زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق ژل

تزریق ژل

تزریق ژل

افزایش سن، تغییرات هورمونی، تغذیه نامناسب، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب از عواملی هستند که سبب تغییرات نامطلوب در پوست می شوند. تغییراتی اجباری که خوشایند نبوده و اثرات نامطلوبی بر روحیه افراد دارند.

خوشبختانه امروزه روش های بسیار زیادی برای جوانسازی پوست و احیاء سلامتی و شادابی آن وجود دارد. یکی از این روش ها تزریق ژل ا‌ست. در این روش از فیلرها یا حجم دهنده های پوستی که ساختاری شبیه ژل دارند، برای جوانسازی پوست استفاده می کنند. تزریق ژل به منظور جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک ها و اصلاح شکل انحنای سطحی صورت و بدن استفاده می شود.

تزریق ژل چیست؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده نمود.

مراحل تزریق ژل

قبل از هر اقدامی ابتدا باید پزشک متخصص پوست و مو، متقاضی تزریق کننده ژل را معاینه کند. بررسی سوابق بیماری ها و داروهای مصرفی فعلی و همچنین بررسی وضعیت پوست فرد برای تشخیص امکان پذیر بودن و مهیا بودن شرایط تزریق الزامی است.
در صورتی که تمام شرایط برای تزریق کردن ژل آماده باشد و تصمیم گیری از سوی فرد انجام گیرد، ناحیه ی مد نظر با کرم های بی حس کننده، بی حس می شود و تزریق با سوزنی بسیار نازک تر از سوزن های معمولی در محیطی استریل انجام می شود. ممکن است در زمان اتمام تزریق پزشک برای فرم گیری بهتر ژل کمی ناحیه ی تزریق را ماساژ دهد.
مدت زمان لازم برای تزریق کردن ژل بسته به شرایط متقاضی بین 15 تا 45 دقیقه است. مهارت و دانش پزشک تزریق کننده و تشخیص وی در انتخاب محل دقیق برای تزریق است که زیبا تر شدن تزریق ژل را تضمین می کند.

 

کاندیدهای مناسب تزریق ژل

بیشتر افرادی که برای تزریق ژل صورت مراجعه می کنند، کاندیدهای مناسبی برای انجام این فرآیند می باشند اما به هر حال برای تزریق ژل نیز همانند بسیاری از فعالیت های دیگر مربوط به زیبایی، محدودیت هایی نیز وجود دارد. استفاده از ژل محدودیتی برای جنس های مختلف ندارد و هم مرد ها و هم زن ها می توانند از این شیوه برای طراوت بخشیدن و جذابیت بیشتر به چهره خود استفاده کنند.

افرادی که دائما سیگار مصرف نمی کنند، انتظاری واقع بینانه از نتیجه نهایی تزریق ژل دارند، از وضعیت سلامتی عمومی خوبی برخوردار هستند، با بیماری های مزمن خونی و عصبی دست و پنجه نرم نمی کنند، به انواع حادی از آلرژی ها دچار نیستند و پوست آن نیز کیفیت نسبتا خوبی دارد، بهترین گزینه ها برای پشت سر گذاشتن این فعالیت به شمار می روند.

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل با کمی تورم و در برخی از موارد با کبودی همراه است که در مدت زمان کوتاهی پس از تزریق رفع خواهند شد. قبلا توضیح دادیم که بعضی از افراد برای تزریق کردن ژل ممنوعیت دارند و در صورت انجام این عمل با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
تزریق ژل های بدون جذب ممکن است زیر پوست گلوله هایی ایجاد نماید.

