد کند.  متخصصان در جلسه مشاوره در مورد مشکلات ظاهری بینی و محل برش ها و بخیه ها با شما گفت و گو خواهد کرد . در این روش آسیب شدیدی به بافت بینی وارد نمی شود. پس از پایان عمل متخصصان از اسپلینت برای ثابت نگه داشتن بینی استفاده می کنند. این عمل به تکنیک های مختلفی انجام می شود که در ادامه مطلب در مورد آن ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

  • لیفت بینی کاهشی

این روش در جهت کوچک کردن بینی انجام می شود و در هنگامی که برش بر سطح بینی ایجاد می ‌شود تغییرات در استخوان ها،  نوک‌بینی و یا کناره های بینی ایجاد می شود.

  • لیفت بینی افزایشی

همانطور که از اسمش پیداست این روش برای بزرگ کردن بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش بخشی از بافت یا ایمپلنت مصنوعی یا طبیعی برای پیوند مورد استفاده قرار می گیرد.

  • لیفت بینی آسیب دیده

این لیفت برای زمانی که در حین ورزش کردن به بینی ضربه ای وارد شود و دچار آسیب شود انجام می شود.  در این روش می‌ توان انحرافات و شکستگی های ایجاد شده در بینی را رفع کرد تا نفس کشیدن راحت تر شود.

  • لیفت بینی ترمیمی

با انجام این عمل با کمک پیوند ،بافت قسمت هایی از بینی که نیاز به ترمیم دارد اصلاح می شود. اگر میزان آسیب ها شدید باشد به چند عمل پشت سر هم نیاز می باشد.

  • لیفت بینی اصلاحی

در این روش می توان به ترمیم نوک بینی پرداخت که با کمک ایمپلنت ها، برداشتن چربی ها و یا از پیوند بافت ترمیم، کمک گرفت.  و معمولاً برای افرادی که از شکل نوک بینی خود راضی نیستند انجام می شود.

  • لیفت بینی نژادی

با انجام این عمل فرم طبیعی بینی حفظ می شود و تغییرات بر اساس شکل ظاهری چهره و ویژگی های ان انجام می شود.

  • لیفت بینی بازبینی

این عمل برای برطرف کردن مشکلاتی که پس از جراحی بینی اتفاقی افتاده است مورد استفاده قرار می گیرد که شامل نامتقارن شدن بینی، ناراضی بودن از فرم بینی و مشکلات تنفسی می باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های جراحی و غیر جراحی لیفت بینی توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت بینی

مزایای لیفت بینی

  • هزینه مقرون به صرفه

یکی از دلایلی که افراد از عمل جراحی بینی استفاده نمی کنند هزینه بالای آن می باشد. لیفت بدون جراحی جزء  از روش های موثر و با صرفه است و برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی موثر می باشد. و شما می توانید برای مدت طولانی از نتایج آن بهره‌مند شوند.

  • نیاز نداشتن به جراحی و بیهوشی

اگر شما جزء افرادی هستید که از جراحی و بیهوشی می ترسید ما روش های لیفت را به شما پیشنهاد می کنیم. در این روش  شما دردی احساس نخواهید کرد و نیاز به استراحت کردن و سپری کردن دوره نقاهت طولانی مدت ندارید.

  • بدون محدودیت سنی

متخصصان در جلسه مشاوره شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند . البته استفاده از روش ‌های لیفت محدودیت سنی ندارد و شما در هر سنی می توانید از انواع روش های لیفت بینی برای رفع مشکلات ظاهری بینی بهره‌مند شوید.

  • عوارض جانبی خفیف

همه ما می‌دانیم که جراحی بینی و بیهوشی همراه با عوارض زیادی می باشد. در صورتی که  روش های غیرجراحی با عوارض خفیف از قبیل مقداری تورم، التهاب و کبودی همراه است که در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

عوارض این روش های بدون جراحی نسبت به جراحی بسیار کمتر است و همه مراحل تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

بهترین کاندیدای لیفت بینی چه کسانی هستند؟

معمولاً کسانی که تصمیم دارند این روش زیبایی و بدون جراحی را انجام دهند با محدودیت زیادی مواجه نمی باشد.

هر فردی که فکر می کند بینی او باید اصلاح شود می ‌تواند از هر کدام از روش های لیفت استفاده کند.  باید به این نکته توجه کنید که فرایند لیفت نقاط مختلف بینی را از قبیل نوک بینی، تیغه و پره ها را  تغییر می دهد. و می توان از روش های مختلفی برای کسب نتایج مطلوب بهره مند شوید. فرایند لیفت برای کسانی که قبلا عمل جراحی انجام داده اند و نیاز به ترمیم یا بهبود نتایج دارند مناسب می باشد.  در مواردی که میزان انحراف یا مشکلات بینی شدید است پزشک عمل جراحی را پیشنهاد می کند.

