لیفت با نخ شکم

لیفت با نخ شکم
محتوا پنهان
1 لیفت با نخ شکم
1.1 پوست شل و اضافی چه مشکلاتی و در سرهایی دارد؟

لیفت با نخ شکم

پیشرفت‌ های پزشکی مدرن نه فقط به ما کمک می‌ کند تا زندگی بهتر و سالم‌ تری داشته باشیم، بلکه ظاهر و حس ما را نسبت به بدن خود، دچار تغییر و تحول کرده است.

در  طول سال‌ ها اشخاص به منظور درست کردن یا بهبود ظاهر فیزیکی خود تا اندازه زیادی به یک گزینه محدود بودند:(جراحی) اما قرار گرفتن زیر تیغ جراحی بجز بر آمادگی پزشکی جهت آن عمل خاص می‌ تواند دردسر های بسیاری،  مانند درد و از دست دادن وقت بیشتر از آنچه که انتظارش را داشتند، برای شخص بیمار به دنبال آورد.

خوشبختانه دسته ای از گزینه‌ های بدون درد و با کم ترین مقدار جراحی و ورود وسایل جراحی به بدن در دسترس است که نتیجه نسبتاً مشابهی را به وجود می‌ آورد.

از استفاده از تزریق بوتاکس گرفته تا پرکننده های زیر پوستی، اختراعات و ابداعات جدید و پیشرفته در پزشکی زیبایی در اختیار ما هستند، تا برای همیشه از آنها استفاده بهره مند شویم و هر روز اشخاص بسیار زیادی با این روش ها احساس راحتی می‌ کنند و می‌ توانند زندگی رضایت بخش تر و بهتری داشته باشند.

شکم یکی از قسمت هایی از بدن است که مورد توجه و حمایت بسیاری از اشخاص می‌ باشد و احتمالاً احتیاجی نیست ثابت کنیم که چرا این چنین است.

زمانی که شخص شروع به بالا بردن وزن می‌ کند، شکم یکی از اولین قسمت هایی از بدن است که به سادگی مورد توجه قرار می‌ گیرد.

اول از همه اینکه شکم مساحت نسبتا بیشتری در مقایسه با بیشتر نواحی های بدن دارد، از این رو هنگام بالا بردن وزن به نوع آشکاری تغییر می‌ کند.

پوست شکم نیز با سپری شدن سن، بهبود پیدا می‌ کند.

به خصوص در مورد مادرها، بارداری می‌ تواند باعث کشیده شدن پوست شکم شود تا فضا جهت رشد و نمو جنین باز شود، از این رو بعد از بارداری پوست شل و افتاده می شود.

رها شدن از این پوست شل می‌ تواند کاملاً چالش بر انگیز باشد که در کنار دیگر عوامل، تا حدود بسیار زیادی به ژنتیک، سن، وزن، رژیم غذایی و سبک زندگی بستگی دارد.

در گذشته نزدیک و حتی امروزه، این هدف از طریق تامی تاک (حذف و برداشتن چربی از زیر پوست) یا جراحی لیپوساکشن (روندی که در آن چربی از داخل شکم به بیرون کشیده می شود) با وجود خطراتی که به دنبال دارد، به وجود می آید.

به لطف پیشرفت‌ های جدید پزشکی زیبایی، شما دیگر احتیاج به انجام این روش های خطرناک ندارید.

یکی از این پیشرفت‌ های جدید زیبایی بدون جراحی که محبوبیت آن به سرعت در حال زیاد شدن و پذیرش است لیفت با نخ شکم است که در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان قصد داریم شما را با تمامی عوامل لیفت با نخ شکم آشنا کنیم ما را تا انتها مطلب همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

پوست شل و اضافی چه مشکلاتی و در سرهایی دارد؟

  • احساس عدم رضایت از اندام خود

در شرایطی که شخص بعد از لاغر شدن مبتلا به افتادگی پوست شود و یا به علت عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و یا بالا رفتن سن، پوست با گذشت زمان حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد، شخص احساس ناخوشایندی و نارضایتی نسبت به اندام خود پیدا می کند.

  • کم شدن فعالیت بدنی شخص

افتادگی پوست بیشتر موجب می‌ شود که شخص فعالیت ورزشی خود را کم کرده و یا در بعضی اشخاص دیده شده که به صورت کامل ورزش و فعالیت بدنی را کنار گذاشته‌اند؛ به این علت که موقع فعالیت افراد به بدن آنها خیره می‌ شوند.

به همین علت، احتمال دارد فعالیت روزمره شخص با اختلال روبرو شود.

  • کم شدن اعتماد به نفس در شخص

افتادگی و شلی پوست در اشخاص باعث بروز حس نارضایتی در آن‌ها شده و موجب می‌ شود اعتماد به نفس شان را از دست بدهند و از رفتن به درون جمع پرهیز کنند؛ به این علت که احساس می‌ کنند دیگران به آنها خیره می‌ شوند و این برای آنها آزار دهنده است.

لیفت با نخ شکم چیست؟

جراحی ابدومینوپلاستی یا کشیدن شکم (که همچنین به منظور کشش پوست شکم، کانتور بدن، لیفت معده، لیفت شکم یا لیفت شکم نیز نامیده می شود) یک عمل جراحی زیبایی است که به منظور لاغر و مستحکم تر شدن شکم استفاده می شود.

روند لیفتینگ شکم با نخ شامل از بین رفتن چربی و بافت اضافی نواحی ترمیم، بازسازی افتادگی و شل شدن عضلات شکم می باشد که اجرای این عمل، شکمی صاف و مستحکم را برای شما به وجود می آورد.

در عمل لیفتینگ شکم با نخ، بجز نابود کردن چربی اضافی شکم ، پوست اضافی آن را نیز از بین می برد. تولید و ساخت کلاژن که در پروسه عمل لیفت با نخ شکم صورت می گیرد، موجب می‌ شود تا شیوه های غیر جراحی و غیر تهاجمی نظیر این تکنیک، موفقیت‌ آمیز باشند و برای بیشتر بیمارانی که زمان مورد نیاز برای جراحی ندارند مفید واقع شوند.

اگر می خواهید صورتی شاداب و همیشه جوان داشته باشید می توانید با مطالعه کردن مقاله ( لیفت صورت با نخ به منظور شادابی پوست) در وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان با مزایا و نتیجه کشیدن پوست با نخ لیفت آشنا شوید.