هزینه :

هزینه تزریق ژل در این روش بر اساس میزان تزریق ژل، نوع ژل، مدت زمان تزریق ژل، دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک، محاسبه می‌شود و هزینه ها در هر کلینیک و مرکز درمانی متفاوت می باشد.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

اصول مهم تزریق ژل
مراحل تزریق ژل – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

قبل از تزریق ژل ، چه اقداماتی باید انجام شود؟

هرگونه دارویی حاوی استیل سالیسیتیک اسید، باید از دو هفته قبل از تزریق متوقف گردد.
همچنین مصرف ویتامین E و مکمل های گیاهان دارویی و طبیعی مانند سیر، جنسینگ و جینگکو نیز در این مدت زمان ممنوع است. اگر از این مواد استفاده می کنید لازم است در زمان معاینه، این موضوع را با پزشک متخصص در میان بگذارید.
حدود 3 تا 5 روز قبل از زمان تزریق ژل ،متقاضی باید از مصرف ایبوپروفن، دارو های مسکن ضد التهابی قوی، روغن ماهی و هرگونه نوشیدنی الکلی خودداری شود. البته در صورت ضرورت استفاده باید در این خصوص با پزشک مشورت نماید.

چه مراقبت هایی بعد از تزریق ژل نیاز می باشد؟

  • پس از تزریق نباید به ژل گرما داده شود و نباید از کمپرس داغ استفاده کرد. برای مثال پس از تزریق کردن ژل به لب نباید تا یک هفته مایعات داغ نوشید.
  • حد اقل تا 24 ساعت پس از تزریق استفاده از لوازم آرایش ممنوع است.
  • دست کم تا 24 ساعت پس از تزریق استفاده از سیگار ممنوع است.
  • بعد از تزریق کردن ژل به لب بوسیدن تا 24 ساعت ممنوع است.
  • بعد از تزریق کردن ژل، در صورت تجویز پزشک متخصص، از سفالکسین استفاده نمایند.
  • ماساژ دادن محل تا دو هفته پس از تزریق ممنوع است.
  • چرب کردن موضع با ویتامین A استریل چشمی، یا هر دارویی که متخصص تجویز کند تا یک هفته پس از تزریق و روزی دو بار لازم است.

اثرات و نتایج تزریق ژل

ماندگاری ژل دائمی نیست و مدت زمان مشخصی دارد. بسته به نوع مواد اولیه برای تزریق ممکن است ماندگاری تزریق ژل بین ۶ ماه تا یک سال باشد.
بعد از این دوره می توان مجدداً تزریق را تکرار کرد. استفاده از کرم ضد آفتاب و مراقبت از پوست می تواند مدت زمان ماندگاری این پر کننده ها را افزایش دهد.

دوره نقاهت

زمان درمان به محل درمان و نوع ژل بستگی دارد و از سی دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد؛ به همین نحو دوران بهبود نیز از چند ساعت تا چند روز متغیر است. بااین حال اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله بعد از تزریق ژل در محل کار حاضر شوند.

مزایای تزریق ژل

  1. روش تزریق تهاجمی نیست و نیاز به عمل جراحی و بیهوشی ندارد.
  2. دوره ی نقاهت و استراحت بعد از تزریق کردن ژل لازم نیست.
  3. درصد بالایی از افراد، از نتایج حاصل از تزریق کردن ژل رضایت دارند.
  4. تزریق کردن ژل بر تحرک عضلات صورت برای اخم و لبخند اثر گذار نیست.
  5. در صورت عدم رضایت از تزریق، معمولا امکان برگشت و اصلاح نتیجه وجود دارد.
  6. ژل بلافاصله پس از تزریق نتایج مثبت خود را نشان می دهد.

تعداد جلسات تزریق ژل :

تزریق ژل در یک جلسه انجام می شود که مدت زمان آن بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود و شما می توانید ،پس از یک هفته به کلینیک مراجعه نمایید تا پزشک نتیجه درمان را مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز مجدداً تزریق ژل را تکرار کند.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روش های زیبایی پوست مو توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای دکتر محمد علیزاده صورت می گیرد.
همچنین در این کلینیک تزریق چربی نیز انجام می‌شود که شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تزریق چربی مراجعه بفرمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
https://clinicarad.com/t4sp
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com

لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/fdcg76ladGY

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
فیشیال صورت در کلینیک پوست،مو و زیبایی اصفهان
پاکسازی پوست در کلینیک پوست،مو و زیبایی در اصفهان
فیلم عمل لیفت سینه با نخ
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.