طبق توضیحات ارائه شده باید به این نتیجه رسید که اینکه چه کسی کاندیدای لیفت بینی است توسط پزشک مشخص می شود و در طی جلسات مشاوره بهترین روش برای افراد پیشنهاد خواهد شد. پس از حضور در جلسه جزء مهمترین مراحل درمان محسوب می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت بینی

عوارض و معایب لیفت بینی

عوارض انواع روش های لیفت با تزریق ژل، تزریق نخ و انواع جراحی متفاوت می باشد. در روش لیفت با جراحی شما در اطراف چشم با تورم و کبودی مواجه خواهید شد که پس از ۲ تا ۳ روز به تدریج برطرف می شود. البته پس از برطرف شدن اثرات داروی بی حسی و یا بیهوشی شما با درد همراه خواهید بود که با مصرف مسکن های مناسب در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. البته  برخی افراد پس از چند ماه هنوز با مقداری تورم همراه هستند که  زیاد مشخص نیست و به مرور زمان پس از ۶ ماه برطرف می شود.

در برخی شرایط لیفت بینی برای متقاضیان رضایت بخش نیست و ممکن است بینی حالت نامتقارن پیدا کند. این عارضه برای کسانی اتفاق می ‌افتد که این عمل زیبایی را در مکان های غیر تخصصی و نا معتبر انجام دهند. پس سعی کنید قبل از اقدام به هر عملی از مهارت و تخصصی پزشک خود مطمئن شوید.

در صورت بروز این عوارض می‌توانید از جراحی های اصلاحی برای رفع این عوارض استفاده کنید.

از عوارض رایج جانبی لیفت بینی می توان به احساس درد، کبودی، تورم، بی حسی در نواحی بینی ، تورم و ایجاد زخم اشاره کرد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت بینی از قبیل جراحی، تزریق ژل، تزریق چربی، لیفت با نخ، پلاسماجت و… امکان پذیر می باشد.

در این کلینیک انواع روش های زیبایی توسط بهترین متخصصان و تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود.

هزینه لیفت بینی چقدر است ؟

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در میزان هزینه ‌های انواع لیفت موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد. در کلینیک های معتبر و تخصصی هزینه ها مناسب است و برای جلسات مشاوره هزینه کمی دریافت می شود. هزینه روش های غیر جراحی نسبت به جراحی کمتر است. البته قبل از انجام لیفت باید هزینه های آزمایش ها، عکسبرداری و معاینه های لازم در نظر گرفته شود. در برخی مواقع پزشک از چسب های مخصوص برای تثبیت نتایج استفاده می کند و شما باید هزینه چسب لیفت را لیست هزینه های خود قرار دهید. یکی از مزایای مهم این روش هزینه کم آن ها نسبت به عمل  جراحی بینی می باشد. پس این روش ها  گزینه مناسبی است برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه های اضافی جراحی را ندارند.

به طور کلی هزینه ها برحسب عواملی همچون نوع ژل،  میزان تزریق، نوع  روش، مهارت و تخصص پزشک،  تعداد نخ هایی جایگذاری شده، موقعیت جغرافیایی کلینیک،  مدت زمان انجام لیفت، تعداد جلسات و شرایط  هر فرد تعیین می شود .مثلاً قیمت انواع روش های  لیفت  در تهران نسبت به شهر های دیگر متفاوت می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت بینی

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی

قبل از انجام هر کدام از روش های لیفت باید به نکات مهمی توجه کنید. رعایت این مراقبت ها باعث  می شود که شما پس از لیفت عوارض کمتری را تجربه کنید. همچنین نتایج درمان را مطلوب تر و ماندگاری آن را افزایش دهید.

این اطلاعات که در این مطلب ارائه می‌ شود جنبه عمومی دارد و دانستن آن ها عدم شرکت  شما در جلسات را پیشنهاد نمی کند .زیرا در جلسات مشاوره پزشک بر اساس ویژگی ها و شرایط شخصی شما مراقبت ‌های خاصی را توصیه می کنند. شما در طی این جلسات می توانید سوالات خود را از پزشک بپرسید و ابهامات خود را در مورد هر کدام از روش های لیفت برطرف کنید.

تا دو هفته قبل از انجام عمل از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

استفاده از دخانیات باعث کاهش گردش خون و عدم تامین اکسیژن رسانی می شود. بنابراین شما دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد .

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید حتماً پزشک را مطلع کنید .

از مصرف انواع دارو ها و غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید. اگر امکان قطع دارو ها برای شما وجود ندارد. حتماً پزشک را در جریان قرار دهید تا توصیه های لازم را برای شما ارائه دهد.