انواع روش های لیفت با نخ شکم

  • جراحی ابدومینوپلاستی

یکی از تکنیک های درمانی جهت از بین بردن شلی پوست شکم، جراحی ابدومینوپلاستی است که به عمل ابدو نیز معروف است.

در این جراحی، پزشک برش‌ هایی بسیار سطحی در نواحی تحتانی پوست شکم و زیر ناف می زند.

بعد، پوست و چربی‌ های تجمع یافته اضافی شکم از دیگر بافت‌ های بدن جدا شده و پوست اضافی از بخش پایین ناف برداشته می‌ شود.

سپس، جراح، پوست شکم را به حد کافی می‌ کشد تا بتواند به لبه‌ی پایینی شکم وصل و بخیه کند. در این جراحی، بجز بر از بین رفتن چربی‌ های اضافی، افتادگی پوست شکم ترمیم و بازسازی می‌ گردد.

در این تکنیک پوست شل شده ای که زاویه ای به سمت پایین دارد کشیده شده و مقدار اضافه آن برداشته می شود.

  • پانیکولکتومی

این جراحی گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که از شل بودن و افتادگی شکم خود در رنج و عذاب هستند. همچنین، این جراحی، بعد از بارداری می‌ تواند به بر طرف کردن افتادگی شکم خانم ها کمک کند.

در این جراحی، با زدن برش‌ های افقی در زیر ناف و بالای اندام جنسی، پوست اضافی و چربی‌ های موضعی برداشته می‌ شود. اندازه‌ی برش‌ های زده شده در این جراحی، به مقدار افتادگی پوست در شخص وابستگی دارد.

  • لیفت شکم

یکی از تکنیک های پیشرفته و جدید و بسیار روتین جهت ایجاد شکمی صاف و رفع افتادگی پوست، لیفت شکم است.

پزشک با استفاده از این تکنیک، پوست اضافی شکم را که موجب افتادگی شکم می‌ شود را برش می‌ زند و کاشت ناف را در منطقه‌ی جدید ارائه می‌ دهد.

لیفت شکم برای کسانی که بعد از لاغری و یا بارداری با کم شدن خاصیت ارتجاعی موجب افتادگی پوست شده‌اند، اثر گذار است.

  • لیپولیز

لیپولیز را می توان به منظور تکنیک لیفت شکم بدون جراحی دانست.

در این جراحی یک سوزن توخالی مخصوص وارد بدن شخص می‌ شود و بعد توسط فیبر نوری، اشعه‌ی لیزر وارد بدن شخص شده و با استفاده از سوزن مخصوص در تماس مستقیم با چربی‌ های جمع شده در زیر پوست قرار می‌ گیرد.

با استفاده از تاباندن لیزر، چربی‌ها آب شده و توسط بدن شخص جذب می‌ شود. لیپولیز، علاوه بر نابود کردن چربی‌ های زیر پوست با تحریک کلاژن، موجب سفت شدن پوست شده و پوست را از حالت افتادگی خارج می‌ کند.

  • لیپوماتیک

ممکن است این پرسش در ذهن شما باشد عمل لیپوماتیک چیست؟

در این تکنیک جهت لاغری شکم، اول چند سوراخ کوچک و چند میلی‌متری رو شکم زده می‌ شود. بعد، وسیله‌ی مخصوصی به نام کانولا به واسطه سوراخ ایجاد شده وارد بدن شخص بیمار می‌ شود.

امواج، ارتعاش و لرزش کانولا در شکم شخص، موجب جداسازی سلول‌های چربی از سلول‌ها و بافت‌های سایر بدن می‌ گردد و بعد از جدا شدن سلول‌های چربی، بدون این‌ که سلول‌ها متلاشی شوند، توسط ساکشن به صورت سالم از بدن خارج می‌ شود.

یکی از مزایای این تکنیک در این است که سلول‌های چربی تخریب نمی‌ شوند و می‌ توان در بخش های دیگر بدن از آن‌ها استفاده کرد.

در حقیقت تکنیک لیپوماتیک از شیوه های لیفت شکم بدون جراحی است.

یکی از مزایای عمل لیپوماتیک در این است که سلول‌های چربی تخریب نمی‌ شوند و می‌ توان در بخش های دیگر بدن از آن‌ها استفاده کرد.

  • لیفت شکم بدون جراحی

تکنیک های غیر جراحی جهت لیفت صورت و کشیدن پوست افتاده روز به ‌روز محبوب ‌تر می ‌شوند، چرا که بدون نیاز به ایجاد برش در پوست و رفتن زیر تیغ جراحی، صورت شما را به صورت سه‌ بعدی فرم دهی می ‌کنند.

برای آنکه تأثیرات مشابه لیفت صورت ایجاد شود و پوست شما منسجم‌ تر شود، می ‌توان کل صورت را تحت درمان قرار داد تا پوست شما جوانسازی شود و ظاهری شاداب و جوان پیدا کند.

  • روش کول اسکالپتینگ CoolSculpting

این روش پیکر تراشی غیرتهاجمی برای افرادی که به وزن ایده‌آل خود نزدیک هستند، مناسب است.

این افراد تنها می‌ خواهند نقاط مشکل دار با چربی اضافی کوچک و موضعی در ناحیه لگن‌، شکم یا ران خود را کاهش دهند.

  • روش ترواسکالپ TruSculpt

درمان مشابه با روش کول اسکالپتینگ بدون نیاز به جراحی و با کمک بی‌حسی موضعی انجام می‌ شود.

در این روش از فناوری پیشرفته کنترل فرکانس رادیویی برای از بین بردن سلول‌های اضافی چربی در نواحی مختلف بدن مانند شکم استفاده می‌ شود.

  • روش بادی تایت BodyTite

این راه حل لاغری یک روش کم خطر کاهش چربی است که موجب سفت شدن پوست شده و با کمک انرژی فرکانس‌های رادیویی، رسوبات اضافی چربی را کم می‌ کند.

این روش در حالی انجام می‌ شود که یک پروب داخلی، انرژی حرارتی لازم را برای کمک به ذوب سلول‌های چربی‌ و تقویت نوارهای کلاژن در زیر سطح پوست وارد می‌ کند و از یک اپلیکاتور خارجی برای سفت شدن بیشتر، انرژی فرکانس رادیویی را به پوست استفاده می‌ کند.

  • روش اسمارت‌ لیپو  SmartLipo

یا لیپولیز، که به آن لیپوساکشن لیزری نیز گفته می‌ شود.

در این روش پیکر تراشی از فناوری لیزر سه طول موج برای از بین بردن سلول‌های چربی اضافی در اطراف ماهیچه‌ها و سفت شدن پوست شل بدون نیاز به تیغ جراحی استفاده می‌ کند.

  • اسکالپشور SculpSure

پیکر تراشی با اسکالپشور نیز یک روش بدون نیاز به جراحی و کم‌ خطر است که چربی‌های ناخواسته زیر پوست(چربی زیر شکمی) را از بین می‌ برد.

مشابه دیگر روش‌ های زیبایی مانند کول اسکالپتینگ برای افرادی که چربی‌ های زیادی در زیر پوست خود ندارند اما می‌ خواهند چربی‌های سرسخت نواحی مانند شکم، لگن، چانه و گردن خود که در برابر ورزش‌ های روزانه و رژیم غذایی مقاومت می‌ کنند را از بین ببرند، بسیار ایده‌آل است.

جهت انجام هر یک از این تکنیک ها به خصوص لیفت با نخ شکم به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید و از اندام خود لذت ببرید.

لیفت شکم با نخ آپتوس چیست؟

لیفت شکم با نخ آپتوس فرایندی است که در آن از بخیه‌ های دندانه دار و جذب شونده برای لیفت مشهود اما دقیق در شکم استفاده می‌ شود.

به جای برداشتن پوست شل شکم از طریق جراحی، جراحی پلاستیک صرفاً پوست را با دوختن آن به بالا می کشد.

تاثیر این عمل به گونه‌ای است که پوست را کمی به عقب کشیده و بنابراین شکم را بالا برده و آن را سفت می‌ کند.

این نخ‌ها علاوه بر اینکه این برای بالا کشیدن پوست ایده آل هستند به روش دیگری نیز عمل می‌کنند: از طریق تحریک واکنش شفا بخشی بدن که باعث می‌ شود مقدار زیادی کلاژن به ناحیه‌های نخ کشی شده، روانه شود.

این اتفاق به دلیل نقش حیاتی که کلاژن در فرایند پیری ایفا می‌ کند بسیار مهم است.

نخ‌ های لیفت آپتوس چه مزایایی دارند؟

این نخ‌ ها علاوه بر لیفت باعث بهبود توناژ پوست، بافت، رنگ و هیدراته بودن آن می‌ شوند.

عمل لیفت با نخ آپتوس 35-45 دقیقه طول می‌ کشد و دوران نقاهت کوتاهی دارد.

نخ لیفت آپتوس با نخ PDO فرق دارد و از پلی‌ ال‌ لاکتیک اسید+کاپرولاکتون ساخته شده که باعث ماندگاری بیشتر آن نسبت به نخ‌های لیفت PDO می‌ شود.

برخلاف جراحی سنتی لیفت صورت، لیفت با نخ آپتوس باعث جوانی صورت بدون تغییر در خصوصیات صورت شما می‌ شود.

معمولاً فقط بافت‌های نرم به جای اصلی خود برگردانده می‌ شوند. کمپانی تولید کننده‌ نخ aptos دارای تأییدیه‌ FDA برای نخ‌های پلی‌ پروپیلن خود است.

  • کلاژن سازی با نخ Aptos

کلاژن ماده‌ ای است که باعث جلوگیری از افتادگی و شلی پوست شده و ظاهری شاداب و جوان به پوست می‌ دهد.

بدن به طور طبیعی کلاژن تولید می‌ کند و شما می‌ توانید آن را از طریق غذاهایی مانند مرغ و مکمل‌ های کلاژن جذب کنید.

با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می‌ یابد.

علاوه بر این کلاژن خرد شده و کمتر در بدن توزیع خواهد شد، این تغییرات باعث ظهور علائم پیری، مانند چروک و خشکی و افتادگی پوست خواهند شد.

مواد جذبی نخ آپتوس در عرض 1ونیم الی 2 سال به تدریج جذب خواهند شد.

این نخ‌ ها، ماندگار ترین نخ موجود هستند.

همه‌ نخ‌ ها می‌‌ توانند میزان مختلفی کلاژن نوع 1 بالغ تولید می‌ کنند، اما نخ APTOS می‌ توان کلاژن نا بالغ نوع 3 نیز تولید کند که باعث پری و صافی پوست شده و الاستینی تولید کند که الاستیسیته ایجاد کرده و باعث سفتی پوست شود.

بعد از جذب شدن نخ‌ ها، کلاژن و الاستین جدید باقی مانده و باعث بهبود پوست و کند شدن روند پیری پوست خواهند شد.

لیفت با نخ، علاوه بر تأثیر لیفت باعث سفتی پوست و بهبود رنگ، توناژ و هیدراته بودن پوست می‌ شود.

  • مقایسه‌ نخ آپتوس با سایر نخ‌ ها

نخ‌ های زیادی برای لیفت وجود دارند؛ از کجا بدانید کدام نخ برای شما بهتر است؟ در واقع نیازی نیست نگران انتخاب نخ باشید چون پزشک در این زمینه به شما کمک خواهد کرد،اما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این روش، در اینجا اطلاعاتی درباره‌ نخ‌ های مختلف آمده است:

سه نوع نخ جذبی برای لیفت با نخ وجود دارد. پلی‌ دی‌ اکسانون (PDO)، پلی‌ ال‌ لاکتیک اسید (PLA) و جدیدترین نخ که پلی‌ کاپرولاکتون است و هریک از آن‌ ها قدرت و مزایای خاص خود را دارد. نخ‌ های PDO همانند نخ‌ های MINT، باعث جوانسازی عالی خواهد شد و می‌‌ توانید با نخ PDO پوستی سالم‌ تر و شاداب‌ تر داشته باشید.

نخ‌ های PLA به خاطر نتایج ماندگارشان معروف اند. خود این نخ‌ ها بر خلاف نخ‌ های PDO که حدود 9-12 ماه ماندگاری دارند، 18-24 ماه ماندگار هستند. نخ‌ های PLA باعث لیفت بهتری می‌ شوند، در نتیجه اگر چروک‌ ها یا افتادگی بافت‌ هایتان شدید هستند، لیفت با نخ PLA برای شما مناسب‌ تر است. نخ‌ های PCL جدیدترین نخ هستند و گفته می‌ شود که این نخ محرکی عالی برای ساخت کلاژن است.

لیفت با نخ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت با نخ

ایده درمان افتادگی شکم با لیفت نخ از چه زمانی آغاز شد؟

از همان ابتدای معرفی لیفت نخ، از این درمان علاوه بر صورت برای قسمت‌ های دیگر بدن هم استفاده می‌شد، اما این کار چندان متداول نبود.

یکی از علل عمده این مساله این است که اکثر افراد بسیار به صورت خود توجه می‌ کنند، چون صورت اولین قسمت از بدن است که مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی دیگر از دلایل این امر آن است که معمولاً نیازی به نشان دادن شکم خود نداریم، بنابراین بدیهی است که نیازی به بهبود ظاهر آن هم نخواهیم داشت.

با استفاده از لیفت با نخ می‌ توان افتادگی شکم یا قفسه سینه را به سرعت درمان کرد و ظاهری مطلوب برای نواحی مختلف بدن ایجاد نمود. همچنین با لیفت نخ می‌ توان ظاهر باسن را مطلوب‌تر و گردتر کرد.

طول عمر روش کشیدن پوست با نخ زیاد است و از آن برای لیفت قفسه سینه، شکم، باسن و حتی سینه‌ها استفاده می‌ شود.

آیا می‌ توان از لیفت شکم با نخ برای آقایان استفاده کرد؟

بله، حتماً.

فقط خانم‌ها نیستند که به دلیل کاهش وزن زیاد دچار افتادگی پوست می‌ شوند.

همچنین آقایانی که می‌خواهند اندامی متناسب‌تر داشته باشند و عضلات شان نمود بهتری پیدا کنند، می‌ توانند از مزایای لیفت شکم با نخ بهره‌مند شوند.

این درمان به کاهش وزن شما کمک نخواهد کرد، اما اگر می‌ خواهید وزن خود را کاهش دهید و فکر می‌ کنید که خطوط بدن‌تان نیاز به برجسته شدن و نمود بیشتری دارند، می‌ توانید از لیفت شکم با نخ برای کشیدن و مشخص کردن خطوط بدن استفاده کنید.

روش لیفت شکم با نخ

همانطور که از نام لیفت نخ پیداست در این روش از نخ‌های مخصوصی برای کشیدن و لیفت کردن پوست استفاده می‌ شود. دکتر در این روش با استفاده از سوزن‌هایی نازک برش‌هایی را ایجاد می‌ کند و سپس از طریق این برش‌ها، نخ‌ها را در زیر پوست وارد می‌ کند.

محل دقیق جای گیری نخ‌ها در افراد مختلف متفاوت است.

با گذشت زمان بدن شروع به تولید کلاژن در اطراف نخ‌ها می‌کند و بدین طریق از پوست لیفت شده پشتیبانی می‌ شود.

یکی از ویژگی‌های خوب این روش بازگشت پذیری آن است؛ یعنی می‌ توانید پوست را به حالت اولیه خود باز گردانید که البته بعید است پس از لیفت شکم با نخ، چنین خواسته‌ای در شما به وجود بیاید.

لیفت با نخ شکم چگونه انجام می شود؟

عمل لاغری شکم با نخ شامل برداشتن پوست و چربی اضافی از قسمت تحتانی شکم به منظور سفت شدن عضله و لایه پوششی دیواره شکم می باشد.

عمل ابدومینوپلاستی را می توان در ترکیب با اصلاح کانتور بدن (عمل های ماموپلاستی، لیپوساکشن و غیره) یا برخی از اعمال دیگر (رحم ، عمل تخمدان و …) انجام داد. لیفت با نخ شکم انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی و توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

  • لیفت شکم کامل
  • لیفت شکم جزئی (مینی)
  • لیف شکم قابل تمدید
  • لیفت شکم با فشار جانبی بالا
  • لیفت دور تا دور شکم
  • لیفت شکم که شامل ترکیبی از رویه ها است
  • لیفت کامل شکم با نخ

در این روش، از قسمت لگن به مفصل کناری برش زده می­ شود و پوست و چربی اضافی با ترمیم عضلات شل و صورت در دیواره های پایین، میانی و فوقانی شکم از بین می رود؛ همچنین لایه های اضافی پوست و چربی به سمت پایین کشیده شده و از بین می روند.

روش های دیگری نیز برای اصلاح خطوط شکم وجود دارند که از میان آن ها می توان به لیپوساکشن اشاره کرد.

لیفتینگ با نخ شکم جزئی

در این روش دکتر یک برش کوچکتر بین دو قسمت شرمگاه ایجاد کرده و عضلات شل و افتاده دیواره تحتانی شکم را کشیده و سفت می­ کند.

درنتیجه پوست به سمت پایین کشیده شده و چربی اضافی از بین می رود.

  • لیفت قابل تمدید شکم با نخ

در این روش برش در یک خط از لگن به لگن دیگر صورت می گیرد و شما می توانید محل برش را با پوشیدن لباس مخصوص پنهان کنید.

این متد شامل عمل کامل ابدومینوپلاستی و کشیدن ناحیه فوقانی ران می باشد.

  • لیفت دور تا دور شکم با نخ

در این روش، علاوه بر لیفتینگ شکم با فشار جانبی، لیفتینگ مفصل ران نیز به صورت کامل انجام می ­پذیرد و برش شکم بصورت کامل انجام می شود.

این روش برای بیمارانی که کاهش وزن زیادی دارند بسیار مناسب است.

  • لیفت شکم با فشار جانبی بالا

با استفاده از این روش، شکم شما به طور قابل توجهی سفت می شود و شلی بیش از حد شکم برطرف می شود.

پس از لیفت شکم با نخ آپتوس چه اتفاقی می افتد؟

دستورالعمل‌های مراقبتی پس از این فرایند به شما داده می‌ شود که باید پس از تکمیل این عمل، آنها را دنبال کنید.

این دستورالعمل ها به بهبود هر گونه درد و به تسریع فرایند بهبود کمک می کند.

برای چند روز اول می توانید از کمپرس یخ برای بهبود هرگونه التهاب استفاده کرده و ناراحتی ها را کاهش دهید.

بیشتر بیماران التهاب اندکی را تجربه می کنند، اما این التهاب معمولا به سرعت فرو می نشیند. زمان بازیابی معمولاً کمتر از چند روز است.

لیفت با نخ شکم آپتوس برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت شکم با نخ آپتوس برای مردان و زنانی که در اواخر دهه سی تا اوایل دهه پنجاه زندگی هستند، مناسب است.

این فرایند روی پوست هایی که کمتر آویزان شده باشند بیشترین تاثیر را دارد.

اگر به دنبال نتیجه ای هستید که موثرتر بوده و در مقایسه با تزریق ضد چروک و پرکننده ها تاثیر درازمدت تری داشته باشد، لیفت با نخ انتخاب ایده آلی است.

اگر جراحی سنتی را نمی‌ خواهید، دراین صورت لیفت با نخ جایگزین ایده آلی است، زیرا کمترین میزان ورود به بدن را دارد و می تواند با داروی مسکن موضعی انجام شود.

آمادگی ­های قبل از عمل لاغری لیفت با نخ شکم

پیش از انجام لیفتینگ شکم با نخ ، می بایست برخی نکات را رعایت کنید تا عمل خوب و به دور از عوارض جانبی احتمالی داشته باشید. این اقدامات عبارتند از:

شما برای عمل به فردی نیاز دارید تا بعد از جراحی کنارتون باشد و کمکتون کند.

در این دوره نباید مدت طولانی زیر آفتاب بمانید. سرما خوردگی یا هرگونه عفونت دیگر ممکن است باعث به تعویق افتادن عمل شود.

بهتر است مصرف آسپیرین و مشتقات آن را یک هفته قبل از عمل متوقف کنید. (مصرف دارویی که هر روز مصرف می کنید را بدون مشورت با پزشک خود متوقف نکنید)

توصیه می شود مدتی قبل و بعد از عمل سیگار نکشید.

قبل از آمدن به بیمارستان برای جراحی آرایش نکنید، از ژل مو استفاده نکنید و لباس راحتی بپوشید.

6 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید و ننوشید.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ شکم

به منظور جلوگیری از تجمع مایعات و حفاظت از شکم، حدود شش هفته لباس مخصوصی به نام شکم بند باید بپوشید.

با توجه به اینکه دوره نقاهت عمل لیفت با نخ شکم کوتاه است، اما حداقل شش هفته از انجام فعالیت­ های شدید شامل هرگونه ورزش شدید خودداری کنید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی چقدر است؟

مانند اکثر عمل های جراحی زیبایی، هزینه جراحی ابدومینوپلاستی نیز متغیر است.

هزینه این عمل به سن بیمار، وزن و وضعیت سلامتی، تحصیلات جراح پلاستیک و محل بیمارستان بستگی دارد. معمولا عمل لیفت با نخ شکم ، هزینه های زیر را شامل می شود:

  • هزینه جراح
  • هزينه بيمارستان يا مركز جراحي
  • هزینه بیهوشی
  • داروها
  • لباس ویژه بعد از عمل
  • آزمایشات پزشکی قبل و بعد از عمل

در برآورد نهایی هزینه لیفت با نخ  قیمت نخ لیفت نیز بسیار تاثیر گذار است.

در مقایسه قیمت نخ PDO ، قیمت نخ لیفت کاگ به دلیل ساختار، عموما از قیمت نخ مونو بالاتر است.

به عنوان یک نتیجه گیری می توان لیفت شکم با نخ را یکی از پر استفاده ترین روش های لاغری، کاهش چربی دور شکم و صاف و محکم کردن پوست شکم دانست.

توصیه می شود برای گرفتن بهترین نتیجه از عمل، به تمام نکات گفته شده توجه کرده و حتما قبل از عمل دستورالعمل های مربوط به لیفتینگ را از پزشک متخصص بپرسید.

لیفت با نخ شکم چه مزایایی به همراه دارد؟

لیفت با نخ شکم یکی از روش های موثر برای برطرف کردن چین و چروک ایجاد شده روی پوست شکم هست.

این روش درمانی مناسب برای رفع شل بودن و افتادگی پوست شکم محسوب می شود.

نتیجه حاصل از لیفت شکم با نخ بلافاصله قابل مشاهده هست و ظاهری کاملا طبیعی، برای پوست شکم به وجود می آورد.

ماندگاری لیفت شکم با نخ برای افرادی که جوان هستند معمولا بسیار بالا بوده و بعد از یکبار لیفت کردن ، نتایج آن تا مدت های طولانی باقی خواهد ماند.

لیفت شکم با نخ هیچگونه آسیب و جای زخمی رو بر روی پوست ایجاد نمی کند.

عوارض جانبی لیفت با نخ شکم چیست؟

جالب است بدانید که لیفت با نخ یکی از کم‌ خطر‌ترین روش‌ های افزایش زیبایی پوست صورت و سایر نواحی بدن محسوب می‌ شود ولی این روش نیز همچون سایر روش‌ ها خطراتی را برای زیبا جویان ایجاد می‌ کند.

از جمله مهم‌ ترین عوارض استفاده از این روش زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-کبودی و پرخون شدن قسمتی از پوست که لیفت با نخ بر روی آن انجام شده است:

اگرچه لیفت با نخ نیاز به جراحی ندارد ولی با این حال یک روش تهاجمی محسوب می‌ شود و ممکن است که بافت محل مورد نظر را دچار التهاب نماید.

در این روش، پوست صورت سوراخ می‌ شود و به همین دلیل، امکان ورود باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا به بافت پوست افزایش می‌ یابد.

با ورود این عوامل عفونی به بافت پوست، سیستم ایمنی آن‌ها را مورد شناسایی قرار می‌ دهد و منجر به شروع التهاب می‌ شود.

در فرآیند التهاب خون و سلول‌های سیستم ایمنی بیشتر از حالت عادّی به بافت مورد نظر هدایت می‌ شوند و از این طریق موجب ایجاد توّرم و قرمزی در پوست می‌ گردند.

البتّه لازم به ذکر است که عفونتی که به واسطه‌ ی لیفت با نخ ایجاد می‌ شود از نوع موقّتی است و جای نگرانی در رابطه با آن وجود ندارد و آثار این التهاب بعد از گذشت ۱ هفته از بین خواهد رفت.

همچنین، امروزه برخی از پزشکان قبل از انجام لیفت با نخ برای بیماران آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کنند و از این طریق احتمال وقوع التهاب را به میزان قابل توجّهی کاهش می‌ دهند.

۲-خونریزی طولانی‌ مدّت:

پوست صورت از نظر تراکم عروق خونی و لنفاوی یکی از متراکم‌ ترین قسمت‌ های بدن محسوب می‌ شود و به همین دلیل است که لیفت با نخ می‌ تواند منجر به ایجاد خونریزی طولانی مدّت شود.

در این روش، پوست صورت به صورت کامل سوراخ می‌ شود و به علّت، احتمال وارد شدن آسیب به عروق خونی و لنفاوی پوست به میزان قابل توجّهی افزایش می‌ یابد.

در برخی از موارد ممکن است که یکی از عروق خونی اصلی صورت با استفاده از این روش آسیب ببیند و خونریزی حاصل از این روش کمی طولانی‌تر شود.

البتّه لازم به ذکر است که خونریزی مشکل اصلی شما محسوب نمی‌ شود و وارد شدن آسیب به عروق به معنای تورّم و قرمزی بیشتر در بافت پوست می‌باشد و این مسئله ممکن است که میزان ماندگاری لیفت نخ را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد.

با این حال، احتمال این رخداد بسیار پایین است و تنها در برخی از زیبا جویان مشاهده شده است.

۳-احتمال ایجاد حساسیت به نخ در روش لیفت با نخ:

سیستم ایمنی بدن انسان توانایی شناسایی عوامل بیگانه را دارا می‌ باشد و این مسئله می‌ تواند مشکلات بزرگی را برای افراد ایجاد کند.

نخی که برای لیفت با نخ استفاده می‌ شود در برخی از افراد ایجاد حسّاسیت می‌ کند و این مورد می‌ تواند خبر ناگواری برای شما محسوب شود و شما باید پس از مشاهده‌ی این علائم سریعاً برای خارج کردن نخ‌ها اقدام نمایید، زیرا سیستم ایمنی به تدریج موجب تشدید علائم خواهد شد و این مسئله می‌ تواند زیبایی شما را با خطرات جدّی مواجه نماید.

۴-عدم تقارن قسمت‌های مختلف صورت:

عوامل موثر در ماندگاری لیفت با نخ همچون سایر روش‌ های زیبایی به میزان مهارت پزشک متخصص وابسته است و چنانچه پزشک معالج از تخصص بالایی برخوردار نباشد، نتایج حاصل از این فرآیند زیبایی می‌تواند بسیار نامطلوب باشد و زیبایی شما را با خطری جدّی مواجه کند.

البتّه لازم نیست تا در این رابطه نگران باشید زیرا این مشکل می‌ تواند به راحتی توسّط پزشک معالج بر طرف شود و عوارض حاصل از آن از بین برود.

شما می توانید با خیالی آسوده برای انجام لیفت با نخ شکم به کلینیک پوست و مو آراد واقع در اصفهان بهترین دکتر لیفت با نخ شک آقای دکتر محمد علیزاده مراجعه کنید.

همچنین این کلینیک مجهز ترین کلینیک پوست و مو در اصفهان به شمار می رود .

شما همین الان می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و اطلاع از هزینه ی لیفت با نخ شکم به همکاران ما تماس بگیرید.

۵-حرکت نخ‌ هایی که برای لیفت با نخ استفاده شده است:

این مشکل نیز به میزان زیادی به میزان مهارت پزشک مربوط می‌ شود و می‌ تواند موجب ایجاد درد و احساس ناراحتی در بافت مورد نظر شود.

همچنین، در برخی از افراد مشاهده شده است که حرکت نخ‌های استفاده شده برای لیفت با نخ موجب ایجاد عدم تقارن شده است و در این حالت باید با استفاده از سایر روش‌ ها این عدم تقارن را بر طرف کرد.

۶-بی حسّی پوست:

پوست صورت از جمله قسمت ‌هایی است که از سیستم عصبی گسترده و ظریفی برخوردار است و وارد شدن آسیب به این اعصاب می‌تواند مشکلاتی را برای زیبا جویان ایجاد نماید.

لیفت با نخ احتمال وارد شدن آسیب به اعصاب زیر پوست را افزایش می‌ دهد و ممکن است که در موارد شدید موجب بی حسّی بافت مورد نظر شود.

بنابراین، قبل از استفاده از این روش تمامی احتمالات و شرایط را با دقّت زیادی مورد بررسی قرار دهید و سپس برای انجام این روش زیبایی اقدام نمایید.

عوارض لیفت با نخ شکم آپتوس

هیچ فرایند جراحی بدون خطر نیست، اما سطح ریسک معمولا به تخصص و تجربه جراحی که عمل جراحی شما را انجام می‌ دهد بستگی دارد.

لیفت شکم با نخ آپتوس احتمالاً کمترین عوارض جانبی، برای مثال برای کبودی، التهاب، عفونت، نرم شدن یا بی حس شدن پوست را دارد.

تمام عوارض جانبی با جزئیات طی مشاوره و پیش از رزرو ویزیت برای درمان لیفت با نخ شکم  به شما توضیح داده می‌ شود.

اگر پزشک مناسب را انتخاب کنید، این عوارض جانبی تنها چند روز طول می کشند و شما می‌ توانید به روال معمول خود بر گردید.

بهترین کلینیک زیبایی برای انجام این عمل کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان است.

آیا با یک جلسه درمانی می‌توان به نتایج مطلوب دست پیدا کرد؟

ممکن است افراد جوان‌ تر بتوانند با یک جلسه به نتایج دلخواه خود برسند.

اگر این درمان به صورت حرفه‌ای انجام شود، نتایج آن تا چند سال ماندگاری خواهد داشت. البته این موضوع به سن داوطلب و قابلیت ارتجاعی پوست او بستگی دارد.

پس از گذشت این مدت زمان به درمان مجدد پوست نیاز خواهید داشت.

با بالا رفتن سن و گذشت زمان، قابلیت ارتجاعی پوست به تدریج کاهش پیدا کرده و متعاقباً برای حفظ نتایج به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهید داشت.

آیا خانم‌ هایی که قصد بچه‌دار شدن دارند می‌ توانند از لیفت شکم با نخ استفاده کنند؟

این درمان بر روی هورمون‌ها یا سیستم باروری شما هیچ تاثیری نمی‌گذارد، بنابراین در این مورد هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اما در صورتی که در آینده قصد بچه‌دار شدن دارید بهتر است تا در جلسه مشاوره اولیه عمل زیبایی لیفت با نخ شک در کلینیک تخصصی پوست و مو آراد واقع در اصفهان را در جریان این موضوع قرار دهید.

دوره نقاهت لیفت با نخ شکم

معمولا این روش دوره نقاهت خاصی ندارد و زیبا جویان عزیز می توانند بعد از انجام دادن لیفت با نخ شکم به سرعت به فعالیت روزانه و اجتماعی خود بازگردند.

دوران نقاهت لیفت با نخ تقریباً راحت است.

دلیل این امر این است که لیفت با نخ به جای بیهوشی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌ شود و این بدان معناست که افرادی که لیفت انجام داده‌اند می‌ توانند بلافاصله بعد از درمان، خودشان رانندگی کرده و از خوشان مراقبت کنند.

این درمان برای افرادی که بچه دارند و کار پر مشغله‌ای دارند، درمان مناسبی است.

اغلب بلافاصله بعد از درمان، کمی تورم و کبودی خفیف در ناحیه‌ی درمان دیده می‌ شود. در زمان تغییر حالت چهره درد خفیفی به دلیل کشیده شدن نخ‌ها در اثر حالات چهره احساس خواهد شد.

عدم تقارن اندک ناشی از تورم و اصلاح بیش از حد بعد از 2هفته بر طرف خواهد شد.

اکثر بیماران کمتر از یک هفته زمان لازم دارند تا بهبود یابند، اما برخی از افراد 1-2 روز بعد از لیفت با نخ، فعالیت‌ های عادی خود، از جمله کارشان را از سر می‌ گیرند.

تعداد جلسات لازم لیفت با نخ شکم

ممکن است افراد جوان‌ تر بتوانند با یک جلسه به نتایج دلخواه خود برسند.

اگر این درمان به صورت حرفه‌ای انجام شود نتایج آن تا چند سال ماندگاری خواهد داشت.

البته این موضوع به سن داوطلب و قابلیت ارتجاعی پوست او بستگی دارد. پس از گذشت این مدت زمان به درمان مجدد پوست نیاز خواهید داشت.

با بالا رفتن سن و گذشت زمان، قابلیت ارتجاعی پوست به تدریج کاهش پیدا کرده و متعاقباً برای حفظ نتایج به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهید داشت.

لیفت با نخ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت با نخ

سوالات متداول

1-لیفت شکم با نخ شکم چقدر طول می کشد؟

انجام لیفت شکم معمولی کمتر از یک ساعت طول می کشد، اما طول مدت آن به تعداد نخ هایی که پزشک استفاده می‌ کند و مساحتی که تحت درمان قرار می‌ گیرد بستگی دارد.

2-ماندگاری لیفت شکم با نخ آپتوس چقدر است؟

توان ماندگاری لیفت شکم با نخ آپتوس به سن بیمار در زمان عمل و میزان لیفت نخ که افتادگی را اصلاح می کند، بستگی دارد.

بسیاری از پزشکان گزارش می کنند که نتایج برای هر ناحیه به مدت 6 ماه تا یک سال طول می کشد، اما لازم به ذکر است که افتادگی پوست با گذشت زمان باز می‌گردد.

برای بهتر کردن نتیجه می‌توان الیاف بیشتری را وارد پوست کرد و پزشک می‌تواند در صورت نیاز این پیشنهاد را به شما بدهد.

3-چه فرایند های دیگری را می توان هم زمان با لیفت شکم با نخ آپتوس انجام داد؟

به دلیل انکه لیفت با نخ اپتوس بسیار کم خطر بوده و زمان بازیابی آن بسیار کوتاه است، می توان این عمل را با دیگر فرایند های غیر جراحی ترکیب کرد تا نتایج قابل توجه و کامل تری حاصل شود.

برای اصلاح بافت‌هایی که از طریق لیفت نخ امکان پذیر نیست، تزریق پی آر پی یا میکرونیدلینگ، پرکننده ها و بازسازی سطحی پوست با لیزر را می توان با اطمینان با لیفت با نخ ترکیب کرد.

بهترین کار این است که از پزشک زیبایی خود بخواهید در زمان مشاوره پیشنهاد خودش را بدهد تا بدانید چه اعمال دیگری برای شما توصیه می شود.

4-آیا مردان هم لیفت شکم با نخ آپتوس را انجام می دهند؟

البته که این کار را می کنند.

تنها مردانی که به دلیل برنامه های کاهش سریع وزن پوست شان افتادگی پیدا می‌ کند، به سراغ لیفت شکم با نخ نمی آیند، بلکه مردانی که پیکر تراشی می کنند یا می خواهند جزئیاتی به ماهیچه هایشان اضافه شود نیز این کار را می کنند.

این درمان به شما در کاهش وزن کمک نمی کند، اما اگر بتوانید وزن خود را کم کنید و احساس می‌کنید عضلات بدن خود را از دست می دهید، لیفت با نخ به شما در عضله سازی کمک می کند.

5-آیا خانم ها می توانند لیفت شکم را انجام دهند در حالی که برای بچه دار شدن در آینده برنامه ریزی کرده اند؟

این فرایند بر هورمون‌ها یا دستگاه تولید مثل تاثیری نمی‌گذارد، بنابراین نباید مشکلی ایجاد کند.

اما برای گرفتن بهترین راهنمایی، هنگامی که درباره انجام لیفت شکم با پزشک مشورت می کنید به این موضوع اشاره کنید.

6- آیا لیفت شکم با نخ آپتوس درد دارد؟

لیفت شکم با نخ آپتوس معمولاً دردناک نیست، اما برخی بیماران پس از این فرایند دردهای شدیدی را تجربه می‌کنند. معمولاً می‌توانید این درد را با مسکن های بدون نسخه درمان کنید، اما اگر اثر نکرد، باید به پزشک خود اطلاع بدهید.

7-آیا لیفت شکم با نخ آپتوس جای زخم به جا می گذارد؟

لیفت شکم با نخ آپتوس، جراحی با کمترین میزان ورود به بدن است. این عمل با کمترین ریسک جای زخم همراه است.

8-آیا نخ آپتوس به کار رفته برای لیفت شکم از بین می رود؟

بله.

نخ های آپتوس با مواد زیست سازگار تولید شده اند، به این معنی که با گذر زمان در بدن تجزیه و حل می شوند.

9-آیا لیفت شکم با نخ باید تکرار شود؟

برای افراد جوان تر، یک بار لیفت شکم با نخ ممکن است مشکل را حل کند.

برای برخی دیگر، اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود، بسته به سن فرد و خاصیت ارتجاعی پوست شکم، اثر می‌تواند تا چند سال باقی بماند که پس از آن باید این روند تکرار شود.

با افزایش سن و با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی پوست فرد به تدریج کاهش می یابد و ممکن است نیاز به تکرار بیشتر باشد.

10-آیا زنانی که قصد دارند در آینده بچه دار شوند، می توانند لیفت شکم با نخ انجام دهند؟

این روش بر هورمون ها یا سیستم تناسلی تأثیر نمی گذارد، بنابراین مشکلی ایجاد نمی کند، اما بهتر است با پزشک خود در این باره مشورت کنید.

11-آیا نخ های استفاده شده برای لیفت شکم ایمن هستند؟

نخ مورد استفاده در این روش یک ماده بیودینامیک است که فقط تولید کلاژن را تحریک می کند، و بر بافت های دیگر بدن اثر ندارد.

چند ماه پس از عمل حل می شود و به آرامی لیفت را کاهش می دهد.

12-آیا لیفت با نخ شکم گران است؟

هزینه لیفت شکم با نخ بسیار کمتر از جراحی پلاستیک سنتی است.

هزینه دقیق به ناحیه تحت درمان، میزان افتادگی و سایر عوامل بستگی دارد.

13-در چه زمینه هایی می توان لیفت با نخ را انجام داد؟

از این روش می توان برای سایر قسمت های بدن مانند چین های زیر بغل، پلک ها، نواحی دور چشم، باسن، داخل ران، لیفت صورت، کانتورینگ خط فک، لیفت غبغب، لیفت ابرو، چین و چروک پیشانی و خط خنده استفاده کرد.

14-نخ از چه چیزی ساخته شده است؟

بخیه های لیفت با نخ معمولاً از مواد زیست سازگار ساخته می شوند که به طور خاص برای جذب مجدد توسط بدن طراحی شده اند.

از همین ماده سال ها در بخیه‌های جراحی استفاده می‌شود.

15-آیا بیمه هزینه های لیفت شکم با نخ را پوشش می دهد؟

متأسفانه بیمه هزینه ها را پوشش نمی دهد، زیرا لیفت شکم با نخ یک عمل زیبایی است.

با این حال، برخی از کلینیک‌ها تخفیف های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند یا هزینه ها را قسط بندی می کنند.

می‌توانید با کلینیک صحبت کنید تا ببینید چه گزینه های دیگری را برای تأمین مالی به شما پیشنهاد می دهند.

اگر باز هم سوالات بیشتری در ذهن شما تداعی شده است می توانید با مشاورین ما در کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان تماس بگیرید تا پاسخ تمامی سوالات شما را در این زمینه بدهند.

نتیجه گیری

نخ های PDO (Polydioxanone) جهت لیفت صورت و گردن و همچنین درمان های جوانسازی و کاهش چین و چروک صورت بدون جراحی استفاده می شود.

همچنین لیفت با نخ شکم pdo برای سفت کردن پوست افتادگی شکم، باسن، پشت، قسمت داخلی ران و بازوها انجام می شود.

همچنین می توان از لیفت با نخ شکم برای درمان سلولیت و ترک های پوستی استفاده کرد.

در روش کم تهاجمی لیفت شکم با نخ، از نخ های قابل حل PDO (Polydioxanone) استفاده می کنند.

پی دی او ماده ای است که سال ها در پزشکی عمدتاً در جراحی قلب استفاده می شود.

لیفت با نخ شکم PDO به شل شدن عضلات و تاندون ها کمک می کنند و در عین حال تولید کلاژن جدید را در پوست تحریک می کنند.

علاوه بر این، در داخل بدن می توانند به تسریع تخلیه لنفاوی کمک کنند و تولید الاستین و اسید هیالورونیک در پوست را تحریک کنند، که برای حفظ ظاهری جوان حیاتی است.

لیفت با نخ شکم شامل وارد کردن نخ های PDO از طریق یک کانول است.

سپس کانولا برداشته می شود و نخ در جای خود باقی می ماند.

در هفته‌های بعد، نخ‌ها شروع به حل شدن می‌کنند.

در لیفت با نخ شکم یک اثر فوری اغلب پس از درمان قابل مشاهده است، اما نتایج در طول 2-3 ماه بهبود می یابد. انواع مختلفی از نخ های PDO وجود دارد.

نخ های تک که این ها نخ های صاف و بدون خار هستند.

بسیاری از این نخ ها برای سفت شدن پوست به صورت مشبکی روی محل قرار می گیرند.

سفت شدن پوست معمولاً پس از شروع به تشکیل کلاژن در اطراف نخ بهبود می یابد.

رزوه‌های پیچ که اینها می‌ توانند به شکل یک یا دو رشته باشند که در اطراف سوزن وارد کننده با هم در هم تنیده شده‌اند.

رزوه های پیچ تاثیر زیادی در حجم دادن به نواحی فرورفته پوست دارند و برای لیفتینگ عمومی از جمله لیفت شکم با نخ استفاده می شوند.

نخ‌های دندانه‌دار که اینها اساساً نخ‌های تکی با خارهایی هستند که به قسمت زیرین پوست قلاب می‌شوند.

خارها ساختار حمایتی را تشکیل می دهند که بافت های افتاده را بلند می کند.

کلاژن سازی می تواند در اطراف نخ ها و خارهای آنها نیز رخ دهد.

در لیفت با نخ شکم حداقل وقفه در زندگی روزمره بوجود می آید و هیچ نگرانی در مورد برداشتن نخ ها وجود ندارد، زیرا تارها پس از 2 تا 6 ماه به طور کامل در بدن حل می شوند.

ممکن است بعد از عمل لیفت شکم با نخ مقداری تورم و کبودی خفیف وجود داشته باشد.

اثرات درمان بسته به درمان باید تقریباً 12 تا 24 ماه طول بکشد.

لیفت شکم با نخ های مختلفی انجام می شود که به نتایج متفاوتی منجر می شود.

نخ ها را می توان در بیشتر نواحی بدن استفاده کرد و قیمت ها بسته به ناحیه مورد استفاده متفاوت است.

برای انجام عمل لیفت با نخ شکم به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و توسط آقای دکتر محمد علیزاده تحت درمان قرار بگیرید و از نتایج فوقالعاده عمل لذت ببرید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/RzK27

نماشا:https://www.namasha.com/v/8HPRDicO

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان زود انزالی در بانوان
درمان مشکلات جنسی در مردان
تزریق ژل هیالورونیک اسید به زانو
آموزش خط چشم روباهی دخترانه
بوتاکس زیر چشم
عمل لیفت سینه در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

درمان زود انزالی در بانوان
درمان مشکلات جنسی در مردان
تزریق ژل هیالورونیک اسید به زانو
آموزش خط چشم روباهی دخترانه
بوتاکس زیر چشم
عمل لیفت سینه در اصفهان
ورم سينه بعد از عمل ماموپلاستی
طرز خوابیدن بعد از عمل ماموپلاستی
مشاوره تزریق بوتاکس در 1صفهان
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.