اگر در جلسات مشاوره پزشک داروی خاصی برای شما تجویز کرد به طور منظم و سر وقت مصرف کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر عمل زیبایی بینی در مازندران

عمل رینوپلاستی چیست؟

مراقبت های پس از انجام لیفت بینی

  • اگر لیفت با جراحی برای شما انجام شد باید تا هفت روز آتل یا گچ بینی خود را نگه دارید.
  • استفاده از کمپرس سرد روزانه چندین بار توصیه می شود .مدت زمان هر بار استفاده کمپرس سرد ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد .
  • تا چند روز در هنگام خوابیدن سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید تا میزان تورم و کبودی کاهش یابد.
  • پس از لیفت از مصرف انواع دارو ها و غذا هایی که سبب به رقیق شدن خون می شود بپرهیزید.
  • از انجام فعالیت های ورزشی، جابجایی اشیای سنگین، شنا کردن و… خودداری کنید.
  • رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا روند بهبودی را سرعت ببخشید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • از قرارگرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و باد خودداری کنید.
  • پس از چند روز برای بررسی نتایج عمل و برداشتن آتل بینی اقدام کنید.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت بینی

اثرات و نتایج

نتایج انواع روش های لیفت متفاوت است. مثلاً در لیفت با ژل و نخ نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشد اما  در روش های دیگر باید مقداری صبور باشید و  دوره نقاهت را سپری کنید. چون پس از انجام عمل جراحی شما با عوارضی مانند کبودی و تورم مواجه می ‌شوید و نمی ‌توانید نتایج را بلافاصله مشاهده کنید. برای مشاهده قطعی باید ۲ تا ۳ هفته صبر کنید تا آثار زخم، کبودی و تورم از بین برود و شما نتایج واقعی را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما به دنبال نتایج دائمی برای لیفت بینی هستید باید گفت که تزریق ژل و نخ دو فرایند موقتی است و به مرور زمان در پوست جذب می شوند. اگر شما  می خواهید از نتایج طولانی مدت بهره مند شوید لیفت با جراحی گزینه مناسبی می باشد. تزریق ژل پس از ۱۸ ماه و لیفت با نخ تقریباً یک تا سه سال ماندگاری دارد. البته شما پس از پایان دوره ماندگاری آن ها می توانید مجددا این روش ها را تکرار کنید. در روش جراحی نتایج تقریباً دائمی است و نیاز به ترمیم مجدد نخواهد داشت.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است؟

همانطور که در طی مطلب بیان شد لیفت بینی به روش های مختلفی از قبیل تزریق ژل، نخ و جراحی امکان پذیر است. پس از تزریق ژل و جایگذاری نخ ها شما نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارید و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید . در روش لیفت بینی با جراحی شما در بیمارستان بستری نمی شوید و دوره نقاهت را به مدت ۷ روز در منزل سپری خواهید کرد.  انتخاب هر کدام از روش های لیفت توسط پزشک تعیین می شود . متخصصان بر اساس شرایط جسمانی و انتظارات شما بهترین روش را برای شما ارائه می دهند.

پس بهتر است برای کسب نتایج مطلوب و مورد نظر خود به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید . زیرا در این کلینیک‌ ها انواع روش های لیفت با هزینه مناسب و نتایج عالی برای شما انجام خواهد شد. همچنین در کلینیک های تخصصی پزشکان با مهارت کافی این عمل را برای شما انجام می ‌دهند و شما عوارض بسیار خفیفی را تجربه می کنید.

یکی از بهترین مراکز مطمئن و معتبر  کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد .در این کلینیک  می توانید از خدمات بی نظیر و با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت بینی

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است؟

انواع روش های لیفت در طی یک جلسه انجام می شود. اما جلسات قبل از درمان اهمیت ویژه‌ای دارد. در این جلسات پزشک ابتدا شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین بر اساس مشکلات ظاهری بینی و همچنین انتظارات شما بهترین روش لیفت را به شما پیشنهاد خواهد کرد . در جلسه مشاوره پزشک در مورد مراقبت های قبل و بعد از لیفت با شما گفتگو می کند و در مورد انواع روش ها برای شما توضیحاتی ارائه خواهد داد . تزریق ژل ساده ترین روش می باشد که با چند تزریق در نقاط مشخص بینی انجام می شود .

لیفت با نخ نیز در طی یک جلسه انجام می‌ شود و مدت زمان آن به تعداد جایگذاری نخ ها بستگی دارد.

لیفت بینی با جراحی برای همه افراد متفاوت است و بر اساس تکنیک و روش آن زمان های متغیری خواهد داشت.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/gaab

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش